share

Έρχονται το εορταστικό καλάθι και το “καλάθι του Άη Βασίλη”: Το μεσημέρι οι ανακοινώσεις – Οι τελευταίες πληροφορίες

δημοσιεύτηκε:

Στις 12 μ.μ. θα  γίνουν από το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων οι ανακοινώσεις για το εορταστικό καλάθι του νοικοκυριού και το “καλάθι του Αη Βασίλη”.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του MEGA , το “Καλάθι του Αη Βασίλη” θα… γεμίσει με παιχνίδια και θα ισχύσει για την εορταστική περίοδο, δηλαδή από τις  14 Δεκεμβρίου 2022 έως και  τις 11 Ιανουαρίου 2023. Θα περιλαμβάνει τα εξής:

  • Επιτραπέζια & παζλ
  • Παιχνίδια με κούκλες
  • Παιχνίδια μίμησης ( όπως κουκλοθέατρο)
  • Βρεφικά παιχνίδια
  • Φιγούρες δράσης
  • Παιχνίδια κατασκευών
  • Ηλεκτρονικά παιχνίδια
  • Αθλητικά παιχνίδια ( όπωςμπάλες, μπασκέτες)
  • Λούτρινα
  • Μουσικά παιχνίδια ( οπως παιδικά αρμόνια)

Θα πρέπει να συνδέσουν υποχρεωτικά το δικό τους καλάθι όλα τα καταστήματα που είναι εξειδικευμένα και πωλούν παιχνίδια αλλά ελεύθερα θα μπορούν να μπουν για παράδειγμα και τα σούπερ μάρκετ και τα μικρότερα καταστήματα που έχουν παιχνίδια στο πλαίσιο του ανταγωνισμού.

Το εορταστικό καλάθι 

Το εορταστικό καλάθι θα είναι πιο διευρυμένο από αυτό του νοικοκυριού καθώς θα έχει περισσότερους κωδικούς κρέατος, όπως η γαλοπούλα, όχι όμως αρνί ή κατσίκι. Πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν θα περιλαμβάνει κουραμπιέδες και μελομακάρονα γιατί δημιουργείται αθέμιτος ανταγωνισμός με τα ζαχαροπλαστεία και τους φούρνους.

Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ του MEGA:

Εορταστικό καλάθι και “Καλάθι του Αη Βασίλη”: Τι διευκρίνισε ο Αναγνωστόπουλος

Για το εορταστικό καλάθι  αλλά και για το “Καλάθι του Αη Βασίλη” είχε μιλήσει την Τρίτη ο Γενικός Γραμματέας  Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Σωτήρης  Αναγνωστόπουλος στο Πρώτο Πρόγραμμα 91,6 και 105,8 και είχε προαναγγείλει το “καλάθι για τα παιδικά παιχνίδια”.
Όπως είχε δηλώσει, “τα Χριστούγεννα είναι μια γιορτή που πρωτίστως απευθύνεται στα μικρά παιδιά και συνεπώς και εκεί θα πρέπει να κάνουμε μια προσπάθεια και με τα εξειδικευμένα καταστήματα παιχνιδιών αλλά και με όλη την υπόλοιπη αγορά που πωλούνται παιχνίδια που είναι κατάλληλα για τα παιδιά προκειμένου να δώσουν κάπως χαμηλότερες τιμές και να προσπαθήσουμε να μετριάσουμε το καθεστώς των ανατιμήσεων και σε αυτή την κατηγορία προϊόντων».

Το χριστουγεννιάτικο καλάθι θα διαρκέσει μόνο για τις γιορτές, είχε διευκρινίσει ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή αφού θα αφορά σε τρεις εβδομάδες, από τις 14/12 του 2022 έως και τις 4 Ιανουαρίου 2023, όπου γίνονται και τα ψώνια που κάνουν όλοι οι καταναλωτές σχετικά με τα το χριστουγεννιάτικο και το πρωτοχρονιάτικο τραπέζι.

Οι κατηγορίες 

Όσο αφορά στο εορταστικό καλάθι του νοικοκυριού θα είναι επαυξημένο κατά τέσσερις κατηγορίες, σύμφωνα με τον σχεδιασμό. Όπως δήλωσε ο κ. Αναγνωστόπουλος, ένα από τα 4 προϊόντα που θα προστεθούν στο καλάθι, είναι η γαλοπούλα, ενώ θα υπάρχει επιπλέον ένας κωδικός κρέατος, ενδεχομένως το μοσχάρι.

«Λείπει από το καλάθι του νοικοκυριού. Να υπενθυμίσω ότι υπάρχουν άλλες δύο κατηγορίες κρέατος στο καλάθι του νοικοκυριού, το κοτόπουλο και το χοιρινό» ανέφερε ο κ. Αναγνωστόπουλος και προσέθεσε πως θα υπάρχουν για πρώτη φορά γλυκά. «Τις περιόδους των εορτών, καταλαβαίνουμε όλοι ότι είναι σημαντικό γιατί όλοι αγοράζουν γλυκά και ειδικά είναι πολύ σημαντικά για τα μικρά παιδιά» είπε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας «το γλυκό το οποίο σκεφτόμαστε προφανώς είναι η βασιλόπιτα η οποία είναι πολύ βασική και θα την πάρουν όλοι».

Το αλκοόλ, ξεκαθάρισε ο κ. Αναγνωστόπουλος, δεν μπορεί να είναι ένα προϊόν το οποίο είναι στο καλάθι του νοικοκυριού. «Το καταλαβαίνουμε όλοι γιατί δυστυχώς υπάρχουν συνάνθρωποί μας οι οποίοι αντιμετωπίζουν πρόβλημα αλκοολισμού. Θα ήταν απαράδεκτο και για την κυβέρνηση, αλλά και οποιονδήποτε σχεδιάζει τέτοια μέτρα να δώσει φθηνό αλκοόλ σε ανθρώπους που έχουν προβλήματα» εξήγησε.

Για τα παιχνίδια 

Αυτό που συζητείται είναι να μπουν κάποιες κατηγορίες παιχνιδιών. Κάθε κατάστημα που θα συμμετέχει, θα προσφέρει τουλάχιστον ένα ή περισσότερα προϊόντα της κατηγορίας αυτής, έχει δηλώσει ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου.

«Απλώς επειδή τα εξειδικευμένα καταστήματα παιχνιδιών που πωλούν μόνο παιχνίδια δεν είναι τόσα πολλά όσο είναι οι αλυσίδες σουπερμάρκετ, εκεί υπάρχει το ζήτημα ότι θα πρέπει να βοηθήσουμε και τις υπόλοιπες επιχειρήσεις που συμμετέχουν στην αγορά και πωλούν παιχνίδια, να προσφέρουν κάποια παιχνίδια που ενδεχομένως και οι ίδιοι εμπορεύονται, δηλαδή ακόμη και αν δεν έχουν όλες τις κατηγορίες των παιχνιδιών να μπορούν να συμμετέχουν στο καλάθι για τα παιδικά παιχνίδια» ανέφερε.

«Θα υπάρχουν κάποιες συγκεκριμένες κατηγορίες», σημείωσε  ο κ. Αναγνωστόπουλος, «μπορεί να είναι 9 ή 10 κατηγορίες, οι οποίες όμως είναι γενικές κατηγορίες και οι οποίες φυσικά θα γεμίσουν από τις επιχειρήσεις με όσα προϊόντα κρίνουν οι ίδιες, ότι μπορούν να διατηρήσουν και σε προσιτές τιμές αλλά και σε επίπεδο κερδοφορίας τέτοιο που να μην είναι μεγαλύτερο από το περσινό την ίδια εποχή, κάτι το οποίο είναι πάρα πολύ σημαντικό, ειδικά σε ένα καθεστώς υψηλών ανατιμήσεων».

 

 

 

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.