Στην επανέκδοση του 10ετους ελληνικού ομολόγου που είχε εκδοθεί τον Ιούνιο με απόδοση 1,5% προχωρά ο ΟΔΔΗΧ.
Συγκεκριμένα ο Οργανισμός έδωσε εντολή σε Barclays, Citi, IMI-Intesa Sanpaolo, Morgan Stanley, Nomura και Société Générale να δρομολογηθεί η επανέκδοση του παραπάνω ομολόγου.
Σύμφωνα με πληροφορίες η έξοδος στις αγορές αναμένεται να πραγματοποιηθεί αύριο Τετάρτη.
Νέα έξοδος στις αγορές με re-opening 10ετους ομολόγου – Πότε θα γίνει
δημοσιεύτηκε:
15:45
, 1 Σεπτεμβρίου 2020
Αγορές
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα
18 λεπτά πριν
Συνδεδεμένες ενισχύσεις από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων σε αγρότες: Ποιοι...
4 ημέρες πριν
ΑΔΜΗΕ: Τι αναφέρει για την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου
ENIKOS NETWORK
«Έτερος εγώ»: Όλοι οι κύκλοι της σειράς-φαινόμενο έρχονται από τη Δευτέρα 6 Ιουλίου στον ΑΝΤ1
