Quantcast
Καλάθι του νοικοκυριού: Αυτός είναι ο λόγος που "έπεσε" η πλατφόρμα- Θα καταργηθούν οι προσφορές στα σούπερ μάρκετ; Η απάντηση Παπαθανάση - enikonomia.gr
share

Καλάθι του νοικοκυριού: Αυτός είναι ο λόγος που “έπεσε” η πλατφόρμα- Θα καταργηθούν οι προσφορές στα σούπερ μάρκετ; Η απάντηση Παπαθανάση

δημοσιεύτηκε:

Για το εάν θα καταργηθούν οι προσφορές προϊόντων στα σούπερ μάρκετ με την εφαρμογή του μέτρου “καλάθι του νοικοκυριού” ρωτήθηκε  σήμερα  o αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκος Παπαθανάσης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Open.

«Θα υπάρχουν και οι προσφορές», απάντησε ο κ. Παπαθανάσης και ξεκαθάρισε ότι δεν θα σταματήσουν να γίνονται έλεγχοι, αλλά ούτε και το πλαφόν στο ποσοστό κέρδους στα προϊόντα που είναι εκτός καλαθιού. «Δεν μπορούν τα προϊόντα εκτός καλαθιού να εκτοξευθούν πέρα από το ποσοστό κέρδους που έχουμε προσδιορίσει, γιατί το ελέγχουμε αυτό», πρόσθεσε και τόνισε πως οι ελεγκτικοί μηχανισμοί κάνουν σχετικούς  ελέγχους.

Καλάθι του νοικοκυριού: Γιατί συμπεριελήφθησαν τα προϊόντα  ιδιωτικής ετικέτας

Επίσης μίλησε για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Από 20% έως 40% είναι το ποσοστό των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που συμπεριλαμβάνεται αυτή τη στιγμή στο καλάθι είπε και πρόσθεσε πως αυτή είναι η πρώτη εικόνα που υπάρχει από τα 13 σούπερ μάρκετ που έστειλαν το καλάθι με τα βασικά σούπερ μάρκετ για αυτό το συγκεκριμένο ζήτημα.

Εξήγησε δε γιατί τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας εντάχθηκαν στο καλάθι. «Μερικές φορές οι προσφορές  2 συν 1  μπέρδευαν το καταναλωτικό κοινό. Τώρα πάμε σε τιμή προϊόντος, για να μπορούμε να παρακολουθήσουμε  ακριβώς τις τιμές»,  ανέφερε.

Οι φούρνοι και οι μεγάλες αλυσίδες κρεοπωλών μπορούν να συμμετάσχουν στο μέτρο εάν το επιθυμούν, σημείωσε μεταξύ άλλων και ανέφερε πως αυτό μπορεί να γίνει μόνο εάν το θέλουν και δεν είναι υποχρεωτικό. «Υποχρεωτικό είναι μόνο για τα μεγάλα καταστήματα».

Θα υπάρξει διατίμηση εάν αποτύχει το μέτρο του καλαθιού ;

Στην ερώτηση εάν υπάρχει το ενδεχόμενο να επιβληθεί διατίμηση στα προϊόντα, σε περίπτωση που δεν πετύχει το μέτρο, ξεκαθάρισε πως «διατίμηση δεν υπάρχει. Το μεγαλύτερο πρόβλημα θα υπάρχει εάν θα υπάρξει έλλειψη σε προϊόντα. Δεν πρέπει να  υπάρχει έλλειψη, δεν έχει υπάρξει έλλειψη κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Σε άλλες χώρες ποδοπατήθηκε κόσμος γιατί  υπήρχαν άδεια ράφια. Εδώ παρακολουθήσαμε στενά την εφοδιαστική αλυσίδα και  δεν υπήρξε έλλειψη», είπε και ανέφερε  πως στο μέτρο αυτό μπορούν να συμμετάσχουν και φούρνοι και οι μεγάλες αλυσίδες κρεοπωλών, εάν το επιθυμούν, ωστόσο  αυτό δεν είναι υποχρεωτικό.

 

Καλάθι του νοικοκυριού: Γιατί “έπεσε “η πλατφόρμα  e-katanalotis

Νωρίτερα ο κ. Παπαθανάσης ρωτήθηκε από δημοσιογράφο στο Πρώτο Πρόγραμμα γιατί έπεσε η πλατφόρμα e-katanalotis για το καλάθι του νοικοκυριού.  Τα προϊόντα  προστέθηκαν πολύ αργά χθες το βράδυ στο καλάθι τόνισε και για αυτόν τον λόγο χρειαζόταν update η πλατφόρμα, απάντησε.
Ερωτηθείς εάν θα υπάρχει επάρκεια στο «καλάθι του νοικοκυριού», είπε και πρόσθεσε: «Από εκεί κάθε εβδομάδα θα αλλάζουν οι ετικέτες των προϊόντων ή μπορεί να μένουν και οι ίδιες αν υπάρχει επάρκεια σε συγκεκριμένο προϊόν, αν δεν υπάρχει, θα μπαίνει ένα άλλο προϊόν, το ίδιο βέβαια όπως το περιγράφουμε, αλλά ίσως μιας διαφορετικής ετικέτας. Πάντως το μήνυμα που πρέπει να στείλουμε είναι ότι υπάρχει επάρκεια αγαθών».  «Επομένως θα πρέπει να αγοράζουμε μόνο αυτά τα οποία συνήθως αγοράζουμε. Δηλαδή δεν έχει νόημα να πάει κάποιος να γεμίσει τα ντουλάπια του με μακαρόνια. Επομένως να αγοράζουμε αυτά τα οποία έχουμε ανάγκη. Θα υπάρχει επάρκεια. Κάθε εβδομάδα τα σουπερμάρκετ έχουν οργανώσει έτσι τη διαθεσιμότητα, ώστε να υπάρχουν τα προϊόντα και κάθε εβδομάδα ίσως έχουμε τα ίδια ή διαφορετικά, πάντως θα υπάρχει επάρκεια», ανέφερε ο κ. Παπαθανάσης.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.