Quantcast
Κορκίδης: Σκουριασμένη η εργαλειοθήκη ΟΟΣΑ, αλλά η αγορά μπορεί να αυτορρυθμίζεται - enikonomia.gr
share

Κορκίδης: Σκουριασμένη η εργαλειοθήκη ΟΟΣΑ, αλλά η αγορά μπορεί να αυτορρυθμίζεται

δημοσιεύτηκε:

«Η αγορά έχει την ικανότητα να αυτορυθμίζεται», σημείωσε ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά Βασίλης Κορκίδης σε δήλωσή του σχετικά με τις φορολογικές επιβαρύνσεις της νέας συμφωνίας και την υιοθέτηση της εργαλειοθήκης του ΟΟΣΑ.

Ο κ. Κορκίδης είπε, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο ότι «χωρίς να έχουμε άγνοια κινδύνου, αλλά με πλήρη επίγνωση του υπέρβαρου λογαριασμού που μας περιμένει τα επόμενα χρόνια, δεχόμαστε, ίσως λόγω κόπωσης, τη σκληρότερη μέχρι σήμερα συμφωνία, με μοναδική δικαιολογία το γεγονός ότι έστω και έτσι, κρατάμε και πάλι τη τύχη μας στα χέρια μας…

και απαιτείται ως δεδομένο, όλα τα προαπαιτούμενα μέτρα του τρίτου μνημονίου, στη πορεία να εκτιμώνται προσεκτικά, να αναθεωρούνται σταδιακά και να διορθώνονται έγκαιρα. Η μόνη σίγουρη απορρόφηση στις αυξήσεις τιμών σε αγαθά και υπηρεσίες, είναι το -2,1% του αποπληθωρισμού που επιμένει επί 29 συναπτούς μήνες.

Από τους μικρομεσαίους της αγοράς θα γίνουν προσπάθειες, αλλά θα εξαρτηθεί από τη δυνατότητα της μικρομεσαίας επιχείρησης να αντέξει στους πρόσθετους φόρους και φυσικά, από την ικανότητα της να ανακάμψει.

Αναφορικά με την εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ επαναλαμβάνουμε ότι είναι δευτερευούσης σημασίας για την αγορά. Το μείζον είναι να παλέψουμε όλοι μαζί για να αντέξουμε, ώστε να συνεχίσουν να υπάρχουν μικρομεσαίες επιχειρήσεις στο ελληνικό εμπόριο. Η αγορά άλλωστε, έχει την ικανότητα να αυτορυθμίζεται αναλόγως, όπως έκανε και στο παρελθόν στο θέμα των Κυριακών – κάτι που αποδείξαμε στο Κουαρτέτο ότι είναι μηδενικού αθροίσματος με μετακίνηση τζίρου σε πολύ λίγους.

Βεβαίως, και δεν αλλάζουμε θέση και άποψη για τη “σκουριασμένη” εργαλειοθήκη, όμως στόχος μας είναι να αλλάξουμε την τακτική αντιμετώπισης του θέματος, όπως και όταν πρέπει, για το καλό της ελληνικής αγοράς. Η απελευθέρωση των προσφορών και εκπτώσεων θα αντιμετωπιστεί κυρίως σε τοπικό επίπεδο με πρωτοβουλίες των δραστήριων εμπορικών συλλόγων. Ως ΕΣΕΕ έχουμε ως απάντηση την καμπάνια μας “ΜΙΑ ΤΙΜΗ ΧΑΜΗΛΗ ΤΙΜΗ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ”, που είναι ό, τι πιο ξεκάθαρο και έντιμο για τον καταναλωτή, ο οποίος πλέον δεν συγκινείται με τη λέξη έκπτωση, αλλά με την εξυπηρέτηση σε προσωπικό επίπεδο…”

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.