Παρουσία των Πρωθυπουργών Ελλάδος και Βουλγαρίας θα μπουν σήμερα οι υπογραφές και θα ολοκληρωθεί η διαδικασία συμμετοχής της βουλγαρικής εταιρείας Bulgartransgaz στο έργο του Τερματικού Σταθμού Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου Αλεξανδρούπολης.
Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα παραστεί μαζί με τον Πρωθυπουργό της Βουλγαρίας Μπόικο Μπορίσοφ στην τελετή υπογραφής, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο στις 12.30 το μεσημέρι. Στη συνέχεια θα παρακαθίσουν σε γεύμα που θα παραθέσει ο Έλληνας Πρωθυπουργός προς τιμήν του Βούλγαρου ομολόγου του και των δύο αντιπροσωπειών.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ
Παρουσία Μητσοτάκη – Μπορίσοφ οι υπογραφές του έργου για Υγροποιημένο Αέριο στην Αλεξανδρούπολη
δημοσιεύτηκε:
12:12
, 24 Αυγούστου 2020
Επικαιρότητα
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα
6 ώρες πριν
Σύσκεψη με τους αλιείς για τους λαγοκέφαλους και τα προβλήματα του κλάδου – Το νέο πρόγραμμα...
6 ημέρες πριν
ΑΔΜΗΕ: Τι αναφέρει για την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου
ENIKOS NETWORK
Ισραήλ – Λίβανος: Χωρίς κοινή ανακοίνωση η πρώτη ημέρα του 5ου γύρου συνομιλιών στην Ουάσινγκτον – Συνεχίζονται οι διαπραγμ...
