share

Καλάθι του νοικοκυριού: Η νέα έρευνα για το μέτρο και η δήλωση Γεωργιάδη για τα προϊόντα 

δημοσιεύτηκε:

Περισσότερα επώνυμα προϊόντα συμπεριλαμβάνει το “καλάθι του νοικοκυριού”, όπως γνωστοποίησε σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις  Γεωργιάδης, με αφορμή την αυτοψία που έκανε σε σούπερ μάρκετ.

«Mέσα στο καλάθι υπάρχουν πάρα πολλά επώνυμα προϊόντα. Δεν ήταν μόνο οι τιμές καλές», τόνισε ο κ. Γεωργιάδης και παρέθεσε ένα σχετικό παράδειγμα: Οδοντόκρεμα επώνυμης εταιρείας πωλείται στην τιμή του 1,49  ευρώ.

Μίλησε δε και για τις μειώσεις τιμών σε πολλά προϊόντα που περιλαμβάνονται στο “καλάθι του νοικοκυριού”. «Υπάρχουν μειώσεις τιμών σε πολλά προϊόντα, κάτι που είναι πραγματικά εντυπωσιακό.  Έχουμε ελάχιστες αυξήσεις σε λίγα προϊόντα και έχουμε περισσότερα προϊόντα σε σταθερές τιμές.  Σταθερές τιμές σε περιβάλλον πληθωρισμού που τρέχει κανονικά, με 10%. Αυτό ήδη από μόνο του είναι μια πολύ μεγάλη μείωση».

Δείτε παρακάτω το σχετικό ΒΙΝΤΕΟ

“Καλάθι του νοικοκυριού”: Τι αποκαλύπτει νέα έρευνα για το μέτρο

Η εταιρεία Warply επισημαίνει σε έρευνα της πως από την έναρξη λειτουργίας  του μέτρου για το «καλάθι του νοικοκυριού», δηλαδή από τις 2 Νοεμβρίου μέχρι σήμερα, έχουν μετρηθεί επιπλέον 80.000 downloads στην εφαρμογή e-καταναλωτής φτάνοντας τις 220.000.  Επίσης, έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 120.000 επισκέψεις την ημέρα στο site, ενώ πάνω από 90.000 καταναλωτές έχουν δημιουργήσει τα δικά τους, προσωπικά καλάθια και παρακολουθούν την εξέλιξη των τιμών.

Το «καλάθι του νοικοκυριού»

Το «καλάθι του νοικοκυριού» ανανεώνεται κάθε Τετάρτη, μέσα από την ψηφιακή πλατφόρμα e-καταναλωτής, με νέα προϊόντα από όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Πάνω από 1.000 κωδικοί προϊόντων, από 14 αλυσίδες σε 51 βασικές κατηγορίες αγαθών, με τις πιο χαμηλές / συμφέρουσες για τον καταναλωτή/ πελάτη αναρτώνται κάθε Τετάρτη πρωί στο e-καταναλωτής mobile app και στο https://e-katanalotis.gov.gr/ που επίσης έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει η Warply.

Η Warply ως πρ0ς το «καλάθι του νοικοκυριού» ήταν υπεύθυνη για τον συντονισμό τη διασύνδεση και την εκπαίδευση των σούπερ μάρκετ, για την τεχνική υλοποίηση σε app και website. Επίσης έχει αναλάβει τον ποιοτικό έλεγχο, εξετάζει τα δεδομένα που λαμβάνει από τις επιχειρήσεις, τις παραμέτρους που καταδεικνύουν -μέσω των αγορών- τις ανάγκες και τις τάσεις για τους ίδιους τους καταναλωτές και σε συνεργασία με το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων διαμορφώνει τις απαραίτητες αλλαγές στο «καλάθι του νοικοκυριού».

Μάλιστα ο ιδρυτής και ο γενικός διευθυντής της Warply, αλλά και ο υπεύθυνος του e-katanalotis, Γιάννης Δοξαράς  επεσήμανε: «Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για την αποδοχή που έχει λάβει το μέτρο του καλαθιού του νοικοκυριού από τους καταναλωτές, οι οποίοι έχουν προσθέσει τα προτεινόμενα προϊόντα στο σύνολο των καλαθιών τους, ενώ ταυτόχρονα νιώθουμε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε την ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και τις αλυσίδες για την άψογη συνεργασία».

 

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.