Quantcast
Νέα έρευνα για Tesla: Γιατί το 41% των οδηγών ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν θα αγόραζε όχημα του Έλον Μασκ - enikonomia.gr
share

Νέα έρευνα για Tesla: Γιατί το 41% των οδηγών ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν θα αγόραζε όχημα του Έλον Μασκ

δημοσιεύτηκε:

Το 41% των οδηγών ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε ολόκληρο τον κόσμο δεν θα αγόραζε όχημα της Tesla  για πολιτικούς λόγους, όπως αυτό προκύπτει από έρευνα που διενήργησε η Global EV Alliance. Ενώ το ποσοστό είναι πιο μικρό στην Κίνα (12%) και στις Ηνωμένες Πολιτείες (5%)

Επίσης επισημαίνεται πως τα αποτελέσματα της έρευνας βασίστηκαν στις απαντήσεις 26.000 οδηγών αυτοκινήτων από 30 χώρες.

Ο ιδρυτής της Tesla

Το τελευταίο διάστημα ο ιδρυτής της Tesla, Έλον Μάσκ ασχολείται με θέματα που αφορούν την υποστήριξη της ευρωπαϊκής ακροδεξιάς, τις επιθέσεις κατά των πολιτικών για τη διαφορετικότητα ή επιδεικνύει την προκλητική κίνηση που παραπέμπει σε ναζιστικό χαιρετισμό παρόλο που στο παρελθόν υπήρξε στενός σύμμαχος του Ντόναλντ Τραμπ.

Ωστόσο οι εκκλήσεις για μποϊκοτάζ δεν είναι σίγουρο εάν φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Σύμφωνα με την έρευνα που έγινε για το διεθνές δίκτυο εθνικών οδηγικών Ενώσεων ηλεκτρικών οχημάτων, Global EV Alliance έδειξε πως οι επιφυλάξεις απέναντι στην Tesla είναι ιδιαιτέρως ισχυρές στις ΗΠΑ (52%), στη Γερμανία (51%) αλλά και στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία (45%).

Μάλιστα το 43% των ερωτηθέντων της έρευνας στη Νορβηγία δήλωσε πως δεν θα αγόραζε Tesla παρόλο που η χώρα είναι πρωταθλήτρια στον τομέα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

.Το ποσοστό αυτό πέφτει στο 21% στη Γαλλία και στο 2% στην Ινδία.

Μάλιστα το 12% των οδηγών ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο αναφέρει πως η Κίνα ως χώρα παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα απέφευγε να αγοράσει όχημα της Tesla. Εδώ υπάρχει και η μεγάλη ανισομέρεια: το 43% στη Λιθουανία, το 2% στην Ιταλία και την Πολωνία. «Αυτό σχετίζεται με την διαθεσιμότητα των αυτοκινήτων» είπε η εκπρόσωπος της Global EV Alliance,Ellen Hiep  σημειώνοντας ότι τα φθηνότερα κινεζικά μοντέλα είναι περισσότερο διαδεδομένα σε αναπτυσσόμενες χώρες σε σχέση με ακριβότερα αυτοκίνητα όπως τα Tesla.

«Γενικά, στο Νότο, οι πολίτες δεν έχουν και πολλές επιλογές. Πιστεύω ότι μερικές φορές οι πολίτες θέλουν να κινούνται με ηλεκτρισμό και να έχουν ένα προσιτό αυτοκίνητο, ωστόσο στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ υπάρχουν περισσότερες επιλογές»

 

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.