Πτωτικά κινείται ο χρυσός κατά τη διάρκεια των συναλλαγών της
Τετάρτης. Το πολύτιμο μέταλλο υποχωρεί κατά 0,2% και η τιμή του διαμορφώνεται
στα 1.292 δολάρια ανά ουγγιά. Κατά τη συνεδρίαση της Τρίτης, ο χρυσός κατέγραψε
άνοδο 1,1%.
Νέες απώλειες για τον χρυσό
δημοσιεύτηκε:
08:22
, 7 Ιουνίου 2017
Αγορές
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα
25 δευτερόλεπτα πριν
Προσλήψεις οδηγών λεωφορείων στην ΟΣΥ: Μέχρι πότε μπορείτε να κάνετε αίτηση
25 δευτερόλεπτα πριν
Προσλήψεις οδηγών λεωφορείων στην ΟΣΥ: Μέχρι πότε μπορείτε να κάνετε αίτηση
5 ημέρες πριν
ΑΔΜΗΕ: Τι αναφέρει για την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου
ENIKOS NETWORK
Θεσσαλονίκη: Αιματηρό επεισόδιο στο κέντρο της πόλης – Γυναίκα μαχαίρωσε άνδρα
