Quantcast
Οι τιμές των καυσίμων στο κινητό σας - Νέα υπηρεσία της εφαρμογής "e-καταναλωτής" - enikonomia.gr
share

Οι τιμές των καυσίμων στο κινητό σας – Νέα υπηρεσία της εφαρμογής “e-καταναλωτής”

δημοσιεύτηκε:

Τη δυνατότητα να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο τις τιμές των καυσίμωνστο σύνολο της επικράτειας θα έχουν σύντομα οι καταναλωτές μέσω της εφαρμογής (app)e-καταναλωτής της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων. (https://e-katanalotis.gov.gr/)

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η εφαρμογή, που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής προτεραιότητας του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων για ενίσχυση της διαφάνειας στην αγορά του λιανικού εμπορίου, συμπλήρωσε ήδη τέσσερις μήνες λειτουργίας και αποτελεί ένα σύγχρονο μέσο, με το οποίο οι καταναλωτές και οι θεσμικοί φορείς της αγοράς παρακολουθούν καθημερινά την μέση τιμή πώλησης σε πάνω από 1.400 βασικά αγαθά.
Μέχρι σήμερα, στην πρώτη φάση ανάπτυξης της εφαρμογής που έγινε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Κεντρικών Αγορών και Αλιείας, 13 αλυσίδες σούπερ μάρκετ με συνολικά πάνω από 2.400 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα αναρτούν καθημερινά, μέσω ειδικής ψηφιακής πλατφόρμας, τις μέσες τιμές πώλησης λιανικής 1.400 προϊόντων. Πρόσφατα, προστέθηκαν πάνω από 200 νέοι κωδικοί με φρέσκα φρούτα και λαχανικά, νωπά και κατεψυγμένα κρεατικά και ψάρια. Επίσης, στο e-καταναλωτής app, ο καταναλωτής μπορεί να πληροφορηθεί τις τιμές για μάσκες προσώπου καθώς και σε ποια καταστήματα είναι διαθέσιμες.
“Στόχος του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων είναι να εμπλουτίζει διαρκώς τη λίστα με νέους κωδικούς, προκειμένου ο καταναλωτής να μπορεί να συγκρίνει τις τιμές σε όμοια προϊόντα έχοντας την δυνατότητα να επιλέξει το φθηνότερο κατάστημα.

Επισημαίνεται ότι οι χρήστες της εφαρμογής μπορούν να δημιουργούν το «καλάθι» τους, με τα αγαθά που οι ίδιοι επιλέγουν, ώστε να παρακολουθούν από τη μία τη μέση τιμή του «καλαθιού» ανά αλυσίδα σούπερ μάρκετ και από την άλλη την εξέλιξη των τιμών στο χρόνο.
Επιπρόσθετα, έχουν την δυνατότητα αφενός να ενημερώνονται για τα δικαιώματα των καταναλωτών και αφετέρου να επικοινωνούν μέσω της εφαρμογής απ’ ευθείας με την Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή διατυπώνοντας τις όποιες προτάσεις, παράπονα και καταγγελίες τους” αναφέρει η ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης.


share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.