Quantcast
"Καλάθι του νοικοκυριού": Γιατί αποφασίστηκε να ανανεώνεται κάθε εβδομάδα - Συναντήσεις για να επεκταθεί - enikonomia.gr
share

“Καλάθι του νοικοκυριού”: Γιατί αποφασίστηκε να ανανεώνεται κάθε εβδομάδα – Συναντήσεις για να επεκταθεί

δημοσιεύτηκε:

Τον λόγο για τον οποίο το “καλάθι του νοικοκυριού”  θα πρέπει να ανανεώνεται σε εβδομαδιαία βάση και όχι σε μηνιαία εξήγησε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στην ΕΡΤ.

Όπως είπε κ. Γεωργιάδης, «κάθε εβδομάδα θα ανανεώνεται το καλάθι. Κάθε Τετάρτη θα υπάρχει το καινούριο καλάθι. Ποιος είναι ο λόγος που βάλαμε την εβδομαδιαία ανανέωση; Έπρεπε να εξασφαλίσουμε και την επάρκεια των προϊόντων. Δηλαδή εάν πούμε ότι το ίδιο καλάθι το είχαμε ένα μήνα, είναι λίαν πιθανό εάν κάτι δεν πήγαινε καλά, να μας έλεγαν ότι δεν έχουμε πια αυτά τα προϊόντα και ότι πρέπει το καλάθι να είναι κενό γράμμα, κενό περιεχόμενο.

«Άρα κάθε Τετάρτη θα ανακοινώνει η αλυσίδα το καλάθι του νοικοκυριού για την εβδομάδα που ακολουθεί. Αυτό θα ανακοινώνεται σε ειδικό site του υπουργείου Ανάπτυξης, στο e-katanalotis το καλάθι του νοικοκυριού και θα διαφημίζεται στην τηλεόραση», τόνισε.

Πότε θα κάνει πρεμιέρα το καλάθι του νοικοκυριού και τι ισχύει για τις τιμές των προϊόντων

Ο κ. Γεωργιάδης συνέχισε λέγοντας ότι το καλάθι του νοικοκυριού θα τεθεί σε ισχύ από την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου στα ράφια των σούπερ μάρκετ. «Είμαι βέβαιος ότι πολύ γρήγορα ο κόσμος θα καταλάβει πώς δουλεύει το καλάθι και θα αποκτήσει μια πολύ μεγάλη δυναμική καθώς θα βοηθήσει πάρα πολλούς συμπολίτες  μας », τόνισε.

Επίσης μίλησε για τα προϊόντα που θα συμπεριληφθούν στο καλάθι αλλά και για το θέμα των τιμών. «Η κάθε αλυσίδα μπορεί να ακολουθήσει την πολιτική που θέλει. Εμείς θα διαφημίζουμε κάθε μέρα «το καλάθι του νοικοκυριού» στην κάθε αλυσίδα» σημείωσε.  «Θα αφήσουμε τον μεταξύ τους ανταγωνισμό να δουλέψει . Γι’ αυτό άλλωστε πήρε έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού. Διότι οι περί ανταγωνισμού νόμοι ισχύουν στο ακέραιο και στο καλάθι του νοικοκυριού. Θα αφήσουμε λοιπόν τον ανταγωνισμό να δουλέψει .Θα βάλουμε πολύ μεγάλη δημοσιότητα σε αυτό .Θα έχουν πολύ μεγάλο συμφέρον οι αλυσίδες να είναι ανταγωνιστικές  και να ξεπεράσουν και τις άλλες αλυσίδες  και αυτό πιστεύουμε θα οδηγήσει σε αυτά τα προϊόντα τις τιμές σε χαμηλότερα επίπεδα  από ότι αναλογικά στα άλλα»  συμπλήρωσε.

Στην ερώτηση εάν το καλάθι θα συμπεριλαμβάνει προϊόντα  ιδιωτικής ετικέτας είπε ότι «Όλα μπορεί να είναι. Το τι θα έχει μέσα το καλάθι το επιλέγει η κάθε αλυσίδα. Παραδείγματος χάρη, μία αλυσίδα μπορεί να έχει ένα καλάθι με πολύ χαμηλές τιμές μόνο με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας προϊόντων. Μία άλλη αλυσίδα μπορεί να έχει ένα καλάθι με λίγο μεγαλύτερες τιμές, αλλά με επώνυμα προϊόντα».

« Δεν παρεμβαίνω καθόλου στο τι θα βάλει κάθε αλυσίδα στο καλάθι, είναι δικό της λογαριασμός. Το εάν θέλει να βάλει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ή επώνυμα είναι κάτι το οποίο στο τέλος θα κριθεί από τον καταναλωτή ο οποίος θα το επιλέξει να το αγοράσει ή όχι. Και εκεί θέλουμε να είμαστε καθαροί : η κάθε αλυσίδα μπορεί να βάλει ότι θέλει » ξεκαθάρισε.

Τις επόμενες μέρες οι συναντήσεις και με άλλους κλάδους

«Θα ήθελα να δω το καλάθι να λειτουργεί στην αγορά οριζόντια και να οδηγήσει σε έναν πολύ μεγάλο βαθμό. Αυτό όμως προϋποθέτει ότι η έναρξή του θα είναι επιτυχημένη. Τις επόμενες μέρες θα έχουμε πολλές συναντήσεις και με άλλους κλάδους και θα δούμε ποιους θα εντάξουμε στο καλάθι εφόσον και εκείνοι το επιθυμούν», σημείωσε μεταξύ άλλων

Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ:

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.