http://www.enikonomia.gr/international/119889,kina-kentro-paragogis-ilektrikon-ochimaton-thelei-na-ginei-i-sans.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_119889_b4e79292bd-b4d6a45043f638c6.jpg Όταν πήγε στην Ταϊγιουάν για διακοπές, ο Λιου Σιαοχούι, κάτοικος Πεκίνου, έμεινε έκπληκτος μόλις είδε πόσο πράσινη ήταν η Σανσί, παρότι είναι η μεγαλύτερη 10/6/2016 3:20:44 PM

Κίνα: Κέντρο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων θέλει να γίνει η Σανσί

Κίνα: Κέντρο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων θέλει να γίνει η Σανσί

Όταν πήγε στην Ταϊγιουάν για διακοπές, ο Λιου Σιαοχούι, κάτοικος Πεκίνου, έμεινε έκπληκτος μόλις είδε πόσο πράσινη ήταν η Σανσί, παρότι είναι η μεγαλύτερη επαρχία παραγωγής άνθρακα στην Κίνα.

«Με τόσα πολλά από τα ταξί της πόλης να είναι ηλεκτρικά, η Ταϊγιουάν είναι έτη μπροστά από το Πεκίνο και την Σανγκάη από αυτή την άποψη», δήλωσε ο Λιου.

Για πολλούς, η συγκεκριμένη επαρχία, που από το 1949 έχει παράξει περίπου το ένα τέταρτο της παραγωγής άνθρακα στη χώρα, είναι συνώνυμο της σκόνης και του γκρίζου ουρανού.

Πηγές στην επαρχιακή επιτροπή Οικονομίας και Τεχνολογίας της Πληροφορίας δήλωσαν στο πρακτορείο Νέα Κίνα ότι η επαρχία σκοπεύει να καταστήσει την Ταϊγιουάν, την πρωτεύουσα της Σανσί, και τις πόλεις Τζιντζόνγκ και Τζιντσένγκ βάσεις παραγωγής για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επενδύσει στη Σανσί. Έως το 2020, η ετήσια παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων της επαρχίας αναμένεται να ξεπεράσει τα 120.000 οχήματα ενώ οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων θα είναι πάνω από 200.000.

Η επαρχία θα δαπανήσει επίσης 5,2 δισεκ. γιουάν για την κατασκευή δικτύου φόρτισης, το οποίο θα περιλαμβάνει σταθμούς και στις 283 πόλεις της.

Προκειμένου η Ταϊγιουάν να γίνει η πρώτη πόλη στην χώρα που θα έχει μόνο ηλεκτρικά ταξί, η τοπική κυβέρνηση στα τέλη της περασμένης χρονιάς έθεσε σε εφαρμογή ένα πρόγραμμα απόσυρσης των 8.292 βενζινοκίνητων ταξί.


Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ