http://www.enikonomia.gr/economy/242989,agora-oi-kerdismenoi-kai-oi-chamenoi-kladoi-tin-periodo-ton-chris.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_242989_5031da6cac-9a6bd223f24b5719.jpg Αναδείχθηκαν και επισήμως οι κερδισμένοι και χαμένοι κλάδοι της οικονομίας... 1/8/2021 6:15:54 PM

Αγορά: Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι κλάδοι την περίοδο των Χριστουγέννων - Ποιοι είχαν αύξηση τζίρου

Αγορά: Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι κλάδοι την περίοδο των Χριστουγέννων - Ποιοι είχαν αύξηση τζίρου

Αναδείχθηκαν και επισήμως οι κερδισμένοι και χαμένοι κλάδοι της οικονομίας με βάση τον ηλεκτρονικό τους τζίρο κατά την περίοδο των Χριστουγέννων σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών
Αναλυτικά:
Α. Οι κερδισμένοι
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Δεκεμβρίου στους κερδισμένους περιλαμβάνονται οι λογιστές με αύξηση ηλεκτρονικών συναλλαγών 40%, οι φούρνοι με 50%, οι επισκευές ηλεκτρονικών υπολογιστών με 60%, τα fast food με 90%, τα pet shop με 51%, τα είδη μαναβικής και σούπερ μάρκετ με 35%, οι ξηροί καρποί με 26%, οι οδοντίατροι με 21% και φυσικά τα courier με αύξηση ηλεκτρονικού τζίρου 69%.
Β.Οι χαμένοι
Στον αντίποδα οι μεγάλοι χαμένοι του Δεκεμβρίου ήταν οι κινηματογράφοι με μηδενισμό του τζίρου τους (100% πτώση) αλλά και τα θέατρα με πτώση τζίρου 97% (προφανώς διασώθηκε κάτι με τις live streaming παραστάσεις). Επίσης τα πρακτορεία ταξιδίων και τα ξενοδοχεία είχαν μείωση ηλεκτρονικού τζίρου από 87% τα duty free 82%,τα εστιατόρια και μπαρ 70% (με βοήθεια, προφανώς του delivery και take away).
Άσχημη ήταν η εικόνα και για τα καταστήματα ένδυσης που είχαν πτώση ηλεκτρονικού τζίρου 81%, τα είδη σπορ, με πτώση 61%, τα είδη υπόδησης με 60% , τα αξεσουάρ με 51%. Μαύρες ημέρες και για τα spa,με μείωση ηλεκτρονικού τζίρου 65%, ενώ ο κλάδος της διαφήμισης είδε τον ηλεκτρονικό του τζίρου να μειώνεται κατά 40% .

Με πληροφορίες από την εφημερίδα "Καθημερινή"

Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ