Η κίνηση των συρμών του μετρό γίνεται κανονικά σε όλο το μήκος της γραμμής 2 Ανθούπολη-Ελληνικό, καθώς αποκαταστάθηκε η ηλεκτροδότηση της γραμμής, μετά το μπλακ άουτ που προκλήθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης.
Αποκαταστάθηκε η ηλεκτροδότηση της γραμμής 2 του Μετρό
δημοσιεύτηκε:
18:17
, 22 Αυγούστου 2018
Επικαιρότητα
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα
27 λεπτά πριν
Οδηγός για σύνταξη πριν από τα 67 – Τα «παράθυρα» εξόδου για περισσότερους από 50.000 ελεύθερους...
ENIKOS NETWORK
Χαλκιδική: Γερμανίδα εντοπίστηκε νεκρή στο σπίτι της στη Νικήτη – Την βρήκε η κόρη της
