Η κίνηση των συρμών του μετρό γίνεται κανονικά σε όλο το μήκος της γραμμής 2 Ανθούπολη-Ελληνικό, καθώς αποκαταστάθηκε η ηλεκτροδότηση της γραμμής, μετά το μπλακ άουτ που προκλήθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης.
Αποκαταστάθηκε η ηλεκτροδότηση της γραμμής 2 του Μετρό
δημοσιεύτηκε:
18:17
, 22 Αυγούστου 2018
Επικαιρότητα
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα
47 λεπτά πριν
e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ: Πληρωμών… συνέχεια και σήμερα
16 ώρες πριν
ΔΕΗ: Όλη αλήθεια για τις επενδύσεις καθαρής και ευέλικτης ενέργειας στη Δυτική Μακεδονία
7 ημέρες πριν
ΑΔΜΗΕ: Τι αναφέρει για την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου
ENIKOS NETWORK
Τηλεθέαση (24/6): Ποδόσφαιρο και σειρές στην κορυφή – Αναλυτικά τα νούμερα
