Quantcast
Μ. Κόλλια – Τσαρουχά: Ο ΟΑΣΘ είναι μονοπώλιο - enikonomia.gr
share

Μ. Κόλλια – Τσαρουχά: Ο ΟΑΣΘ είναι μονοπώλιο

δημοσιεύτηκε:

“Η Αθήνα είναι μακριά από τη Θεσσαλονίκη, όχι λόγω χιλιομέτρων,
αλλά επειδή υπάρχουν κάποιοι που δεν ακούν και δεν αφουγκράζονται τα προβλήματά
της. Υπάρχουν υπουργοί που δεν γνωρίζουν πράγματα για τη Μακεδονία. Συμβαίνει
αυτό δυστυχώς. Προσπαθώ να είμαι στην ενημέρωση των υπουργών για να τους θυμίζω
τα προβλήματα της πόλης” δήλωσε στο “Πρακτορείο 104,9 fm” η
υφυπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (Μακεδονίας-Θράκης) Μαρία
Κόλλια-Τσαρουχά. Παράλληλα αναφέρθηκε στον ρόλο του ΥΜΑΘ στην κεντρική πολιτική
σκηνή: “Οι Μακεδόνες ξέρουμε πολύ καλά πόσο μακριά είναι η Αθήνα. Το
υπουργείο όλα τα προηγούμενα χρόνια έκανε πολλές παλινδρομήσεις και δεν
επιτελούσε τον ρόλο του στο βαθμό που έπρεπε. Είναι θέμα αρμοδιοτήτων και
νοοτροπίας”.


Η κ. Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά αναφέρθηκε και στην έντονη εκλογολογία που
επικρατεί τις τελευταίες ημέρες, τονίζοντας πως “δεν είναι σωστό να
γίνεται συζήτηση για εκλογές μέσα σε μία περίοδο που κοιτάζουμε να δείξουμε ότι
υπάρχει μια προσπάθεια ανάκαμψης και ότι η Ελλάδα συνεχίζει να μάχεται στον
οικονομικό και όχι μόνο τομέα”. “Σήμερα δεν υπάρχουν σκέψεις για
εκλογές. Όποιος είναι στην αντιπολίτευση από την επομένη πάντα ζητάει εκλογές.
Όταν ζητάς από την επομένη εκλογές σημαίνει ότι δεν σέβονται και απαξιώνουν
τους πολίτες. Οι εκλογές αυτή τη στιγμή δεν είναι στα σχέδια κανενός γιατί
σεβόμαστε την αγωνία των επαγγελματιών και της κοινωνίας που θέλει να ηρεμήσει
και να δει τι μπορεί να σώσει από την οικονομία που δυστυχώς τα προηγούμενα
χρόνια χτυπήθηκε. Δεν μπορείς με ένα ραβδάκι να πεις ότι έχει έρθει η ανάπτυξη
Θα πρέπει και εμείς οι ίδιοι να δουλέψουμε για να γίνουμε ελκυστικοί σε
επενδυτές, έχοντας την ανάλογη σταθερότητα”.


Τέλος αναφερόμενη στον ΟΑΣΘ τόνισε: “Ο ΟΑΣΘ είναι μονοπώλιο. Εδώ
και πολλές δεκαετίες διαχειρίζεται τις αστικές συγκοινωνίες. Υπάρχει κακή
πραγματικότητα που διαμορφώθηκε στο παρελθόν με τον ΟΑΣΘ και η οποία πρέπει να
αλλάξει. Ο κ. Σπίρτζης κάνει μια προσπάθεια, να μην πω διαλεύκανσης, για να
ανοίξει το τοπίο. Όλες οι προηγούμενες δεκαετίες έχουν συσσωρεύσει θέματα και
προβλήματα ετών που δεν μπορούν να λυθούν σε ένα μήνα ούτε σε πέντε μήνες.
Πρέπει να γίνει ένα άνοιγμα να έρθουν στο φως πράγματα. Υπάρχουν σκοτεινά
σημεία Δεν είναι μόνο το κράτος που χρωστάει κάποια χρήματα. Το κράτος έχει την
υποχρέωση να συνεισφέρει βοηθητικά. Το αποκλειστικό του έσοδο του Οργανισμού
είναι από τα εισιτήρια και από την όλη κίνηση που υπάρχει. Και δεν πρέπει να
μεταφέρουμε στους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ τα όποια προβλήματα έχει η διοίκηση.
Προσπαθώ και εγώ από την πλευρά μου να περάσω τα προβλήματα της πόλης προς τα
κάτω και να λυθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται το πρόβλημα, για να συνεχίσουν οι
αστικές συγκοινωνίες να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και εν όψει της Έκθεσης”.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.