http://www.enikonomia.gr/timeliness/249524,kiniti-tilefonia-poies-allages-erchontai-stis-symvaseis-ton-katan.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_249524_4fe9eb4870-9d4e6b03b7f38498.jpg Αλλαγές έρχονται στις συμβάσεις των παρόχων ηλεκτρονικών... 6/22/2021 7:28:49 PM

Κινητή τηλεφωνία: Ποιες αλλαγές έρχονται στις συμβάσεις των καταναλωτών

Κινητή τηλεφωνία: Ποιες αλλαγές έρχονται στις συμβάσεις των καταναλωτών

Αλλαγές έρχονται στις συμβάσεις των παρόχων ηλεκτρονικών επικοινωνιών με τους καταναλωτές ύστερα από σχετική παρέμβαση στην οποία προέβη η ΕΕΤΤ με την έκδοση του νέου Κανονισμού Γενικών Αδειών που εξέδωσε.
Οι βασικότερες αλλαγές στις συμβάσεις των παρόχων με τους καταναλωτές και οι κυριότερες υποχρεώσεις των παρόχων, είναι οι εξής:
-Να παρέχουν ένα ελάχιστο επίπεδο υπηρεσίας στον συνδρομητή σε περίπτωση προσωρινής ή μόνιμης διακοπής υπηρεσιών λόγω οφειλών, όπως λήψη εισερχόμενων κλήσεων, πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων που δεν συνεπάγονται χρέωση για τον συνδρομητή, πρόσβαση στο Διαδίκτυο με ταχύτητα τουλάχιστον 256 Κbps ή πρόσβαση κατ’ ελάχιστον στις ιστοσελίδες gov.gr, της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας και της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων.
-Να προειδοποιούν τον συνδρομητή για την επικείμενη λήξη της σύμβασής του το αργότερο δύο μήνες πριν από τη λήξη αυτής, ενώ τον συνδρομητή καρτοκινητής, 15 ημέρες πριν από τη λήξη της προπληρωμένης αξίας υπηρεσιών.
-Να μην προβαίνουν σε αύξηση του παγίου σε σύμβαση ορισμένου χρόνου, με μόνη εξαίρεση την περίπτωση τεχνολογικών αλλαγών στο δίκτυο. Σε αυτή την περίπτωση, ο συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα να καταγγείλει αζημίως τη σύμβαση λόγω της συγκεκριμένης αύξησης. Αντίθετα, ο συνδρομητής δεν έχει δικαίωμα καταγγελίας, αν οι προτεινόμενες αλλαγές στην σύμβασή του δεν έχουν αρνητικό αντίκτυπο σε αυτόν.
-Να παρέχουν συμβουλές στον συνδρομητή για καλύτερα τρέχοντα τιμολόγια, σε σχέση με τις παρεχόμενες υπηρεσίες που λαμβάνει, τουλάχιστον ένα μήνα πριν την λήξη της σύμβασής του.
-Να ενημερώνουν τον συνδρομητή υπηρεσιών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, όταν υπάρχει υπέρβαση της κατανάλωσης του προγράμματός του (στο 80% και στο 100% της κατανάλωσης).
-Να αναφέρουν στην σύνοψη της σύμβασης πληροφορίες σχετικά με τα κύρια προϊόντα και τις υπηρεσίες για τους τελικούς χρήστες με αναπηρία (π.χ. ταχύτητες της υπηρεσίας πρόσβασης στο Διαδίκτυο) .


Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ