http://www.enikonomia.gr/international/144986,se-ypsos-rekor-efthasan-oi-katangelies-ton-kinezon-katanaloton-to.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_144986_793a340f1f-9e756d2bcef761f0.jpg Οι καταγγελίες, αναφορές και ερωτήσεις των Κινέζων καταναλωτών στις αρμόδιες υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 3,9% το 2016 σε σύγκριση με το 2015 και ανήλθαν σε 8,08... 3/14/2017 2:35:30 PM

Σε ύψος – ρεκόρ έφθασαν οι καταγγελίες των Κινέζων καταναλωτών το 2016

Σε ύψος – ρεκόρ έφθασαν οι καταγγελίες των Κινέζων καταναλωτών το 2016

Οι καταγγελίες, αναφορές και ερωτήσεις των Κινέζων καταναλωτών στις αρμόδιες υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 3,9% το 2016 σε σύγκριση με το 2015 και ανήλθαν σε 8,08 εκατομμύρια.

Ο αριθμός των καταγγελιών αυξήθηκε κατά 29,1% στα 1,667 εκατομμύρια, φθάνοντας σε ύψος - ρεκόρ, σύμφωνα με στοιχεία της Κινεζικής Κρατικής Υπηρεσίας Βιομηχανίας και Εμπορίου (SAIC). Οι ερωτήσεις των καταναλωτών ανήλθαν σε 6,08 εκατομμύρια και οι αναφορές σε 326.300, σύμφωνα με την Υπηρεσία, η οποία τόνισε ότι βοηθήθηκαν οι καταναλωτές για να αποφύγουν συνολικές ζημιές ύψους 1,8 δισ. γιουάν (260 εκατ. δολαρίων).

Η ποιότητα των προϊόντων, τα προβλήματα στις συμβάσεις και οι υπηρεσίες μετά τις πωλήσεις (after-sale services) ήταν οι τρεις σημαντικότεροι λόγοι των καταγγελιών, αν και σε χαμηλότερο βαθμό από τα προηγούμενα χρόνια. Οι καταγγελίες για καθημερινά είδη πρώτης ανάγκης, οχήματα και οικιακές συσκευές αντιστοιχούσαν στο 49,9% του συνολικού αριθμού των καταγγελιών για προϊόντα, ενώ για τις υπηρεσίες το 51,6% αφορούσε τις τηλεπικοινωνίες, τις προσωπικές και ξενοδοχειακές υπηρεσίες καθώς και τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Οι καταγγελίες σχετικά με διαφημίσεις προϊόντων εκτινάχθηκαν κατά 198% από το 2015, καθώς η νέα κινεζική νομοθεσία αύξησε τις ποινές για παραπλανητικές διαφημίσεις.

«Ο αυξανόμενος αριθμός καταγγελιών δείχνει ότι οι Κινέζοι καταναλωτές προσέχουν περισσότερο για την προστασία των δικαιωμάτων τους, ζητώντας από τις εθνικές διοικητικές υπηρεσίες να εκτελέσουν τα καθήκοντά τους καλά, ώστε να διατηρηθεί ένα υγιές περιβάλλον αγοράς και κατανάλωσης», δήλωσε εκπρόσωπος της SAIC.


Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ