Quantcast
«Εκστρατεία» στο εξωτερικό για ενίσχυση των διεθνών οικονομικών σχέσεων της Ελλάδας - enikonomia.gr
share

«Εκστρατεία» στο εξωτερικό για ενίσχυση των διεθνών οικονομικών σχέσεων της Ελλάδας

δημοσιεύτηκε:

Επιχειρηματικές αποστολές σε έξι χώρες έχουν πραγματοποιηθεί
μέχρι σήμερα με επικεφαλής τον υφυπουργό Εξωτερικών αρμόδιο για τις διεθνείς
οικονομικές σχέσεις, Δημήτρη Μάρδα, ενώ προγραμματίζονται άλλες 10 ως το τέλος
του έτους.


Οι προσπάθειες «ξεκλειδώματος» και άλλων αγορών θα
συνεχιστεί και το 2017 με κεντρικό στόχο την επέκταση των οικονομικών σχέσεων
της Ελλάδας σε νέες χώρες στην Άπω Ανατολή και Λατινική Αμερική. Σημειώνεται
ότι, κατά την περίοδο από το 2010 έως και το 2014 είχαν πραγματοποιηθεί
αθροιστικά, 14 ΜΔΕ και 13 εμπορικές αποστολές.


Παράλληλα, έχουν γίνει παρουσιάσεις του οικονομικού
περιβάλλοντος και των ευκαιριών για επενδύσεις στην Ελλάδα, σε πλέον των 100
επενδυτικών οίκων σε Αγγλία και ΗΠΑ, ενώ ανάλογες παρουσιάσεις
προγραμματίζονται να λάβουν χώρα στη Γερμανία, τη Γαλλία, καθώς και άλλες
χώρες.


Τέλος, στην πύλη AGORA του Υπουργείου Εξωτερικών έχει
αναρτηθεί πληθώρα νέων πληροφοριών για τις ξένες αγορές, χρήσιμων για τις
εξαγωγικές Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜμΕ), στο πλαίσιο της ενημέρωσης και της
χάραξη της στρατηγικής τους, συνεπικουρώντας παράλληλα στην διεύρυνση του
πελατολογίου τους. Σημειώνεται, ότι οι πληροφορίες αυτές παρέχονται χωρίς την
παραμικρή επιβάρυνση.


Οι δράσεις αυτές είναι οι εξής:


-Ανάρτηση στο «ΑΓΟΡΑ», διευθύνσεων καταστημάτων Delicatessen
από 70 χώρες, όπως επίσης 10.000 διευθύνσεις εισαγωγέων για 35 κλάδους από 40
χώρες.


-Δημιουργία αναλυτικών πινάκων ανά κλάδο/προϊόν για το
εισαγωγικό εμπόριο 35 κρατών, που θεωρούνται οι κύριοι πελάτες της Ελλάδας ή
βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας στρατηγικής επέκτασης εξαγωγών.


-Παροχή αναλυτικών πληροφοριών για την πορεία των ελληνικών
εξαγωγών κατά τα 2013-2016.


-Δημιουργία αρχείου εταιριών συμβουλευτικών υπηρεσιών με
σκοπό την επιβοήθηση των εξωστρεφών ΜΜΕ.


-Προώθηση των καινοτόμων ιδεών που αναφέρονται σε μεθόδους
βελτίωσης της εξωστρέφειας.


-Σε συνεργασία με άλλους φορείς, αναπτύσσεται ένας
μηχανισμός Υπεργολαβίας με τη βοήθεια του οποίου θα επικοινωνούν οι ελληνικές
Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜμΕ) με τις μεγάλες κρατών-μελών της ΕΕ.


Τέλος, διοργανώνονται δράσεις στο εξωτερικό από τα γραφεία
ΟΕΥ με σκοπό την προβολή των ελληνικών προϊόντων μέσω του προγράμματος Window
to Greece.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.