ΑΑΔΕ: Οδηγός για την ορθή κατάρτιση και έκδοση εγγράφων από το Δημόσιο


Η ΑΑΔΕ δημοσίευσε τον Οδηγό για την ορθή κατάρτιση και έκδοση εγγράφων, σύμφωνα με τον «Κανονισμό Επικοινωνίας Δημοσίων Υπηρεσιών (Κ.Ε.Δ.Υ.)» ο οποίος αφορά τους υπαλλήλους των υπηρεσιών της.

Ο Οδηγός εκδόθηκε με σκοπό να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη επικοινωνία των υπηρεσιών της Α.Α.Δ.Ε. με τους αποδέκτες των εγγράφων αυτών.

Στον Οδηγό συγκεντρώνονται και καταγράφονται, με συνοπτικό τρόπο, οι κανόνες που αφορούν στην έννοια, στα είδη και στη δομή των εγγράφων, που εκδίδουν οι υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε., καθώς και οι νομοθετικές ή κανονιστικές ρυθμίσεις, σχετικά με την κατάρτιση και την εμφάνιση αυτών.

Ο οδηγός αυτός μπορεί να φανεί χρήσιμος σε κάθε ενδιαφερόμενο, καθότι αναφέρεται στο θεσμικό πλαίσιο που διέπει τα πάση φύσεως διοικητικά έγγραφα.

Ενδεικτικά :

  • Ορισμός των δημοσίων εγγράφων
  • Τι ορίζεται ως
    • Ηλεκτρονικό έγγραφο
    • Ως ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
    • Ως ηλεκτρονικό αρχείο
    • Ως ηλεκτρονική διαχείριση εγγράφων
  • Τι ορίζεται ως Τηλεομοιότυπο
  • Τα είδη των διοικητικών εγγράφων
    • Αποφάσεις
    • Εγκύκλιοι
    • Διαταγές
    • Σημειώματα
    • Πρακτικά
  • Δομή των εγγράφων
  • Αναφορές συντομογραφιών – δημοσίευσης σε ΦΕΚ και ΑΔΑ
  • κλπ

Exit mobile version