Quantcast
ΕΣΥ: Σήμερα αρχίζει η αξιολόγηση των ασθενών για τα δημόσια νοσοκομεία - enikonomia.gr
share

ΕΣΥ: Σήμερα αρχίζει η αξιολόγηση των ασθενών για τα δημόσια νοσοκομεία

δημοσιεύτηκε:

Οι ασθενείς μπορούν από σήμερα Δευτέρα, 14 Ιουλίου να αξιολογήσουν μέσω του gov.gr  τα δημόσια νοσοκομεία του ΕΣΥ. Το έργο είναι τμήμα του συνολικού σχεδιασμού του υπουργείου Υγείας για την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας από τα νοσοκομεία του ΕΣΥ.

Όπως είπε πρόσφατα ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης «η αξιολόγηση θα γίνεται από τους ασθενείς άνω των 18 ετών που παίρνουν εξιτήριο από τα νοσοκομεία. Δίνουμε φωνή στους χρήστες, μαθαίνουμε όσα βίωσαν στο νοσοκομείο, από το αν υπήρχε χαρτί τουαλέτας ή σεντόνια έως το χρόνο εξυπηρέτησης από το προσωπικό» τονίζοντας ότι πλέον θα υπάρχουν δεδομένα σε επίπεδο νοσοκομείου αλλά και κλινικής.

«Με αυτό τον τρόπο θα βγάζουμε σκορ για τις υπηρεσίες που παρέχει κάθε κλινική και τα στοιχεία αυτά θα δημοσιοποιούνται για να γινόμαστε καλύτεροι» κατέληξε, επισημαίνοντας ότι πλέον ο ασθενής θα έχει φωνή.

Για 7 ημέρες μετά το εξιτήριο οι ασθενείς θα μπορούν να απαντούν σε ένα αναλυτικό ερωτηματολόγιο στο οποίο θα μπαίνουν από σύνδεσμο που θα φτάνει στο κινητό τους με sms. Τα προσωπικά δεδομένα των ασθενών έχουν διασφαλιστεί και μέσω ΑΜΚΑ και άλλων στοιχείων θα προκύπτει ότι οι ασθενείς αυτοί έχουν όντως νοσηλευτεί.

Στόχος είναι να γίνει μέτρηση της ικανοποίησης όσων ασθενών έχουν νοσηλευθεί και έχουν λάβει εξιτήριο από κάποιο νοσοκομείο της χώρας, σε μια κλίμακα από το 1 έως το 5, όπως καταλήγει το ερωτηματολόγιο, για να καταγραφεί και μια γενική αξιολόγηση πέρα από τα ειδικά δεδομένα που θα συλλέγονται από πιο εξειδικευμένες ερωτήσεις.

Το ερωτηματολόγιο

Η διάρκεια του ερωτηματολογίου δεν θα διαρκεί  πάνω από 3 λεπτά. Η μέτρηση της ικανοποίησης των πολιτών που έχουν νοσηλευθεί στα νοσοκομεία του ΕΣΥ αφορά στοιχεία όπως:

  • Προσβασιμότητα
  • Οργάνωση και συντονισμός της φροντίδας
  • Ποιότητα φροντίδας και αλληλεπίδραση με το προσωπικό (επικοινωνία, ευγένεια και εμπιστοσύνη)
  • Υποστήριξη και συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων
  • Καθαριότητα, υγιεινή και σίτιση
  • Υποστήριξη και ενημέρωση κατά την έξοδο από το νοσοκομείο
  • Η γνώση ύπαρξης των ΓΠΔΛΥΥ στα νοσοκομεία και η αποτελεσματικότητα εξυπηρέτησης
  • Γενική / συνολική αξιολόγηση της παρεχόμενης φροντίδας

 

 

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.