Quantcast
Αγορά: Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι κλάδοι την περίοδο των Χριστουγέννων - Ποιοι είχαν αύξηση τζίρου - enikonomia.gr
share

Αγορά: Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι κλάδοι την περίοδο των Χριστουγέννων – Ποιοι είχαν αύξηση τζίρου

δημοσιεύτηκε:

Αναδείχθηκαν και επισήμως οι κερδισμένοι και χαμένοι κλάδοι της οικονομίας με βάση τον ηλεκτρονικό τους τζίρο κατά την
περίοδο των Χριστουγέννων σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, σύμφωνα
με τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών
Αναλυτικά:
Α.
Οι κερδισμένοι

Σύμφωνα με τα στοιχεία
του Δεκεμβρίου στους κερδισμένους περιλαμβάνονται οι λογιστές
με αύξηση ηλεκτρονικών συναλλαγών 40%, οι φούρνοι με 50%, οι επισκευές ηλεκτρονικών υπολογιστών
με 60%, τα fast
food
με
90%, τα pet
shop
με
51%, τα είδη μαναβικής και σούπερ μάρκετ με 35%, οι ξηροί καρποί με 26%, οι οδοντίατροι με 21%
και φυσικά τα courier με αύξηση
ηλεκτρονικού τζίρου 69%.
Β.Οι
χαμένοι

Στον αντίποδα οι μεγάλοι χαμένοι του Δεκεμβρίου ήταν οι κινηματογράφοι με μηδενισμό του τζίρου
τους (100% πτώση) αλλά και τα θέατρα με πτώση
τζίρου 97% (προφανώς διασώθηκε
κάτι με τις live
streaming
παραστάσεις). Επίσης τα πρακτορεία ταξιδίων
και τα ξενοδοχεία είχαν μείωση
ηλεκτρονικού τζίρου από 87% τα duty free
82%,τα εστιατόρια και μπαρ 70% (με βοήθεια, προφανώς του delivery
και
take
away).
Άσχημη ήταν η εικόνα
και για τα καταστήματα ένδυσης που
είχαν πτώση ηλεκτρονικού τζίρου 81%, τα είδη
σπορ, με πτώση 61%, τα είδη
υπόδησης με 60% , τα
αξεσουάρ με 51%. Μαύρες ημέρες και για
τα spa,με
μείωση ηλεκτρονικού τζίρου 65%, ενώ ο
κλάδος της διαφήμισης είδε τον ηλεκτρονικό του τζίρου να μειώνεται κατά 40% .

Με πληροφορίες από την εφημερίδα “Καθημερινή”

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.