Quantcast
Ικανοποίηση για το call center της Εφορίας - enikonomia.gr
share

Ικανοποίηση για το call center της Εφορίας

δημοσιεύτηκε:

Υψηλό βαθμό
ικανοποίησης δηλώνουν οι φορολογούμενοι που χρησιμοποίησαν το τηλεφωνικό κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων. Πρόκειται για το τηλεφωνικό αριθμό 213-1621000, ο οποίος λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες κατά τις ώρες
7:30 -17:00.


Σε αυτόν τον
αριθμό οι φορολογούμενοι και οι
επαγγελματίες μπορούν να ζητήσουν
διευκρινίσεις και πληροφορίες για
φορολογικά ζητήματα και διαδικασίες.
Ειδικότερα, η έρευνα έγινε
τηλεφωνικά μετά το πέρας της συνομιλίας που είχαν οι φορολογούμενοι με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων. Το μεγαλύτερο ποσοστό
των συναλλασσόμενων με το ΚΕΔ (δήλωσαν
ικανοποιημένοι ή πολύ
ικανοποιημένοι ) με την επάρκεια της απάντησης
που έλαβαν (80,32%) με την επίλυση του
προβλήματος τους (79,63%) και με τη συμπεριφορά του εκπροσώπου που τους
εξυπηρέτησε ( 89,57%)


Η ΑΑΔΕσημειώνει ότι η ικανοποίηση των
συναλλασσόμενων από τις υπηρεσίες που λαμβάνουν από το τηλεφωνικό κέντρο του ΚΕΦ
κυμαίνεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Αυτό συμβαίνει γιατί οι πολίτες που προσέρχονται στην υπηρεσία
με χαμηλές προσδοκίες , λόγω
προηγουμένων εμπειριών, αρνητικής
προβολής από τα μέσα μέσα ενημέρωσης κλπ αντιμετωπίζουν μια οργανωμένη δομή
που έχει στον πυρήνα της την κουλτούρα
εξυπηρέτησης και λειτουργεί επαγγελματικά
και βάσει διαδικασιών.






Πηγή Πληροφοριών: Εφημερίδα ” Έθνος”

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.