Quantcast
ΕΛΤΑ: Αυτά είναι τα καταστήματα που κλείνουν - enikonomia.gr
share

ΕΛΤΑ: Αυτά είναι τα καταστήματα που κλείνουν

δημοσιεύτηκε:

“Λουκέτο” μπαίνει από Δευτέρα, 3 Νοεμβρίου σε 204 καταστήματα των ΕΛΤΑ της χώρας μας.

Στο θέμα αυτό αναφέρθηκε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης.

Όπως είπε, είναι σύμφωνος με το αίτημα της αντιπολίτευσης να συγκληθούν οι συναρμόδιες επιτροπές της Βουλής για να συζητηθεί το θέμα των κλεισίματος των καταστημάτων των ΕΛΤΑ.

«Η διοίκηση των ΕΛΤΑ θα έρθει και θα απαντήσει. Πρέπει να ληφθούν δύσκολες αποφάσεις. Τα ΕΛΤΑ έχουν πρόβλημα, υπάρχουν πολλά ζητήματα στην αναδιάρθρωσή τους που πρέπει να λυθούν» σημείωσε.

Τα καταστήματα των ΕΛΤΑ που κλείνουν

Αναλυτικά  τα καταστήματα των ΕΛΤΑ που κλείνουν είναι τα εξής:

  • ΑΓΙΑΣ
  • ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡ.
  • ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ (ΘΕΣ 11)
  • ΑΓΙΑΣΟΥ
  • ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
  • ΑΓΙΟΥ ΒΛΑΣΙΟΥ
  • ΑΓΙΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΥ
  • ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΕΝΤΗ
  • ΑΓΙΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ
  • ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
  • ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ
  • ΑΓΝΑΝΤΕΡΟΥ
  • ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΑΘΗΝΑΣ
  • ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ
  • ΑΚΡΑΤΑΣ – ΑΙΓΕΙΡΑΣ
  • ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ (ΑΘ 171)
  • ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
  • ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ
  • ΑΛΙΚΙΑΝΟΥ
  • ΑΛΙΜΟΥ
  • ΑΜΑΡΙΟΥ
  • ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ (2) (CARREFOUR)
  • ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ
  • ΑΝΔΡΙΤΣΑΙΝΑΣ
  • ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
  • ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ
  • ΑΡΓΑΛΑΣΤΗΣ
  • ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ
  • ΑΡΕΟΠΟΛΗΣ
  • ΑΡΙΔΑΙΑΣ
  • ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ
  • ΑΡΝΑΙΑΣ
  • ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ
  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΜΥΚΗΝΩΝ
  • ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
  • ΑΡΧΑΝΩΝ
  • ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙΟΥ
  • ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ
  • ΑΣΤΡΟΥΣ
  • ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ
  • ΑΦΑΝΤΟΥ
  • ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ (ΚΑΣΤΕΛΛΑΝΩΝ)
  • ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΕΥΒΟΙΑΣ
  • ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ
  • ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ
  • ΒΙ.ΠΕ.Θ.
  • ΒΟΝΙΤΣΑΣ
  • ΒΟΥΛΑΣ
  • ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ
  • ΒΡΑΧΝΑΙΙΚΩΝ
  • ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ
  • ΒΡΥΣΩΝ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ
  • ΓΑΒΑΛΟΥΣ
  • ΓΑΖΙΟΥ
  • ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ
  • ΓΑΣΤΟΥΝΗΣ
  • ΓΑΥΡΙΟΥ
  • ΓΕΡΑΚΑ
  • ΓΚΟΥΡΑΣ
  • ΔΑΦΝΗΣ
  • ΔΑΦΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ
  • ΔΑΦΝΗΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ
  • ΔΕΛΦΩΝ
  • ΔΕΣΚΑΤΗΣ
  • ΔΗΜΗΤΣΑΝΑΣ
  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΘΕΣΣ.
  • ΔΙΣΤΟΜΟΥ
  • ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ
  • ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗΣ
  • ΕΛΟΥΝΤΑΣ
  • ΕΡΕΣΟΥ
  • ΕΡΕΤΡΙΑΣ
  • ΕΥΛΑΛΟΥ
  • ΕΦΥΡΑΣΖΑΓΟΡΑΣ
  • ΖΙΤΣΑΣ
  • ΘΕΡΜΟΥ
  • ΘΗΣΕΙΟΥ (ΑΘ 18)
  • ΘΟΥΡΙΑΣ
  • ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ
  • ΙΑΛΥΣΟΥ
  • ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
  • ΙΕΡΙΣΣΟΥ
  • ΙΤΕΑΣ ΦΩΚΙΔΑΣ
  • ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 2
  • ΙΩΝΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
  • Κ. Ε. Μ. Π. ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
  • ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ
  • ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ
  • ΚΑΛΑΜΠΑΚΙΟΥ
  • ΚΑΛΑΜΩΤΗΣ
  • ΚΑΛΛΙΠΟΛΗΣ
  • ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ
  • ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ
  • ΚΑΝΑΛΛΑΚΙΟΥ
  • ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ
  • ΚΑΣΣΑΝΔΡΕΙΑΣ
  • ΚΑΤΑΣΤΑΡΙΟΥ
  • ΚΑΤΩ ΤΙΘΟΡΕΑΣ
  • ΚΙΑΤΟΥ
  • ΚΛΕΙΤΟΡΙΑΣ
  • ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ
  • ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ (ΑΘ 49)
  • ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ
  • ΚΡΗΝΙΔΩΝ
  • ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ
  • ΚΥΨΕΛΗΣ (ΑΘ 13)
  • ΛΑΛΑ
  • ΛΕΒΙΔΙΟΥ
  • ΛΕΝΟΡΜΑΝ
  • ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ
  • ΛΕΧΑΙΝΩΝ
  • ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ
  • ΛΙΜΕΝΑ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ
  • ΛΙΜΕΝΑΡΙΩΝ
  • ΛΙΜΝΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ
  • ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ
  • ΛΟΥΡΟΥ
  • ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
  • ΛΥΓΟΥΡΙΟΥ
  • ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ
  • ΜΑΛΙΩΝ
  • ΜΑΝΔΡΑΣ
  • ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ
  • ΜΑΡΑΘΩΝΑ
  • ΜΑΧΑΙΡΑΔΟΥ
  • ΜΕΘΑΝΩΝΜΕΛΙΓΑΛΑ
  • ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
  • ΜΕΤΑΞΑΔΩΝ
  • ΜΕΤΣΟΒΟΥ
  • ΜΗΘΥΜΝΑΣ
  • ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ (ΑΘ 54)
  • ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ
  • ΜΟΥΔΡΟΥ
  • ΜΥΤΙΚΑ
  • ΝΑΟΥΣΑΣ ΠΑΡΟΥ
  • ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ (ΑΘ 14)
  • ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
  • ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
  • ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ
  • ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ
  • ΝΕΑΣ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΑΣ
  • ΝΕΑΣ ΜΗΧΑΝΙΩΝΑΣ
  • ΝΕΑΣ ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΣΟΥ
  • ΝΕΑΣ ΑΡΤΑΚΗΣ
  • ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ
  • ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ
  • ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΑΡΤΑΣ
  • ΝΙΚΑΙΑΣ
  • ΝΙΚΗΤΗΣ
  • ΝΥΔΡΙΟΥ
  • ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ
  • ΟΙΑΣ
  • ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ
  • ΠΑΛΑΙΑΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
  • ΠΑΛΛΗΝΗΣ
  • ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗΣ (ΘΕΣ 17)
  • ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ
  • ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ
  • ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ
  • ΠΑΤΡΑΣ 3
  • ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
  • ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ
  • ΠΕΤΑΛΙΔΙΟΥ
  • ΠΛΑΤΑΝΙΑ
  • ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ
  • ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ
  • ΠΡΑΜΑΝΤΩΝ
  • ΠΡΟΣΟΤΣΑΝΗΣ
  • ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥ
  • ΠΥΛΑΙΑΣ
  • ΠΥΛΗΣ
  • ΡΑΧΩΝ
  • ΡΟΔΟΥ 2
  • ΣΕΡΒΙΩΝ
  • ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ
  • ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ ΣΕΡΡΩΝ
  • ΣΚΑΛΑΣ
  • ΣΚΥΔΡΑΣ
  • ΣΟΥΔΑΣ
  • ΣΟΥΦΛΙΟΥ
  • ΣΟΦΑΔΩΝ
  • ΣΟΦΙΚΟΥ
  • ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΞΑΝΘΗΣ
  • ΣΤΥΛΙΔΑΣ
  • ΣΥΚΕΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
  • ΣΥΚΟΥΡΙΟΥΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ
  • ΤΖΑΒΡΟΥ (ΣΚΡΙΠΕΡΟΥ)
  • ΤΣΕΠΕΛΟΒΟΥ
  • ΤΥΡΝΑΒΟΥ
  • ΤΥΧΕΡΟΥ
  • ΦΙΛΙΑΤΩΝ
  • ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ ΣΦΙΛΟΤΙΟΥ (ΧΑΛΚΕΙΟΥ)
  • ΦΙΣΚΑΡΔΟΥ
  • ΦΥΤΕΙΩΝ
  • ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ
  • ΧΑΛΑΝΔΡΙΤΣΑΣ
  • ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ
  • ΧΑΝΙΩΝ (Κ.Δ.)
  • ΧΟΛΑΡΓΟΥ
  • ΨΑΧΝΩΝ

Η απάντηση των  ΕΛΤΑ

Ανακοίνωση για το θέμα αυτό  εξέδωσαν τα ΕΛΤΑ.  «Η αναστολή λειτουργίας 204 καταστημάτων των ΕΛΤΑ με ελάχιστη εμπορική δραστηριότητα, με την οποία ολοκληρώνεται ο εξορθολογισμός του δικτύου των ΕΛΤΑ, εξασφαλίζει τη βιωσιμότητα συνολικά των Ελληνικών Ταχυδρομείων, τα οποία επενδύουν σε νέες υπηρεσίες, στην τεχνολογική αναβάθμιση και σε καλύτερες συνθήκες για εργαζόμενους και πελάτες. Σήμερα πλέον η συναλλακτική δραστηριότητα στα καταστήματα συνεισφέρει λιγότερο από 10% των εσόδων, αλλά αναλώνει πάνω από το 50% των εξόδων, κατασπαταλώντας δυνατότητες επένδυσης, ανάπτυξης και το αποτέλεσμα από τις άλλες υγιώς αναπτυσσόμενες δραστηριότητες, όπως courier, ανάπτυξη e-commerce, υποστήριξη επιχειρήσεων κ.ά.

Οι ταχυδρομικές υπηρεσίες παρέχονται αδιάλειπτα σε κάθε περιοχή της χώρας, ανεξάρτητα από τη λειτουργία φυσικού καταστήματος, μέσα από 1.400 ταχυδρόμους, 500 συνεργάτες, 400 πράκτορες couriers και αγροτικούς διανομείς, σε εκατοντάδες συνεργαζόμενα σημεία και με χρήση σύγχρονων εργαλείων. Έτσι διασφαλίζεται ότι η περιφέρεια θα εξυπηρετείται πιο ευέλικτα και αποτελεσματικά.

Τα ΕΛΤΑ, που από το 2017 ανήκουν στο Υπερταμείο, παραμένουν πιστά δεσμευμένα στην υποχρέωση για καθολική παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών ακόμα και στα πιο απομακρυσμένα σημεία της χώρας, και αυτό θα συνεχίσουν να πράττουν. Για 198 χρόνια το πρόσωπο του ταχυδρόμου αποτελεί σημείο αναφοράς σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και παραμένει στο επίκεντρο της νέας εποχής των ΕΛΤΑ – με σύγχρονα μέσα, νέο εξοπλισμό και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πολιτών.

Οι περισσότεροι ταχυδρόμοι και συνεργάτες μας είναι εξοπλισμένοι με ψηφιακά μέσα, ενώ οι αγροτικοί διανομείς, όπως και οι ψηφιακοί ταχυδρόμοι, μοναδικό προτέρημα των ΕΛΤΑ σε όλη την Ελλάδα, διαθέτουν εξοπλισμό που τους επιτρέπει να παρέχουν πλήθος υπηρεσιών στους πελάτες χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε κατάστημα. Έτσι, τα ΕΛΤΑ πετυχαίνουν να παρέχουν κατ’ οίκον εξυπηρέτηση και να εξασφαλίζουν κάλυψη ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές.

Τα νέα ΕΛΤΑ επεκτείνονται με νέες, πιο σύγχρονες μορφές παρουσίας. Τα 204 καταστήματα που αποσύρονται έχουν ελάχιστη εμπορική δραστηριότητα και με επικαλύψεις από γειτονικά σημεία. Αρκετά από αυτά λειτουργούσαν με ζημίες που ξεπερνούσαν τα 150.000 ευρώ ετησίως. Με την αναπροσαρμογή του δικτύου, το προσωπικό των ΕΛΤΑ μεταφέρεται σε παραγωγικές λειτουργίες, ενισχύοντας την παρουσία ταχυδρόμων και την επιχειρησιακή δυναμική στην περιφέρεια.

Στις περιοχές όπου δεν θα υπάρχει φυσικό κατάστημα οι υπηρεσίες θα συνεχίσουν να παρέχονται κανονικά μέσω του δικτύου διανομής, των κινητών μονάδων και των συνεργαζόμενων σημείων. Οι ταχυδρόμοι και οι συνεργάτες θα καλύπτουν κάθε περιοχή, διασφαλίζοντας ότι καμία κοινότητα δεν μένει χωρίς πρόσβαση στις βασικές ταχυδρομικές υπηρεσίες.

Ειδικά για τους ηλικιωμένους και τους κατοίκους των απομακρυσμένων περιοχών, τα ΕΛΤΑ τονίζουν ότι θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται με φυσική παρουσία ταχυδρόμου. Οι διανομείς των ΕΛΤΑ διαθέτουν πλέον σύγχρονο εξοπλισμό, όπως POS και φορητές συσκευές PDA, που τους επιτρέπουν να πραγματοποιούν συναλλαγές και να παρέχουν υπηρεσίες κατ’ οίκον. Ο στόχος είναι να διατηρηθούν η ανθρώπινη επαφή και η προσωπική εξυπηρέτηση, ιδιαίτερα για όσους έχουν περιορισμένες δυνατότητες μετακίνησης, με τρόπο οργανωμένο, ασφαλή και σταθερό.

Με ένα τηλεφώνημα στο 2120000700, οι πολίτες μπορούν να ενημερώνονται για τα στοιχεία του ταχυδρόμου της περιοχής τους και να προγραμματίζουν ραντεβού για εξυπηρέτηση στο σπίτι τους. Παράλληλα, τοπικές επιχειρήσεις και φορείς εξυπηρετούνται μέσω των κινητών κέντρων περισυλλογής αλληλογραφίας, τα οποία διέρχονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα, εξασφαλίζοντας τη γρήγορη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση, χωρίς καθυστερήσεις.

Επιπλέον, εξετάζονται ήδη συνεργασίες με ιδιώτες επαγγελματίες που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον για τη λειτουργία σημείων εξυπηρέτησης, υπό το εμπορικό σήμα των ΕΛΤΑ ή της ΕΛΤΑ Courier, όπως ήδη συμβαίνει σε πολλές περιοχές της Ελλάδας. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται η συνέχεια της παρουσίας και των υπηρεσιών σε κάθε δήμο, με πιο ευέλικτο και βιώσιμο μοντέλο λειτουργίας.

Σημειώνουμε ότι η ταχυδρομική αγορά υφίσταται τα τελευταία χρόνια ριζικές μεταβολές, ως αποτέλεσμα της εκτεταμένης ψηφιοποίησης και της δραστικής μείωσης της επιστολικής αλληλογραφίας. Τα τελευταία δέκα χρόνια έχει χαθεί το 90% του επιστολικού προϊόντος, ενώ μόνο την τελευταία πενταετία η μείωση ξεπέρασε το 50%. Σήμερα, λιγότερο από το 10% των συνολικών εσόδων των ΕΛΤΑ συνδέεται με τη λειτουργία των φυσικών καταστημάτων, ενώ το κόστος λειτουργίας τους αντιστοιχεί σε περίπου 45% του συνολικού κόστους της εταιρείας.

Ο μετασχηματισμός των ΕΛΤΑ είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να διασφαλιστούν το μέλλον και οι προοπτικές τους, των εργαζομένων τους και του κοινωνικού τους ρόλου, σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Είναι θέμα επιβίωσης για τα ίδια τα ΕΛΤΑ.

Στρατηγική μας είναι να υπάρχει η καλύτερη δυνατή κάλυψη. Τα ΕΛΤΑ έχουν ήδη ανέβει στη δεύτερη θέση στην αγορά δεμάτων και επενδύουν σε σύγχρονες υποδομές logistics και ηλεκτροκίνησης, με 250 υβριδικά οχήματα και 250 ηλεκτρικά δίκυκλα που ενισχύουν την παρουσία τους σε όλη τη χώρα.

Με τον τρόπο αυτόν επιτυγχάνονται η εξυγίανση και ο εκσυγχρονισμός των ΕΛΤΑ, ώστε να διασφαλιστεί ότι η εταιρεία θα λειτουργεί με βιωσιμότητα, διαφάνεια και αποτελεσματικότητα, για να συνεχίσει να παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε όλους τους πελάτες, με θετικό αποτύπωμα και ευθύνη. Άλλωστε, το ενιαίο δίκτυο ΕΛΤΑ και ΕΛΤΑ Courier θα αριθμεί πάνω από 800 σημεία εξυπηρέτησης σε όλη τη χώρα, διασφαλίζοντας την κάλυψη κάθε περιοχής και την αδιάλειπτη παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών.

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία λειτουργούν με ευθύνη απέναντι στους πολίτες και στις κοινότητες της χώρας, εξελίσσοντας το ιστορικό τους έργο μέσα από ένα σύγχρονο, βιώσιμο και αποδοτικό μοντέλο λειτουργίας που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της νέας εποχής. Με σταθερή παρουσία στην περιφέρεια, επενδύσεις σε ανθρώπους και τεχνολογία και στόχο τη βελτίωση της καθημερινής εξυπηρέτησης, τα ΕΛΤΑ συνεχίζουν να συνδέουν την Ελλάδα – αξιόπιστα, σύγχρονα και παντού» σημειώνουν.

Τι δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ Γρηγόρης Σκλήκας

Στο κλείσιμο των καταστημάτων των ΕΛΤΑ  αναφέρθηκε και ο  διευθύνων σύμβουλος  του Γρηγόρης Σκλήκας, μιλώντας  στην τηλεοπτική  εκπομπή  της ΕΡΤ «Συνδέσεις».

«Το έργο των ταχυδρομείων δεν είναι συνυφασμένο με τη λειτουργία των καταστημάτων. Το γεγονός ότι κλείνει ένα κατάστημα δεν σημαίνει ότι σταματάει το ταχυδρομείο».

Εξυπηρέτηση κατ’ οίκον και «ψηφιακοί ταχυδρόμοι»

Ο κ. Σκλήκας διαβεβαίωσε πως για τους πολίτες, ειδικά στην επαρχία, θα υπάρχει εξυπηρέτηση κατ’ οίκον μέσω των ταχυδρόμων, οι οποίοι έχουν πλέον εξοπλιστεί με ψηφιακά εργαλεία και τερματικά. «Σε κάθε περιοχή όπου αναστέλλεται η λειτουργία καταστήματος, θα υπάρχει ενημέρωση για τον αγροτικό ταχυδρόμο της περιοχής και τη δυνατότητα επικοινωνίας μαζί του», εξήγησε.

Διασφάλιση νησιωτικών περιοχών και εργαζομένων

Όπως ανέφερε, τουλάχιστον ένα ταχυδρομικό κατάστημα ανά νησί θα συνεχίσει να λειτουργεί, ενώ οι υπάλληλοι των καταστημάτων που κλείνουν θα αξιοποιηθούν σε άλλες λειτουργίες, κυρίως στη διανομή.

«Η αναδιάταξη ανθρώπων σε πραγματικό έργο είναι απαραίτητη για να αυξηθεί η παραγωγικότητα», είπε χαρακτηριστικά.

 

 

 

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.