Quantcast
Βρετανία: Η αδύναμη λίρα προσέλκυσε τουρίστες στα αξιοθέατα - enikonomia.gr
share

Βρετανία: Η αδύναμη λίρα προσέλκυσε τουρίστες στα αξιοθέατα

δημοσιεύτηκε:

Η Merlin Entertainments ανακοίνωσε ότι κατέγραψε αύξηση στον αριθμό των Ευρωπαίων τουριστών που εκμεταλλεύθηκαν την αδύναμη λίρα μετά το Brexit για να επισκεφθούν τα αξιοθέατα που διαχειρίζεται η εταιρία στο Λονδίνο, όπως το μουσείο της Μαντάμ Τισό, ενισχύοντας την αισιοδοξία της για το 2017.

Η ιδιοκτήτρια εταιρία ψυχαγωγικών πάρκων, όπως η Legoland και το Alton Towers, ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε δυναμικά το 2017 ύστερα από αύξηση 3,4% των προ φόρων κερδών το 2016.

«Μας ενθαρρύνουν οι πρόσφατες τάσεις σε ό,τι αφορά τους Ευρωπαίους επισκέπτες στα αξιοθέατά μας στο Λονδίνο καθώς η περισσότερο ανταγωνιστική συναλλαγματική ισοτιμία αρχίζει να επηρεάζει τις αποφάσεις για διακοπές», ανακοίνωσε η εταιρία, προσθέτοντας ότι οι επιδόσεις σε αυτή την ήσυχη περίοδο του χρόνου συμβαδίζουν με τις εκτιμήσεις.

Ο δεύτερος μεγαλύτερος παγκοσμίως μετά τη Walt Disney όμιλος με τουριστικά αξιοθέατα δήλωσε, ωστόσο, ότι παραμένει «σε επιφυλακή» για τις γεωπολιτικές αβεβαιότητες ύστερα από τις περυσινές επιθέσεις στην Ευρώπη που αποθάρρυναν τους τουρίστες από το να επισκεφθούν σημαντικούς προορισμούς.

Η Merlin ανακοίνωσε προ φόρων κέρδη ύψους 277 εκατ. λιρών, συγκριτικά με 273 εκατ. λίρες που προέβλεπαν οι αναλυτές και 250 εκατ. λίρες το 2015. «Παρόλο που σχεδιάζουμε με σύνεση, παραμένουμε βέβαιοι για μια καλή επίδοση τη χρονιά αυτή», ανακοίνωσε η εταιρία.


share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.