“Τη 2η χρονιά εφαρμογής στην Ελλάδα, η «Black Friday» της μίας ημέρας, επεκτάθηκε σε τριήμερο, αλλά ακόμα και σε εβδομάδα. Το ξεχείλωμα αυτό μας προειδοποιεί ότι του χρόνου θα μιλάμε για, «Greek Black Week» τόνισε σε δήλωσή του ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Βασίλης Κορκίδης.
Ο κ. Κορκίδης υποστήριξε ακόμη τα εξής: “Είναι γεγονός ότι φέτος παρατηρήθηκε μεγαλύτερη συμμετοχή επιχειρήσεων καθώς και εντονότερο ενδιαφέρον των καταναλωτών στη συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια. Οι καταναλωτές σίγουρα φάνηκε να ευχαριστήθηκαν τις στοχευμένες αγορές τους κυρίως στα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη, στην κινητή τηλεφωνία, στα είδη δώρων και τα καλλυντικά, με αποτέλεσμα η μαύρη Παρασκευή να εξελιχθεί σε «άσπρη μέρα» για τα ταμεία, κυρίως των μεγάλων και ισχυρών της αγοράς, αλλά και όσων μικρομεσαίων είχαν γεμάτα ράφια και έκαναν γενναίες προσφορές.
Μετά τη «Black Friday» και τη «cyber Monday» μπαίνουμε στον τελευταίο μήνα του έτους και στην τελική ευθεία της Χριστουγεννιάτικης εορταστικής αγοράς που θα κρίνει και το τελικό αποτέλεσμα της συνολικής κατανάλωσης και του ετήσιου τζίρου των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου για φέτος…»