Πτωτικά κινείται ο χρυσός, κατά τη διάρκεια των συναλλαγών της Δευτέρας. Η πρώτη συνεδρίαση της εβδομάδας βρίσκει το πολύτιμο μέταλλο σε άνοδο 0,41% και η τιμή του διαμορφώνεται στα 1.291,30 δολάρια ανά ουγγιά.
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα
ENIKOS NETWORK
Νίκος Χαρδαλιάς: «Οι χθεσινοί βανδαλισμοί συνιστούν μια αθλιότητα – Κανένας δεν θα μας τρομοκρατήσει» – ΒΙΝΤΕΟ
