Quantcast
Αυτά είναι τα ελληνικά προϊόντα που πρωταγωνιστούν στην ιαπωνική αγορά - enikonomia.gr
share

Αυτά είναι τα ελληνικά προϊόντα που πρωταγωνιστούν στην ιαπωνική αγορά

δημοσιεύτηκε:

Τα ελληνικά προϊόντα που πρωταγωνιστούν σε σειρά παρουσιάσεων στην Ιαπωνία στο πλαίσιο της καμπάνιας «Perfect Match» της ΕΕ είναι η φέτα, το φιστίκι, οι ελιές και το ελαιόλαδο ΠΟΠ Καλαμάτας.


Οι δράσεις

Όπως αναφέρεται σε ενημερωτικό έγγραφο
του γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της ελληνικής
πρεσβείας στο Τόκυο, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Perfect Match» της ΕΕ, η
οποία έχει ξεκινήσει από πέρυσι, πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα οι
ακόλουθες δράσεις:

* επιμορφωτικά σεμινάρια
για τα ευρωπαϊκά τυριά και βούτυρα και ειδικότερα για τις γεωγραφικές
ενδείξεις (GIs), τους κανόνες ασφαλείας και τα συστήματα ποιότητας αυτών
(https://europa.eu/food-match-japan/en/eu-dairy-seminars-european-japanese-food-perfect-match-gaishoku-business-week-2021)

* το εν εξελίξει «EU
Caravan», μία σειρά παρουσιάσεων σε πέντε διαφορετικές πόλεις της
Ιαπωνίας (Τόκυο, Κυότο, Οσάκα, Κόμπε, Γιοκοχάμα) food pairing αγαπημένων
ιαπωνικών προϊόντων και ευρωπαϊκών (κρέας, γαλακτοκομικά, ελαιόλαδο,
φρούτα και λαχανικά), για την ανάδειξη της ασφάλειας, της ποιότητας και
της αυθεντικότητας των τελευταίων (https://europa.eu/food-match-japan/en/consumer-events).
Ανάμεσα στα ευρωπαϊκά προϊόντα, πρωταγωνιστούν και τα εξής ελληνικά:
φέτα, φιστίκι, ελιές και ελαιόλαδο ΠΟΠ Καλαμάτας. Στο Τόκυο αναμένεται
να επαναληφθεί στις 3-12 Δεκεμβρίου τ.ε., στο πλαίσιο της εκδήλωσης «The
EU Christmas Village»

* παρουσιάσεις συνταγών
που «παντρεύουν» ιαπωνικά με ευρωπαϊκά προϊόντα, όπως καρπάτσιο
καβουρδισμένου τόνου με ελαιόλαδο και τυρί φέτα, σε μεγάλες αλυσίδες
σουπερμάρκετ τροφίμων και ποτών , όπως το Shinanoya και το Meidi-ya (https://europa.eu/food-match-japan/en).

Η καμπάνια της «Perfect Match»

Υπενθυμίζεται ότι, η καμπάνια
«Perfect Match» είναι χρηματοδοτούμενη από την ΕΕ με στόχο τη δημιουργία
θετικής εικόνας των ευρωπαϊκών τροφίμων και ποτών στην Ιαπωνία και την
περαιτέρω ενίσχυσή τους κατόπιν της Συμφωνίας Οικονομικής Εταιρικής
Σχέσης, ώστε να συμβάλει στην αύξηση της ζήτησης και του μεριδίου αγοράς
των προωθούμενων προϊόντων στη χώρα.

Η καμπάνια δίνει έμφαση στο
«τέλειο ταίριασμα» μεταξύ των προϊόντων τροφίμων και ποτών της ΕΕ και
της Ιαπωνίας, βοηθώντας τόσο τις επιχειρήσεις όσο και το καταναλωτικό
κοινό να τα γνωρίσουν, να τα εκτιμήσουν και να τα εντάξουν στην ιαπωνική
κουζίνα.

Τέλος για το ελαιόλαδο, η
κατανάλωση του οποίου γνωρίζει αύξηση από το 2018, υπενθυμίζεται ότι στο
πλαίσιο της Συμφωνίας Οικονομικής Εταιρικής Σχέσης και ως μέρος των
μέτρων προστασίας ορισμένων προϊόντων ως ΓΕ (GIs), σε ό,τι αφορά το
ελληνικό ελαιόλαδο, έχουν προστεθεί στις ΓΕ το ελαιόλαδο Καλαμάτας και
Σητείας Λασιθίου Κρήτης.


share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.