Quantcast
UPS:Το 30% των στελεχών της ευρωπαϊκής αγοράς αντιμετωπίζει μεγάλες προκλήσεις στην υλοποίηση επενδύσεων - enikonomia.gr
share

UPS:Το 30% των στελεχών της ευρωπαϊκής αγοράς αντιμετωπίζει μεγάλες προκλήσεις στην υλοποίηση επενδύσεων

δημοσιεύτηκε:

Το 30% των στελεχών των επιχειρήσεων της ευρωπαϊκής αγοράς αντιμετωπίζει μεγάλες προκλήσεις στην υλοποίηση επενδύσεων
σε συστήματα πληροφορικής, σύμφωνα με την
νέα έρευνα της UPS, «UPS Pulse of the Omni-channel Retailers».


Το ίδιο ποσοστό αντιμετωπίζει μεγάλες προκλήσεις και στην οργάνωση
των λειτουργιών logistics, στην κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών αλλά
και στο να καταστήσουν την διοικητική λειτουργία των επιχειρήσεων τους, ικανή να
ανταποκριθεί στην πολυεπίπεδη λειτουργία της εν λόγω αγοράς.


Πρόκειται για την νέα
έρευνα της UPS η οποία παρουσιάζει τις
προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει το ευρωπαϊκό λιανεμπόριο στην προσπάθειά του να ανταποκριθεί στις ανάγκες των ψηφιακών πελατών.


Σύμφωνα με
νέα έρευνα της UPS τα ευρωπαϊκά καταστήματα χρειάζεται να καινοτομήσουν σε
τρεις βασικούς εφοδιαστικούς τομείς ώστε να είναι ανταγωνιστικά στο εξωτερικό.
Με αργούς ρυθμούς η ανταπόκριση στο φαινόμενο των “flex shoppers”.
Ενώ στο πλαίσιο της ευθυγράμμισης των υφιστάμενων εφοδιαστικών αλυσίδων με τις
ανάγκες των λεγόμενων «flex shoppers», οι retailers πρέπει εμβαθύνουν σε τρεις
βασικούς τομείς: τα φυσικά σημεία πώλησης, την έλλειψη αποθεμάτων, και τις
διασυνοριακές επιστροφές.


Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι, η καινοτομία
είναι απαραίτητο συστατικό για την επίτευξη σταθερού ή διευρυμένου μεριδίου
αγοράς στο λιανικό εμπόριο, το οποίο λειτουργεί πλέον σε παγκόσμια κλίμακα
έχοντας παίκτες με διασυνοριακή δραστηριότητα.


Μεταξύ άλλων η Retail Marketing Manager της UPS Europe, Carrie Royle ανέφερε
ότι, οι καταναλωτές πλέον αναζητούν πολλαπλά διαδικτυακά και παραδοσιακά
κανάλια πωλήσεων και χρησιμοποιούν εκείνα που ανταποκρίνονται καλύτερα στις
ανάγκες τους. Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με
σκοπό να συγκρίνουν και να κρίνουν τις υπάρχουσες προσφορές.


Για να
παραμείνουν ανταγωνιστικοί οι Ευρωπαίοι retailers, θα πρέπει να αντιληφθούν ότι
τα παραδοσιακά φυσικά καταστήματα γίνονται όλο και λιγότερο δημοφιλή, την ώρα
που οι online πωλήσεις αυξάνονται, γεγονός που σημαίνει ότι θα πρέπει να γίνουν
κινήσεις πέραν της παραδοσιακής λειτουργίας των καταστημάτων, τα οποία θα
πρέπει να χρησιμοποιηθούν ως χώροι αποθήκευσης αποθέματος και ως μέρος του
δικτύου διανομής.


Το 27% των Ευρωπαϊκών εταιρειών λιανικού εμπορίου
χρησιμοποιεί ήδη τα καταστήματά τους ως κέντρα που εξυπηρετούν online αγορές,
όμως όπως δείχνει και το διάγραμμα, υπάρχουν μεγάλες διαφορές ανάμεσα στις
Ευρωπαϊκές χώρες που εξετάστηκαν. Παράλληλα, σύμφωνα με τα στοιχεία της UPS το
31% των λιανέμπορων της Ευρώπης, σχεδιάζουν να εκμεταλλευτούν τις αλυσίδες
καταστημάτων τους ή άλλες εγκαταστάσεις μέσα στους επόμενους 12 με 24 μήνες,
προκειμένου να προσφέρουν μεγαλύτερη ευκολία στους πελάτες που κάνουν online
παραγγελίες.


Επιπλέον η κ. Royle
επισήμανε ότι: «Η εν λόγω έρευνα για την αγορά λιανικής επιβεβαιώνει την
εμπειρία μας για τους flex shoppers. Οι πολυάσχολοι πελάτες παραλαμβάνουν τα
πακέτα τους με πολύ βολικό τρόπο σε κάποιο από τα 24.000 Access Points της UPS
σε Ευρώπη και Β. Αμερική».


«Σχεδόν 27 εκατομμύρια πελάτες από όλο τον κόσμο έχουν
εγγραφεί στην online υπηρεσία και εφαρμογή UPS My Choice, η οποία επιτρέπει τον
επαναπρογραμματισμό και την αλλαγή πορείας των παραγγελιών, σύμφωνα με το πώς
βολεύει τον πελάτη», τόνισε με έμφαση.


Είναι ευρέως γνωστό ότι η διαχείριση περιπτώσεων επιστροφών
είναι βασικό συστατικό επιτυχίας όλων των επιχειρήσεων λιανικής
συμπεριλαμβανομένου και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η εμπιστοσύνη του πελάτη και
ακεραιότητα των εμπορικών σημάτων εξαρτάται από στα αποδοτικά συστήματα
επιστροφών. Οι retailers ισχυρίζονται ότι οι βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν
σε αυτόν τον τομέα έχουν να κάνουν με την διαχείριση ελαττωματικών προϊόντων
(64%) και στην διεξαγωγή ελέγχων ποιότητας (50%). Η έρευνα επίσης αναφέρει ότι
οι λιανέμποροι χρειάζονται υποστήριξη από τρίτους σε επίπεδο logistics. Πάνω
από το 60% των ηγετών στον χώρο των logistics αναφέρουν ότι χρειάζονται
πολλαπλούς συνεργάτες στον τομέα των logistics προκειμένου να διαχειριστούν τις
επιστροφές, ενώ πάνω από 70% θεωρούν ότι αυτοί οι συνεργάτες συμφέρουν από
οικονομικής άποψης.







share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.