Τις τελευταίες ημέρες παρατηρείται αύξηση περιστατικών απόπειρας εξαπάτησης από άτομα που εμφανίζονται ψευδώς ως υπάλληλοι του e-ΕΦΚΑ σύμφωνα με αναφορές πολιτών στο Ενιαίο Τηλεφωνικό Κέντρο 1555, όπως ενημερώνει με ανακοίνωση του ο Φορέας.
Τα άτομα αυτά επικοινωνούν με πολίτες μέσω τηλεφωνικών κλήσεων, γραπτών μηνυμάτων (SMS) ή ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email), ζητώντας την καταχώριση ή αποστολή προσωπικών στοιχείων, τραπεζικών λογαριασμών, κωδικών πρόσβασης ή και την κατάθεση χρηματικών ποσών σε συγκεκριμένους λογαριασμούς. Επισημαίνεται ότι ο e-ΕΦΚΑ δεν ζητά ποτέ τηλεφωνικά στοιχεία τραπεζικών λογαριασμών ή καρτών, δεν ζητά ποτέ την κατάθεση χρημάτων σε λογαριασμό που αναφέρεται μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας.
«Σε περίπτωση οφειλής, ο κωδικός πληρωμής αποστέλλεται μόνο μέσω των επίσημων ηλεκτρονικών εφαρμογών ή με μήνυμα από την αρμόδια υπηρεσία του Φορέα. Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικής αλληλογραφίας του e-ΕΦΚΑ φέρουν την επίσημη κατάληξη @efka.gov.gr. Η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ πρέπει να γίνεται μόνο μέσω του επίσημου ιστότοπου (www.efka.gov.gr) ή της επίσημης εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα. Παρακαλούμε τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να αγνοούν οποιαδήποτε ύποπτη επικοινωνία, καθώς και να αναφέρουν άμεσα τέτοια περιστατικά στο 1555 ή στις αρμόδιες Αρχές. Η προστασία των προσωπικών σας δεδομένων είναι υπόθεση όλων μας » σημειώνει σε ανακοίνωση του ο Φορέας.