Με κέρδη ολοκληρώθηκαν οι συναλλαγές στο χρηματιστήριο του Τόκιο τη Δευτέρα. Η πρώτη συνεδρίαση της εβδομάδας βρίσκει τον βασικό δείκτη του ιαπωνικού χρηματιστηρίου, Nikkei, να κλείνει με άνοδο 0,10% στις 19.707,27 μονάδες.
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα
22 ώρες πριν
ΔΕΗ: Όλη αλήθεια για τις επενδύσεις καθαρής και ευέλικτης ενέργειας στη Δυτική Μακεδονία
1 εβδομάδα πριν
ΑΔΜΗΕ: Τι αναφέρει για την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου
ENIKOS NETWORK
