Quantcast
Στρατηγική συνεργασία διεθνούς χορηγίας Chipita- Euroleague Basketball - enikonomia.gr
share

Στρατηγική συνεργασία διεθνούς χορηγίας Chipita- Euroleague Basketball

δημοσιεύτηκε:

H Chipita, προχωρά σε στρατηγική συνεργασία με την Euroleague Basketall
καθώς γίνεται Name Partner στο πρωτάθλημα Eurocup και Premium Partner στο
Turkish Airlines Euroleague.


Για πρώτη φορά Ελληνική εταιρία προχωρά σε μια τόσο σημαντική διεθνή
χορηγία στο χώρο του αθλητισμού. Επίσης το 7DAYS γίνεται το πρώτο καταναλωτικό
προϊόν που συνεργάζεται ως Name Partner με την Euroleague.


Ο CEO της CHIPITA, κύριος Σπύρος Θεοδωρόπουλος, παρευρέθηκε στη
Βαρκελώνη σήμερα για την ανακοίνωση έναρξης της συνεργασίας και την μετονομασία
του Eurocup σε 7DAYS Eurocup. To νέο όνομα και το λογότυπο ανακοινώθηκε κατά τη
διάρκεια της κλήρωσης του νέου 7DAYS Eurocup , που ξεκινά επίσημα τον Οκτώβριο.


Χαρακτηριστικά ο κύριος Θεοδωρόπουλος είπε: ”Η Chipita είναι πραγματικά
περήφανη για αυτή τη συνεργασία. Είναι σημαντικό να βρίσκεις συνεργάτες με
ίδιους στόχους και προσδοκίες. Σαν εταιρία στηρίζουμε το μπάσκετ, το κάναμε και
παλaιότερα με δύο ομάδες στην Ελλάδα. Το όραμά μας είναι να αναπτύξουμε μία
μακροχρόνια συνεργασία με την Euroleague Basketall . Θέλουμε να καλωσορίσουμε
τις ομάδες που είναι μέλη της οικογένειας της Euroleague Basketball και δεσμευόμαστε
να δουλέψουμε για την από κοινού ανάπτυξη των δύο διοργανώσεων”.


Η Chipita μέσα από αυτήν την στρατηγική συνεργασία , στοχεύει να
αποκτήσει την ιδανική πλατφόρμα επικοινωνίας με τον καταναλωτή της καθώς το 7DAYS croissant
κατέχει ηγετική θέση στις χώρες που δραστηριοποιούνται οι δύο κορυφαίες
μπασκετικές διοργανώσεις.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.