Quantcast
Μετρό Θεσσαλονίκης: Έξι φορείς της πόλης ζητούν να συνεχισθεί το έργο - enikonomia.gr
share

Μετρό Θεσσαλονίκης: Έξι φορείς της πόλης ζητούν να συνεχισθεί το έργο

δημοσιεύτηκε:

Να προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης να προχωρήσει απρόσκοπτα, καλούν την κυβέρνηση, με κοινή ανακοίνωσή τους, οι εκπρόσωποι έξι φορέων της πόλης, ενώ παράλληλα ζητούν από την τοπική αυτοδιοίκηση να υποστηρίξει το έργο και “να βοηθήσει ως οφείλει την άμεση συνέχισή του”.

“Θα πρέπει να γίνουν άμεσα όλες οι απαραίτητες ενέργειες ώστε να συνεχιστεί και να ολοκληρωθεί επιτέλους το έργο. Ούτε η πόλη αντέχει την καθυστέρηση από ενδεχόμενη επαναδημοπράτηση ούτε η χώρα το κόστος σε χρήμα. Θα πρέπει, ταυτόχρονα, να υπάρξει άμεση αντιμετώπιση του ζητήματος που έχει ανακύψει στον σταθμό Βενιζέλου με τις αρχαιότητες. Λύσεις υπάρχουν και έχουν τεκμηριωθεί επιστημονικά. Το Μετρό Θεσσαλονίκης δεν είναι δυνατόν να λειτουργήσει χωρίς τον σταθμό Βενιζέλου κι αυτό είναι αδιαμφισβήτητο” υπογραμμίζεται στο ανακοίνωση.

Η ανακοίνωση εκδόθηκε μετά από σύσκεψη των εκπροσώπων των φορεών, με πρωτοβουλία του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν οι πρόεδροι του Επαγγελματικού και του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Ζορπίδης και Παναγιώτης Παπαδόπουλος, αντίστοιχα, ο γενικός γραμματέας του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου, Κωστής Χαντζαρίδης, ο διευθυντής Μελετών και Ερευνών του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος, Χρήστος Γεωργίου, ο εκπρόσωπος του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, Δ. Ραίδης και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών-Εμπόρων Θεσσαλονίκης, Ιωάννης Μανδρίνος.

Συμμετείχαν επίσης ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων, Ευστάθιος Αβραμίδης, καθώς και ο πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας/Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας, Πάρις Μπίλλιας, ο οποίος κλήθηκε να ενημερώσει τους συμμετέχοντες φορείς, ως ο πλέον ειδικός, αναφορικά με τις πρόσφατες εξελίξεις και τις συνέπειές τους στις εργασίες κατασκευής του Μετρό.

“Το Μετρό: ένα έργο, που είχε μπει στην αφετηρία ως αναπτυξιακή υπόσχεση για την πόλη, έχει μετατραπεί πλέον σε πηγή καθημερινών προβλημάτων, τα οποία δεν δείχνουν να τελειώνουν, παρότι έχουν περάσει 12 χρόνια από την τελική απόφαση κατασκευής του και εννέα από την έναρξη των εργασιών” υπογραμμίζουν οι φορείς και καταλήγουν:

“Οι κάτοικοι αυτής της πόλης, η επιχειρηματική κι επιστημονική της κοινότητα απαιτούν τον σεβασμό όλων απέναντι στην πόλη, στους πολίτες της και σε όσους θυσιάστηκαν και θυσιάζονται καθημερινά κλείνοντας τις επιχειρήσεις τους και μένοντας χωρίς δουλειά για να επιτευχθεί ο στόχος: να λειτουργήσει το μετρό”.

 

 

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.