Quantcast
Ανασφάλιστα οχήματα και απλήρωτα τέλη κυκλοφορίας: Ποια προβλήματα έχουν προκύψει- Αναγνωστόπουλος: "Πρώτη φορά μπαίνει τάξη στο Μητρώο" - enikonomia.gr
share

Ανασφάλιστα οχήματα και απλήρωτα τέλη κυκλοφορίας: Ποια προβλήματα έχουν προκύψει- Αναγνωστόπουλος: “Πρώτη φορά μπαίνει τάξη στο Μητρώο”

δημοσιεύτηκε:

Τα προβλήματα που έχουν προκύψει με τα ειδοποιητήρια για τα ανασφάλιστα οχήματα και τα απλήρωτα τέλη κυκλοφορίας που έχουν σταλεί στους πολίτες  ανέφερε σήμερα ο Γενικός Γραμματέας Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος μιλώντας στην τηλεοπτική εκπομπή της ΕΡΤ ”  ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ”.

«Να σας πω μερικά προβλήματα που παρουσιάζονται με τα ειδοποιητήρια που έχουν πάει σε πολίτες. Υπάρχουν προβλήματα τα οποία δεν τα έχουν λύσει οι πολίτες. Να σας πω κάποια από αυτά:

  • Υπάρχει περίπτωση να έχει ασφαλίσει κάποιος το όχημά του και ο ασφαλιστής να μην το έχει καταγράψει, δηλαδή να είναι περασμένο με λίγο διαφορετικό τρόπο:  Για παράδειγμα να υπάρχει αναγραμματισμός στην πινακίδα του οχήματος. Δηλαδή αντί να αναφέρει στην πινακίδα του οχήματος A, B, C 1551 να έχει γίνει 1515. Αυτό τυπικά σημαίνει πως μπορεί ένα όχημα να φαίνεται ανασφάλιστο ωστόσο στην πραγματικότητα να είναι ασφαλισμένο. Το βλέπει κανείς καμιά φορά εάν συμβεί κάποιο ατύχημα και θέλει να καλέσει την οδική ασφάλειά του και του λένε πως δεν είναι ασφαλισμένο το όχημα γιατί έχει γίνει κάποιος αναγραμματισμός στην πραγματική καταχώρηση της ασφαλιστικής εταιρείας. Αυτό αφορά κάποιες χιλιάδες οχήματα. Είναι κάτι που ρυθμίζεται από ασφαλιστικές εταιρείες. Ο πολίτης θα πρέπει να κοιτάζει το ασφαλιστήριο να δει εάν πραγματικά είναι η ταμπέλα του οχήματος του. Τώρα τι θα πρέπει να κάνει; Να δηλώσει ότι το όχημα του είναι διαφορετικό, να το φτιάξει και δεν θα πάρει πρόστιμο.
  • Αντίστοιχα για τα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να κάνει κανείς κάποιες ενέργειες στο ειδοποιητήριο που παίρνει. Ο πολίτης μπαίνει στο site “Οχήματα.gov.gr”και  βλέπει όλα τα ειδοποιητήρια τα οποία αφορούν είτε στον ίδιο είτε στην εταιρεία και εν συνεχεία με αυτόν τον τρόπο ξέρει τι πρέπει να κάνει.
  • Μια άλλη περίπτωση που έχει προκύψει είναι για τα δίκυκλα. Βγαίνει από την πλατφόρμα ότι το δίκυκλο όχημα ενός πολίτη είναι ανασφάλιστο στην πραγματικότητα και παίρνει ειδοποιητήριο. Και λέει κάποιος εγώ το έχω ασφαλίσει. ..τι συμβαίνει;  Μερικοί έχουν ασφαλίσει τα δίκυκλα ως μοτοποδήλατο για λόγους που έχουν να κάνουν με πολύ μικρότερα κυβικά… πιο φθηνά κλπ. Αυτό δεν είναι σωστό να συμβαίνει. Και αυτό σημαίνει πως κάποιος θα πάρει ειδοποιητήριο. Αλλά γενικώς θέλω να σας πω και για τις μεταβιβάσεις και για τις κλοπές, τις αποσύρσεις, τις εξαγωγές στο εξωτερικό των οχημάτων έγινε μια πολύ καλή δουλειά. Αλλά πραγματικά το να φτιαχτεί ένα μητρώο θέλει λίγο χρόνο ακόμα το οποίο γίνεται ύστερα από δεκαετίες και νομίζω πολύ καλά έκανε και πήρε την πρωτοβουλία η κυβέρνηση και το αντιμετωπίζει αυτό το ζήτημα. Αυτό νομίζω πως είναι πολύ σημαντικό » επεσήμανε.

Για τις πρώτες διασταυρώσεις

Ο ίδιος μίλησε για τις πρώτες διασταυρώσεις που έχουν γίνει αναφορικά με τα οχήματα που δεν διαθέτουν ασφαλιστήρια συμβόλαια αλλά και για τα απλήρωτα τέλη κυκλοφορίας.

«Καταφέραμε για πρώτη φορά να γνωρίζουμε σε πρώτο επίπεδο- από τις πρώτες διασταυρώσεις αν ένα όχημα είναι πραγματικά σε κυκλοφορία ή όχι για να μπορούμε να ξέρουμε εκ των προτέρων εάν κάποιος πρέπει να έχει ασφαλισμένο όχημα, έχει πληρώσει τέλη κυκλοφορίας…και  σε λίγο και ΚΤΕΟ. Αυτό γίνεται με διασταυρώσεις που πρώτα από όλα βγαίνουν σε διαφορετικά στάδια .. αποτελέσματα. Θα βγάλουμε το επόμενο διάστημα νέα αποτελέσματα διασταυρώσεων. Όμως σημαντικό είναι να φτιαχτεί ένα συνεπές μητρώο δηλαδή να υπάρχει  μια κεντρική βάση, μια κεντρική καταχώρηση για κάθε όχημα το τι συμβαίνει προκειμένου να μην τίθεται θέμα ποιο όχημα κυκλοφορεί και πιο όχι» τόνισε.

Και συνέχισε λέγοντας  μέχρι τώρα έχουμε σταλεί 218.000 ειδοποιητήρια σε πολίτες για ανασφάλιστα οχήματα και μη καταβληθέντα τέλη κυκλοφορίας.  Συγκεκριμένα, στείλαμε ειδοποιητήρια για 108.000 ανασφάλιστα οχήματα και 110.000 για τέλη κυκλοφορίας. Αλλά το σημαντικό είναι ότι τα ειδοποιητήρια δεν συνοδεύονται τώρα από πρόστιμα αλλά είναι ειδοποιητήρια προκειμένου κάποιος να κάνει αυτό που πρέπει  για να μην του έρθει το πρόστιμο σε 15 με 20 ημέρες».

Για την κάρτα καυσαερίων

Τέλος ρωτήθηκε για πιο λόγο η κάρτα καυσαερίων δεν γίνεται η διετή. «Με το καλό να το κοιτάξουμε και αυτό» απάντησε.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.