Quantcast
Τέλος στα χάρτινα τιμολόγια: Υποχρεωτικά όλοι ηλεκτρονικά - 24 ερωτήσεις και απαντήσεις - enikonomia.gr
share

Τέλος στα χάρτινα τιμολόγια: Υποχρεωτικά όλοι ηλεκτρονικά – 24 ερωτήσεις και απαντήσεις

δημοσιεύτηκε:

Λίγες ημέρες έμειναν πριν τα λεγόμενα «μπλοκάκια», ελεύθεροι επαγγελματίες,
αυτοαπασχολούμενοι και επιχειρήσεις «σκίσουν» τα παλιά χειρόγραφα τιμολόγιά
τους και μπουν εκ των πραγμάτων σε μια νέα ηλεκτρονική εποχή.
Από την 1η Νοεμβρίου θα πρέπει να διαβιβάζουν
υποχρεωτικά στην πλατφόρμα myDATA της
Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων όλα τα στοιχεία των τιμολογίων που
εκδίδουν. Οι επιχειρήσεις είναι υποχρεωμένες να διασυνδέσουν και τους
φορολογικούς τους μηχανισμούς με την εφορία.


Γράφει ο Βαγγέλης Δουράκης


Αρχίζει σε έξι ημέρες από σήμερα η
υποχρεωτική καταχώρηση των παραστατικών εσόδων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα myData που δημιούργησε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων
(ΑΑΔΕ).


Η υποχρέωση αυτή ισχύει για
όλες τις επιχειρήσεις ακόμη και όσους αμείβονται με μπλοκάκι.


Ειδικά για το 2021 η διαβίβαση
αφορά μόνο στα παραστατικά εσόδων και όχι τους λογιστικούς
χαρακτηρισμούς εξόδων.


Τα παραστατικά εσόδων που
έχουν εκδώσει ή θα εκδώσουν οι επιχειρήσεις μέχρι την ημερομηνία έναρξης
υποχρεωτικής διαβίβασης, πρέπει να διαβιβαστούν στην πλατφόρμα του MyDATA το
αργότερο έως τις 31.03.2022.


Τι πρέπει να γνωρίζουν οι επαγγελματίες


Λίγες ημέρες λοιπόν πριν την
υποχρεωτική διαβίβαση των τιμολογίων τους στην ΑΑΔΕ, οι ελεύθεροι επαγγελματίες
και αυτοαπασχολούμενοι θα πρέπει να γνωρίζουν πως :


  • Τα παραστατικά εσόδων που έχουν
    εκδώσει ή θα εκδώσουν οι επιχειρήσεις μέχρι την ημερομηνία έναρξης υποχρεωτικής
    διαβίβασης, πρέπει να διαβιβαστούν στην πλατφόρμα του myDATA το αργότερο έως
    την 31.03.2022. Σημειώνεται
    ότι ειδικά για το 2021 η υποχρέωση διαβίβασης αφορά μόνο τα παραστατικά εσόδων
    και όχι τους λογιστικούς χαρακτηρισμούς εξόδων.
  • Ειδικά για το 2021 σε περίπτωση
    μη διαβίβασης των σχετικών στοιχείων δεν επιβάλλονται διοικητικά πρόστιμα και κυρώσεις. Το
    υπουργείο Οικονομικών αναμένεται έως το τέλος του έτους να καταθέσει στη Βουλή
    νομοθετική διάταξη που θα ορίζει τα πρόστιμα για τους παραβάτες.
  • Για τη διαβίβαση των παραστατικών
    μπορεί να γίνει δωρεάν χρήση ειδικής φόρμας καταχώρησης της εφαρμογής των
    ηλεκτρονικών βιβλίων, με το όνομα timologio, η οποία είναι προσβάσιμη μέσω του διαδικτυακού τόπου της Α.Α.Δ.Ε., για
    τους υπόχρεους που τα ετήσια ακαθάριστα έσοδά τους δεν υπερβαίνουν το ύψος των 50.000 ευρώ ή εκδίδουν έως και πενήντα τιμολόγια πώλησης
    ετησίως.
  • Όσοι έχουν ετήσια ακαθάριστα
    έσοδά άνω των 50.000 ευρώ και
    εκδίδουν άνω των 50 τιμολογίων παροχής
    υπηρεσιών ετησίως οφείλουν να διαβιβάζουν στην ΑΑΔΕ τα εκδιδόμενα παραστατικά
    μέσω των ειδικών εφαρμογών που διατίθενται στο εμπόριο ή χρησιμοποιούν τα
    λογιστικά γραφεία.
  • Οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις
    μπορούν μέσω της εφαρμογής timologio να
    διαμορφώσουν το προφίλ τους, να συνθέσουν το πελατολόγιό τους, να οργανώσουν τα
    προϊόντα και τις υπηρεσίες που τιμολογούν και να εκδώσουν και να αποθηκεύσουν
    σε μορφή αρχείου pdf τα κάθε είδους παραστατικά της (τιμολόγια,
    αποδείξεις κλπ). Με την έκδοση των παραστατικών μέσα από το «timologio», η
    εφαρμογή αποστέλλει ταυτόχρονα και αυτόματα τη σύνοψη κάθε συναλλαγής στο
    myDATA (έσοδα) του επαγγελματία και στο myDATA της επιχείρησης –
    πελάτη (έξοδα).










Αποκλειστικά υπεύθυνος
για την αλήθεια και την ακρίβεια των
εκδιδόμενων παραστατικών παραμένει ο χρήστης της εφαρμογής. Η
εφαρμογή timologio δεν αποστέλλει τα εκδιδόμενα παραστατικά στον λήπτη τους
καθώς την ευθύνη για την αποστολή τους φέρει ο χρήστης της εφαρμογής.


Ποιοι παίρνουν παράταση για το 2022


Μαζί με την έναρξη της υποχρεωτικής έκδοσης ηλεκτρονικών παραστατικών ξεκίνησαν και οι… παρατάσεις!


Όπως προκύπτει από απόφαση που υπογράφουν ο υφυπουργός Οικονομικών Απ.
Βεσυρόπουλος και ο Διοικητής της ΑΑΔΕ Γ. Πιτσιλής η διαβίβαση των παραστατικών από τους πρατηριούχους καυσίμων θα ξεκινήσει
τον Ιανουάριο του 2022, ενώ αντίστοιχα αναμένεται σχετική απόφαση
για τους οδηγούς ταξί.


Η νέα απόφαση 1224/2021 παρέχει λοιπόν τη δυνατότητα στους πρατηριούχους να
ενταχθούν στα myData το επόμενο έτος. Συγκεκριμένα μετατίθεται για τον τον Ιανουάριο του 2022 η διαβίβαση παραστατικών για:


α) Οι οντότητες-κάτοχοι αδειών
διύλισης, οι οποίες πωλούν σε κατόχους άδειας εμπορίας, προμηθευτικούς
συνεταιρισμούς ή κοινοπραξίες πρατηρίων υγρών καυσίμων και υγραερίου κίνησης,
σε μεγάλους τελικούς καταναλωτές (π.χ. ΔΕΗ) και στις ένοπλες δυνάμεις.


β) Οι οντότητες-κάτοχοι αδειών
εμπορίας πετρελαιοειδών, οι οποίες πωλούν σε κατόχους άδειας εμπορίας ή
λιανικής εμπορίας, σε μεγάλους τελικούς καταναλωτές ή σε τελικούς καταναλωτές
υπό προϋποθέσεις.


γ) Οι οντότητες πρατηριούχοι
υγρών καυσίμων, κάτοχοι αδειών λιανικής εμπορίας (που εκδίδονται από το
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών), καθώς επίσης και οι οντότητες κάτοχοι άδειας
πώλησης υγραερίων, κάτοχοι άδειας διάθεσης πετρελαίου θέρμανσης, κάτοχοι άδειας
εμφιάλωσης υγραερίων και κάτοχοι άδειας διανομής εμφιαλωμένου υγραερίου.


Από τον Ιανουάριο του 2022 οι ανωτέρω
επιχειρήσεις υποχρεούνται να διαβιβάζουν,
ηλεκτρονικά, είτε με τη χρήση Φ.Η.Μ. είτε με τη χρήση υπηρεσιών Παρόχου
Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης, τα δεδομένα των εκδιδόμενων παραστατικών πωλήσεων,
που αφορούν μόνο πωλήσεις ενεργειακών προϊόντων.


Απαντήσεις στις… συνηθέστερες
απορίες



Ποιες είναι όμως οι συνήθεις απορίες για την διαδικασία; Μέσα από 25
ερωτήσεις προσπαθούμε να δώσουμε τις απαντήσεις:



1.Πώς αντιμετωπίζονται οι λοιπές επιβαρύνσεις πλην ΦΠΑ στην ψηφιακή
πλατφόρμα myData;



Οι
επιβαρύνσεις πλην ΦΠΑ (παρακρατούμενοι, λοιποί φόροι, χαρτόσημο,
τέλη, κρατήσεις) παρότι δεν αποτελούν υποχρεωτικό περιεχόμενο του τιμολογίου,
είναι υποχρεωτική η διαβίβασή τους στην ψηφιακή πλατφόρμα myData.




2. Ποιος
έχει την υποχρέωση να διαβιβάζει τα παραπάνω δεδομένα;



Ο εκδότης.



3. Ποια
είναι η υποχρέωση του Λήπτη σχετικά με τους παρακρατούμενους φόρους;


Ανεξάρτητα
από την υποχρέωση του Εκδότη να διαβιβάζει τα παραπάνω δεδομένα, υφίσταται η
υποχρέωση στον Λήπτη ως προς την παρακράτηση αυτών και την υποβολή της
αντίστοιχης δήλωσης παρακρατούμενων.



4. Τι
περιλαμβάνουν οι κρατήσεις στην ψηφιακή πλατφόρμα myData και γιατί δεν έχουν λίστα τιμών;



Οι
κρατήσεις περιλαμβάνουν όλες τις περιπτώσεις επιβαρύνσεων που αφορούν τους
λοιπούς φορείς του Δημοσίου και στην πρώτη φάση λειτουργίας δεν έχουν λίστα
τιμών. Σε επόμενη φάση και όταν οι λίστες τιμών δοθούν από τον αντίστοιχο φορέα
θα δίνονται προς επιλογή για να τις διαβιβάζει διακριτά ο Εκδότης. Στην παρούσα
φάση αρκεί η διαβίβαση του συνολικού ποσού.



5. Πώς χαρακτηρίζονται οι αναγραφόμενες αξίες εσόδων και εξόδων στα παραστατικά
που δεν επηρεάζουν το λογιστικό και φορολογικό αποτέλεσμα, στην ψηφιακή
πλατφόρμα myData;



Σε όλες
τις περιπτώσεις που στα παραστατικά αναγράφονται αξίες που δεν επηρεάζουν το
λογιστικό και φορολογικό αποτέλεσμα της επιχείρησης χαρακτηρίζονται με 1.95
“Λοιπά Πληροφοριακά Στοιχεία Εσόδων” από τον Εκδότη και 2.95
“Λοιπά Πληροφοριακά Στοιχεία Εξόδων” από τον Λήπτη.



6. Οι
Φορολογικοί Αντιπρόσωποι με ΑΦΜ-ΦΠΑ Ελλάδας υποχρεούνται σε διαβίβαση δεδομένων
στην ψηφιακή πλατφόρμα myData;



Οι
Φορολογικοί Αντιπρόσωποι με ΑΦΜ-ΦΠΑ Ελλάδας στην πρώτη φάση λειτουργίας της
πλατφόρμας δεν είναι υπόχρεοι να διαβιβάζουν δεδομένα στην ψηφιακή πλατφόρμα myData.



7. Οι
ναυτιλιακές εταιρείες (του Α.Ν. 89/1967) υποχρεούνται σε διαβίβαση δεδομένων
στην ψηφιακή πλατφόρμα myData;



Ναι, είναι
υπόχρεες να διαβιβάζουν δεδομένα στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA.



8. Οι
εταιρείες οι οποίες βρίσκονται υπό καθεστώς εκκαθάρισης υποχρεούνται σε
διαβίβαση δεδομένων στην ψηφιακή πλατφόρμα myData;



Οι
εταιρείες οι οποίες βρίσκονται υπό καθεστώς εκκαθάρισης, είναι υπόχρεες να
διαβιβάζουν δεδομένα στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA.



9. Ποια
επιχείρηση θεωρείται μηχανογραφημένη για σκοπούς ψηφιακής πλατφόρμας myData;



Μηχανογραφημένη
επιχείρηση για σκοπούς διασύνδεσης στην ψηφιακή πλατφόρμα myData θεωρείται εκείνη που το λογισμικό της πληροί
τις προδιαγραφές που αναρτώνται στο σάιτ της Α.Α.Δ.Ε.



10. Ποια
επιχείρηση θεωρείται χειρόγραφη για σκοπούς ψηφιακής πλατφόρμας myData;



Χειρόγραφη
επιχείρηση για σκοπούς διασύνδεσης στην ψηφιακή πλατφόρμα myData θεωρείται εκείνη που το λογισμικό της δεν
πληροί τις προδιαγραφές που αναρτώνται στο σάιτ της Α.Α.ΔΕ., καθώς επίσης και οι
περιπτώσεις χειρόγραφης τήρησης και έκδοσης λογιστικών αρχείων (βιβλίων -
στοιχείων).



11. Πώς
διαβιβάζονται τα δεδομένα στην περίπτωση αυτοτιμολόγησης;



Στην
περίπτωση αυτοτιμολόγησης την υποχρέωση διαβίβασης σύνοψης έχει πάντα ο λήπτης
αγαθών-υπηρεσιών που στην προκείμενη περίπτωση λειτουργεί ως Εκδότης και
διαβιβάζει και χαρακτηρισμούς συναλλαγών εξόδων. Η οντότητα Λήπτης (πωλητής
αγαθών-υπηρεσιών) διαβιβάζει μόνο χαρακτηρισμούς εσόδων.



12. Ποια η
διαφορά του τίτλου κτήσης με την αυτοτιμολόγηση;



Η περίπτωση
της αυτοτιμολόγησης αφορά συναλλαγές μεταξύ υπόχρεων οντοτήτων που γίνεται
κατόπιν συμφωνίας ενώ η περίπτωση τίτλου κτήσης αφορά συναλλαγές είτε με μη
υπόχρεους (ιδιώτες), είτε με υπόχρεες οντότητες αρνούμενες στην έκδοση
παραστατικών.



13. Πώς αντιμετωπίζονται
οι λοιποί φόροι, το χαρτόσημο και τα τέλη στην ψηφιακή πλατφόρμα myData, τόσο από την πλευρά του Εκδότη όσο και από
την πλευρά του Λήπτη;



Για τον
Εκδότη, οι λοιποί φόροι, το χαρτόσημο και τα τέλη αποτελούν ποσά προς απόδοση,
ενώ για τον Λήπτη αποτελούν έξοδο.



14. Πώς
διαβιβάζεται η εγγυοδοσία (κενές φιάλες) στη ψηφιακή πλατφόρμα myData;



Το
συνολικό ποσό που αφορά εγγυοδοσία, έρχεται ως διακριτή γραμμή στο παραστατικό
που διαβιβάζεται και χαρακτηρίζεται ως 1.95 “Λοιπά Πληροφοριακά Στοιχεία Εσόδων”
από τον Εκδότη και 2.95 “Λοιπά Πληροφοριακά Στοιχεία Εξόδων” από τον
Λήπτη. Και στις δύο περιπτώσεις (Εκδότη και Λήπτη) οι αναγραφόμενες αξίες δεν
σχετίζονται με κωδικό Ε3 και δεν επηρεάζουν το λογιστικό και φορολογικό
αποτέλεσμα.



15. Πώς
διαβιβάζουν τα δεδομένα τους τα Νομικά Πρόσωπα μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα στην
ψηφιακή πλατφόρμα myData;



Τα Νομικά
Πρόσωπα μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα στην πρώτη φάση λειτουργίας της πλατφόρμας
διαβιβάζουν τα δεδομένα τους συγκεντρωτικά στο τέλος του έτους μόνο μέσω των
τύπων παραστατικών 17.4 “Λοιπές εγγραφές τακτοποίησης εσόδων – Φορολογική
Βάση” και 17.6 “Λοιπές εγγραφές τακτοποίησης εξόδων – Φορολογική
Βάση” και δεν έχουν υποχρέωση για χαρακτηρισμό Ε3. Σε κάθε περίπτωση, έχουν
την υποχρέωση να διαβιβάσουν παραστατικά που εκδίδουν βάσει προδιαγραφών
(σύνοψη – χαρακτηρισμός) για συναλλαγές που υπόκεινται σε ΦΠΑ, καθ’ όσον
αποκτούν έσοδα από άσκηση επιχειρηματικής δραστηριότητας, τα οποία και
χαρακτηρίζουν με 1.95 Λοιπά Πληροφοριακά Στοιχεία Εσόδων. Στην περίπτωση εξόδων
που λαμβάνουν από υπόχρεους Εκδότες ημεδαπής τα χαρακτηρίζουν με 2.95 Λοιπά
Πληροφοριακά Στοιχεία Εξόδων. Στις παραπάνω περιπτώσεις περιλαμβάνονται και οι
Αστικές μη Κερδοσκοπικές.



16. Πώς
διαβιβάζονται τα δεδομένα στην περίπτωση ανάθεσης τιμολόγησης;



Στην
περίπτωση ανάθεσης τιμολόγησης την υποχρέωση διαβίβασης έχει πάντα η τρίτη
οντότητα στην οποία έχει ανατεθεί η τιμολόγηση, από την οντότητα πωλητή αγαθών
– υπηρεσιών και μόνο για τα δεδομένα της σύνοψης. Η υποχρέωση διαβίβασης χαρακτηρισμού
συναλλαγών της παραπάνω περίπτωσης υφίσταται μόνο από την οντότητα πωλητή
αγαθών – υπηρεσιών (πράγματι υπόχρεος).



17. Ποια η
διαφορά των χαρακτηρισμών 2.4 Γενικά Έξοδα με δικαίωμα έκπτωσης ΦΠΑ (-) / (+)
και 2.3 Λήψη Υπηρεσιών (-) / (+);



Δεν υπάρχει
καμία ουσιαστική διαφορά και ούτε καμία υποχρέωση για τη διακριτή επιλογή των
δύο χαρακτηρισμών. Προτείνεται στην περίπτωση που η Επιχείρηση – Λήπτης
λαμβάνει παραστατικά εξόδων που αντιστοιχούν σε λήψη υπηρεσιών να επιλέγει ως
χαρακτηρισμό το 2.3 Λήψη Υπηρεσιών (-) / (+) και στην περίπτωση που η συναλλαγή
αφορά έξοδα πλην υπηρεσιών να επιλέγει ως χαρακτηρισμό το 2.4 Γενικά Έξοδα με
δικαίωμα έκπτωσης ΦΠΑ (-) / (+).



18. Ποιος χαρακτηρισμός εξόδων χρησιμοποιείται στην περίπτωση που επιλέγεται ή
απαιτείται η εξοδοποίηση του ΦΠΑ;



Στην
περίπτωση που η Επιχείρηση- Λήπτης λαμβάνει παραστατικά εξόδων και επιλέγει ή
απαιτείται η εξοδοποίηση του ΦΠΑ επιλέγει ως χαρακτηρισμό εξόδων το 2.5 Γενικά
Έξοδα χωρίς δικαίωμα έκπτωσης ΦΠΑ (-) / (+). Στην περίπτωση αυτή το ποσό ΦΠΑ
προστίθεται στην καθαρή αξία και δεν σχετίζεται με τους κωδικούς εισροών της
Περιοδικής Δήλωσης ΦΠΑ.



19. Ποια η
διαφορά του Τύπου Παραστατικού 5.1 Πιστωτικό Τιμολόγιο / Συσχετιζόμενο και του
5.2 Πιστωτικό Τιμολόγιο / Μη Συσχετιζόμενο;



Ο Τύπος
Παραστατικού 5.1 περιλαμβάνει περιπτώσεις πιστωτικών που συσχετίζονται με
προηγούμενο τιμολόγιο και περιλαμβάνει όλες τις περιπτώσεις παραστατικών εσόδων
ημεδαπής και αλλοδαπής (ενδοκοινοτικές, τρίτων χωρών). Σε κάθε περίπτωση είναι
υποχρεωτική η αναγραφή του συσχετιζόμενου Μοναδικού Αριθμού Καταχώρισης (ΜΑΡΚ)
του αρχικού παραστατικού. Ο Τύπος Παραστατικού 5.2 περιλαμβάνει είτε
περιπτώσεις πιστωτικών τζίρου που δεν σχετίζονται άμεσα με συγκεκριμένα
παραστατικά που έχουν εκδοθεί προγενέστερα, είτε περιπτώσεις πιστωτικών που
μπορεί να συσχετίζονται με παραστατικά που έχουν εκδοθεί προγενέστερα αλλά δεν
επιλέγεται από την επιχείρηση ο άμεσος συσχετισμός τους. Επίσης περιλαμβάνει
όλες τις περιπτώσεις παραστατικών εσόδων ημεδαπής και αλλοδαπής
(ενδοκοινοτικές, τρίτων χωρών).



20. Στην περίπτωση που το Δημόσιο, οι Περιφέρειες, οι Νομαρχίες, οι Δήμοι, οι
Κοινότητες και τα λοιπά νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, που εξαιρούνται από
την υποχρέωση διαβίβασης δεδομένων εκδώσουν παραστατικό με ΦΠΑ τι υποχρέωση
έχουν;



Έχουν την
υποχρέωση να το διαβιβάσουν στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA, μέσω των καναλιών διαβίβασης που
προβλέπονται από την Α. 1138/2020 και συγκεκριμένα είτε μέσω ERP είτε μέσω της Ειδικής Φόρμας Καταχώρησης
εφόσον πληροί τα κριτήρια.



21. Η
διαβίβαση παραστατικών για σκοπούς ΦΠΑ καθιστά τον φορέα του Δημοσίου συνολικά
υπόχρεο στη διαβίβαση δεδομένων στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA;



Όχι.



22. Οι φορείς του Δημοσίου μπορούν να συμμετέχουν προαιρετικά στη διαδικασία
διαβίβασης δεδομένων στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA;



Ναι.



23. Στην περίπτωση που επιχείρηση διαβιβάσει έναν Τύπο Παραστατικού στην
ψηφιακή πλατφόρμα myDATA και ενώ έχει πάρει ΜΑΡΚ εκ των υστέρων
διαπιστωθεί ανακρίβεια στα αξιακά δεδομένα για το 2020 και 2021 θα έχει
κυρώσεις;



Όχι, το
έτος 2020 είναι έτος εκπαίδευσης και το 2021 είναι έτος ανοχής στις εκπρόθεσμες
και ανακριβείς διαβιβάσεις. Πρωταρχικός στόχος του έργου είναι η δυνατότητα των
επιχειρήσεων να μπορούν να διαβιβάζουν μέσω των πέντε καναλιών διαβίβασης. Σε
κάθε περίπτωση για το 2021 και έως την υποβολή της Δήλωσης Φορολογίας
Εισοδήματος φορολογικού έτους 2021 οι επιχειρήσεις έχουν την υποχρέωση να
διαβιβάσουν όλα τα δεδομένα τους με ακρίβεια σε σχέση με τα δεδομένα των
βιβλίων τους και του Ε3.



24. Στην
περίπτωση που επιχείρηση για κάθε είδους συναλλαγή (χονδρική – λιανική, εμπορία
– παροχή, ημεδαπής και αλλοδαπής) κατά τη διάρκεια έκδοσης παραστατικού η
διαβίβαση δεν ολοκληρωθεί σε πραγματικό χρόνο και το παραστατικό δεν πάρει
ΜΑΡΚ, η συναλλαγή παραμένει σε αναμονή έως την ολοκλήρωση της διαβίβασης στην
ψηφιακή πλατφόρμα myDATA;



Όχι, ποτέ
δεν σταματά συναλλαγή με αναμονή για χορήγηση ΜΑΡΚ. Σε κάθε περίπτωση η
συναλλαγή συνεχίζεται κανονικά, η διαβίβαση ολοκληρώνεται επιτυχώς και λαμβάνει
ΜΑΡΚ σε σύντομο δεύτερο χρόνο από τον πραγματικό χρόνο της συναλλαγής. Σε αυτές
τις περιπτώσεις το παραστατικό εκδίδεται και διαβιβάζεται πάντα με διακριτή
ένδειξη για την απώλεια διασύνδεσης και την απόκλιση από τον πραγματικό χρόνο
συναλλαγής. Σε κάθε περίπτωση η παραπάνω ασυνέπεια διαβίβασης σε πραγματικό
χρόνο (π.χ. απώλεια internet, διακοπή ρεύματος κ.ά.) καταγράφεται σε
σχέση με το πλήθος παραστατικών και τη συχνότητα που συμβαίνει.







share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.