Quantcast
Αύξηση στις δαπάνες μάρκετινγκ αποφάσισε η Toyota - enikonomia.gr
share

Αύξηση στις δαπάνες μάρκετινγκ αποφάσισε η Toyota

δημοσιεύτηκε:

Η Toyota Motors προέβλεψε σήμερα ότι τα λειτουργικά της κέρδη του τρέχοντος οικονομικού έτους θα μειωθούν κατά 20% καθώς οι διεθνείς πωλήσεις της δεύτερης μεγαλύτερης στον κόσμο αυτοκινητοβιομηχανίας θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα ενώ αναμένονται αυξημένες δαπάνες για μάρκετινγκ.

Η Toyota αναμένει τα λειτουργικά κέρδη να διαμορφωθούν στο 1,6 τρισεκ. γεν (14,06 δισεκ. δολάρια) για την ετήσια χρήση έως τον Μάρτιο, κάτω από τα 2,3 τρισεκ. γεν που αναμένουν αναλυτές σύμφωνα με το Thomson Reuters I/B/E/S και χαμηλότερα από τα 1,99 τρισεκ. γεν που ανακοίνωσε η εταιρία για την ετήσια χρήση που μόλις ολοκληρώθηκε.

Η εκτίμηση της Toyota βασίζεται στην πρόβλεψη ότι το ιαπωνικό νόμισμα θα διαμορφωθεί κατά μέσο όρο στα 105 γεν έναντι του αμερικανικού δολαρίου για το χρήση έως τον Μάρτιο, συγκριτικά με 108 γεν το προηγούμενο οικονομικό έτος, αναφέρει το ΑΠΕ. Η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε επίσης ότι θα προχωρήσει στην επαναγορά ποσοστού 1,65% ιδίων μετοχών, αξίας 250 δισεκ. γεν.


share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.