Quantcast
Στην online αγορά της τέχνης ανταγωνίζεται και η νεοφυής ελληνική επιχείρηση Μοdernizor - enikonomia.gr
share

Στην online αγορά της τέχνης ανταγωνίζεται και η νεοφυής ελληνική επιχείρηση Μοdernizor

δημοσιεύτηκε:

Η παγκόσμια online αγορά της τέχνης, σύμφωνα με την έρευνα “Hiscox Online Art Trade Report 2015”, αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς καθώς από 1 δισ. δολάρια το 2013, σε μία μόλις χρονιά, άγγιξε το 2014 τα 2,64 δισ. δολάρια. Με το μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης για τα επόμενα χρόνια να ανέρχεται στο 19%, η αγορά έργων τέχνης αναμένεται το 2019 να ξεπεράσει τα 6,3 δισ. δολάρια. Οι έρευνες αναδεικνύουν επίσης πως τα επόμενα χρόνια θα κυριαρχήσουν οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες αγοράς τέχνης.
Ιδιαίτερη ανάπτυξη αναμένεται να σημειωθεί στο λεγόμενο “Low end segment” της αγοράς (που αφορά σε έργα με τιμές που κυμαίνονται από 5 έως 1000 ευρώ) ειδικότερα από νέους αγοραστές ηλικίας μέχρι και 35 ετών.
Σε αυτή την απαιτητική και ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά, μία ελληνική νεοφυής επιχείρηση, η Modernizor, από τη θερμοκοιτίδα Θ.Ε.Α. του ΕΒΕΑ, δηλώνει ότι απαντά με ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Η εταιρεία ήδη έχει διακρίσεις σε διεθνές επίπεδο. Ήταν νικήτρια Startup στον διαγωνισμό «Red It Up/Marlboro» ξεχωρίζοντας ανάμεσα σε 184 συμμετοχές και βραβείο ύψους 15.000 ευρώ ενώ συμμετείχε και στον παγκόσμιο διαγωνισμό «Creative Business Cup 2014» στην Κοπεγχάγη.
 Η Modernizor , όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο εμπνευστής και ιδρυτής της Δημήτρης Σχορετσανίτης, είναι η νέα εναλλακτική πρόταση στην αγορά της τέχνης μέσα από μια online gallery που δίνει τη δυνατότητα, σε όλους, να αποκτήσουν ένα σύγχρονο έργο τέχνης σε οικονομικές τιμές.
Ως αρχικό υλικό, πάνω στο οποίο βασίζεται η δημιουργία των έργων τέχνης Modernizor, αξιοποιείται ένα υλικό περισσότερων από 80.000 ψηφιακών αρχείων από πολιτιστικούς οργανισμούς, μουσεία και βιβλιοθήκες σε όλο τον κόσμο.
Τα ψηφιακά αυτά αρχεία περιλαμβάνουν: διαφημιστικά posters, ασπρόμαυρες φωτογραφίες, γκραβούρες των 16ου έως και 19ου αιώνα, τουριστικές αφίσες, ιαπωνικές ξυλογραφίες εικονογραφήσεις βιβλίων, γεωγραφικούς και αστρονομικούς χάρτες, εικονογραφήσεις βοτανικής και ζωολογίας κ.ά. Σημειώνεται ότι αυτά τα ψηφιακά αρχεία της συλλογής Modernizor συγκεντρώθηκαν στο διάστημα των τελευταίων 7 χρόνων και είναι όλα σε υψηλή ανάλυση και χωρίς πνευματικά δικαιώματα.
Μια ομάδα Graphic Designers αναλαμβάνει να επέμβει στα υφιστάμενα έργα τέχνης της συλλογής δίνοντας μια σύγχρονη εικαστική ματιά, “the modernizor effect”, ενώ σε μελλοντικό στάδιο ανάπτυξης της επιχείρησης θα χρησιμοποιηθούν και νέα υλικά όπως τα κεραμικά, το γυαλί, το ύφασμα και το ξύλο και θα αξιοποιηθούν νέες τεχνικές εκτύπωσης όπως το laser cut και το 3D Printing.
 
Πώληση έργων τέχνης μέσα από online shop

Στην ιστοσελίδα www.modernizor.com ο επισκέπτης έρχεται σε επαφή με τα έργα τέχνης του Modernizor και μπορεί να επιλέξει με βάση το χρώμα, το θέμα, το είδος του αρχικού εικαστικού, τις διαστάσεις, το υλικό εφαρμογής και την τιμή του  και να επιλέξει τρόπο πληρωμής ανάμεσα σε αντικαταβολή, πιστωτική κάρτα και PayPal.
Αξίζει να σημειωθεί πως προκειμένου να προετοιμαστεί η εισαγωγή των έργων της Modernizor στην αγορά, έχει δημιουργηθεί στο Tumblr μια διεθνής κοινότητα Μοdernizor με περισσότερα από 9.300 μέλη.  
Δημιουργία Social Πλατφόρμας YouModernize
Ένα από τα μελλοντικά σχέδια ανάπτυξης της εταιρείας Modernizor -και ίσως το πλέον φιλόδοξο- αποτελεί η δημιουργία μιας social πλατφόρμας που θα συνδέεται άμεσα με το ηλεκτρονικό κατάστημα Modernizor και θα ονομάζεται YouModernize.
Η πλατφόρμα YouModernize θα προσκαλεί Graphic Designers και καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο να αντλήσουν έμπνευση από το αρχείο των έργων της και, βασισμένοι σε αυτό, να δημιουργήσουν τη δική τους προσωπική συλλογή που θα φέρει και την υπογραφή τους. Οι δημιουργοί θα κερδίζουν ένα ποσοστό από τις πωλήσεις των έργων τους και η Modernizor θα εμπλουτίζει τη συλλογή της και θα αποκτά μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα και φήμη.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.