Από το φθινόπωρο του τρέχοντος έτους αναμένεται να ενεργοποιηθεί η νέα εφαρμογή για τα κινητά τηλέφωνα μέσω της οποίας οι καταναλωτές θα μπορούν να κάνουν καταγγελίες για παραπλανητικές πωλήσεις σε σούπερ μάρκετ αλλά και σε εμπορικά καταστήματα επισυνάπτοντας φωτογραφίες και βίντεο, όπως γνωστοποίησε σήμερα ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος μιλώντας στην τηλεοπτική εκπομπή της ΕΡΤ “Newsroom”.
« Οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να επισυνάπτουν φωτογραφικό ή βιντεοληπτικό υλικό, το οποίο θα είναι χρονοσημασμένο και γεωντοπισμένο από την ίδια την εφαρμογή, έτσι ώστε το στοιχείο το οποίο αποστέλλουν οι καταναλωτές να αποτελεί αποδεικτικό στοιχείο άμεσα, χωρίς να χρειάζεται να μεταβεί κλιμάκιο» συμπλήρωσε αναφερόμενος στον τρόπο λειτουργίας της εφαρμογής.
Υπενθυμίζεται πως αύριο στην αυριανή συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου θα συζητηθεί η νέα Εποπτική Αρχή για την αγορά και την προστασία του καταναλωτή
Επίσης μίλησε για το πλαφόν στα προϊόντα. «Τα μέτρα τα οποία έχουν να κάνουν με τη λειτουργία της αγοράς σχετίζονται κυρίως με την επαύξηση του ανταγωνισμού και με την απαγόρευση των αθέμιτων και επιθετικών εμπορικών πρακτικών. Αυτά, όσο καιρό διαρκούσε το πλαφόν έχουν αντιμετωπιστεί σε πολύ μεγάλο βαθμό. Το πλαφόν είναι ένας έκτακτος τρόπος, ο οποίος είναι μια γρήγορη λύση, αλλά όχι μια πολύ καλή. Οι λύσεις οι οποίες έχουν όμως μόνιμο αποτέλεσμα είναι διαρθρωτικές και έχουν να κάνουν στον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η αγορά. Το πλαφόν δεν υπάρχει σε καμία χώρα ως μόνιμη λύση» είπε.
Σε ποια τρόφιμα έχουν μειωθεί οι τιμές σε ποια προϊόντα θα αυξηθούν οι τιμές
Επίσης διαβεβαίωσε ότι «σημαντικές μειώσεις υπάρχουν και σε τρόφιμα όπως στα τυριά και το ελαιόλαδο. Συγκεκριμένα, η μείωση της τιμής του ελαιόλαδου βρίσκεται στο 25%. Ενδεχομένως θα υπάρχει και ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό όσο περνούν οι μήνες».
«Ωστόσο, θα υπάρξουν αυξήσεις σε προϊόντα καφέ και σοκολάτας κακάο εκεί που οι διεθνείς τιμές της πρώτης ύλης είναι πολύ αυξημένες παγκοσμίως. Μιλάμε για αυξήσεις της τάξεως περίπου του 10 με 12%».
Σε ό, τι αφορά στα φρούτα, σχολίασε ότι «στη λαϊκή οι καταναλωτές θα βρουν πολύ φθηνότερα κεράσια, οι τιμές των φρούτων, ωστόσο, εξαρτώνται πάρα πολύ από την εποχή και τον καιρό».
Δείτε παρακάτω το σχετικό ΒΙΝΤΕΟ
Embed code