Απεργούν, αύριο Τετάρτη 1 Μαρτίου και Παρασκευή 3 Μαρτίου, οι εργαζόμενοι στις σταθερές συγκοινωνίες (μετρό, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και τραμ), αντιδρώντας στη νομοθετική ρύθμιση με την οποία εκχωρείται στον ΟΑΣΑ η εμπορική εκμετάλλευση σταθμών και χώρων της ΣΤΑ.ΣΥ.
Χωρίς Μετρό, τραμ και ηλεκτρικό σιδηρόδρομο Τετάρτη και Παρασκευή
δημοσιεύτηκε:
14:51
, 28 Φεβρουαρίου 2017
Επικαιρότητα
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα
9 λεπτά πριν
e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ: Συνεχίζονται και σήμερα οι πληρωμές
5 ημέρες πριν
ΑΔΜΗΕ: Τι αναφέρει για την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου
ENIKOS NETWORK
Δημοσκόπηση Interview: Πρωτιά ΝΔ με 28,1%, στη δεύτερη θέση η ΕΛΑΣ με 14,5% – Τι πιστεύουν οι πολίτες για τα νέα κόμματα
