http://www.enikonomia.gr/my-money/246808,my-efka-live-erchetai-i-ex-apostaseos-exypiretisi-ton-asfalismeno.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_246808_36fc69ad7d-a7a8e115fb4fe629.jpg Τις νέες τεχνολογίες ενεργοποιεί το υπουργείο Εργασίας προκειμένου να βάλει τέλος στη γραφειοκρατία και την ταλαιπωρία των πολιτών... 4/8/2021 11:11:00 AM

My EFKA Live: Έρχεται η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων - Πώς θα λειτουργεί η πλατφόρμα

My EFKA Live: Έρχεται η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων - Πώς θα λειτουργεί η πλατφόρμα

Τις νέες τεχνολογίες ενεργοποιεί το υπουργείο Εργασίας προκειμένου να βάλει τέλος στη γραφειοκρατία και την ταλαιπωρία των πολιτών. Ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης, ένας φορέας που εξυπηρετεί εκατομμύρια ασφαλισμένους μπαίνει στην ψηφιακή εποχή και σχεδιάζει το My Efka Live, μια νέα πλατφόρμα, μέσω της οποίας οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται μέσω τηλεδιάσκεψης.
Πρακτικά οι ασφαλισμένοι που επιθυμούν να εκδώσουν ένα πιστοποιητικό δεν θα χρειάζεται να επισκέπτονται τις κατά τόπους υπηρεσίες και να περιμένουν για ώρες στα γκισέ, όπως επισημαίνεται στο enikonomia.gr. Αρκεί να έχουν έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή! Θα συνδέονται στην πλατφόρμα, θα πραγματοποιούν τηλεδιάσκεψη με έναν υπάλληλο του ΕΦΚΑ, ο οποίος αφού πραγματοποιήσει τον προβλεπόμενο έλεγχο στοιχείων, θα τους προωθεί μέσω email το πιστοποιητικό που έχουν αιτηθεί.
Παράλληλα, το υπερταμείο απασχόλησης σχεδιάζει να εντάξει σε αυτά τα «ψηφιακά» γκισέ και τα Άτομα με Αναπηρία, ώστε να μπορούν να εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως για μια σειρά υπηρεσιών. Έτσι, δεν θα ταλαιπωρούνται στις υπηρεσίες και θα εξυπηρετούνται άμεσα με λίγα κλικ από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους. Επιπροσθέτως, εξετάζεται να παρέχονται ηλεκτρονικά μέσω του My EFKA Live και υπηρεσίες που έχουν να κάνουν με παροχές του ΟΠΕΚΑ. Κι αυτό, γιατί ο Οργανισμός αυτός εξυπηρετεί χιλιάδες πολίτες χορηγώντας τους δεκάδες επιδόματα και η ψηφιοποίηση των διαδικασιών θα διευκόλυνε τόσο τις υπηρεσίες όσο και τους πολίτες.
Τέλος, ο ΕΦΚΑ έχει ήδη ενισχύσει την συνεργασία του με τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, καθώς ήδη συγκεκριμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του διεκπεραιώνονται μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών. Ειδικότερα, υπενθυμίζεται ότι, όσον αφορά στον e-ΕΦΚΑ, μπορούν να διεκπεραιώνονται και μέσω των ΚΕΠ αιτήματα πολιτών για τις εξής ηλεκτρονικές διαδικασίες:
1. Εκτύπωση μηνιαίου ή ετήσιου ενημερωτικού σημειώματος συνταξιούχου
2. Χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας έμμεσου μέλους
3. Ηλεκτρονική αίτηση επιδόματος ασθενείας
4. Βεβαίωση προϋπηρεσίας για μισθωτούς ιδιωτικού τομέα του τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
5. Ατομικός Λογαριασμός Ασφάλισης για μισθωτούς ιδιωτικού τομέα του τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
6. Αποδεικτικό ασφαλιστικής ενημερότητας
7. Βεβαίωση απογραφής
8. Εναρξη/Μεταβολή/Λήξη ασφάλισης μη μισθωτών
9. Ασφαλιστική ικανότητα
10. Βεβαίωση εισφορών για φορολογική χρήση
11. Επιλογή ασφαλιστικής κατηγορίας κύριας και επικουρικής ασφάλισης και εφάπαξ παροχών
12. Αίτηση για αμφισβήτηση οφειλής κατά τη διαδικασία του Ν. 4554/2018
13. Ενημέρωση ασφαλισμένων για συμβάσεις της παραγράφου 9 του άρθρου 39 του Ν. 4387/2016 (Δελτία Παροχής Υπηρεσιών)


Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ