Quantcast
Σκιάθος: Γιατί το μοντέλο συγκοινωνιών που εφαρμόζεται στο νησί αποτελεί πρότυπο - enikonomia.gr
share

Σκιάθος: Γιατί το μοντέλο συγκοινωνιών που εφαρμόζεται στο νησί αποτελεί πρότυπο

δημοσιεύτηκε:

Οι Αστικές Συγκοινωνίες Βόλου, το ΚΤΕΛ Μαγνησίας και ένας ιδιώτης, δημιούργησαν από κοινού την εταιρεία Συγκοινωνίες Σκιάθου και κυκλοφορούν στο νησί τα καινούρια, άλλα μεγάλα και άλλα μικρότερα λεωφορεία, που εκτελούν συνεχή δρομολόγια σε πολλές λεωφορειακές γραμμές με χαμηλό αντίτιμο εισιτηρίου και αναλόγως την απόσταση, δίνοντας λύση στο χρόνιο πρόβλημα που αντιμετώπιζε το νησί με τις αστικές συγκοινωνίες.

Η πιο γνωστή και μεγάλη λεωφορειακή γραμμή είναι εκείνη που συνδέει τη Χώρα με τις περίφημες Κουκουναριές, μία απόσταση σχεδόν 16 χιλιομέτρων με 25 στάσεις στα πιο σημαντικά σημεία της διαδρομής. Μέχρι τη στάση 16 το εισιτήριο κοστίζει 2 ευρώ και ως το τέρμα 3 ευρώ.

Δημιουργήθηκαν νέες λεωφορειακές γραμμές που συνδέουν πλέον κάθε σημείο του νησιού με την Χώρα. Χαρακτηριστική είναι η σύνδεση του διεθνούς αεροδρομίου «Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης» με τη Σκιάθο.

Παράλληλα δημιουργήθηκαν οι νέες γραμμές Σκιάθος-Καλύβια-Μονή Ευαγγελιστρίας, Σκιάθος – Ασέληνος και Σκιάθος-Ξάνεμος με εισιτήριο κόστους δύο ευρώ.

Η εταιρεία Συγκοινωνίες Σκιάθου, που λειτουργεί στα πρότυπα των Αστικών Συγκοινωνιών Βόλου, έχει καθιερώσει και μειωμένα εισιτήρια στο 1,60 ευρώ για φοιτητες, μαθητές και πολύτεκνους και όσους άλλους δικαιούνται μειωμένου εισιτηρίου.

Ο πρόεδρος της εταιρείας Δημήτρης Κολυνδρίνης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ είπε ότι «προσπαθήσαμε να φέρουμε στη Σκιάθο ένα σύγχρονο μοντέλο συγκοινωνιών, γιατί το νησί έπασχε και τα τελευταία χρόνια οι διαμαρτυρίες του κόσμου ήταν άπειρες. Ο στόχος μας είναι να παράξουμε ένα μεταφορικό έργο αντάξιο της φήμης του νησιού και φαίνεται ότι επιβραβευόμαστε από τα κολακευτικά σχόλια του κόσμου. Αγοράσαμε 13 υπερσύγχρονα μεγάλα λεωφορεία, δημιουργήσαμε πυκνό δίκτυο μεταφορών, συνδέσαμε τη Χώρα με περιοχές που μόνο με ιδιωτικό αυτοκίνητο ή ταξί μπορούσε κάποιος να φτάσει και κυρίως κρατήσαμε σε πολύ χαμηλό επίπεδο τα εισιτήρια. Από του χρόνου θα έχουμε στη διάθεση του κόσμου και το ηλεκτρονικό εισιτήριο προς διευκόλυνση όλων».

Στην Σκιάθο ήδη φέτος λειτουργούν και δύο e-kiosk όπου μπορεί ο κάθε τουρίστας να προαγοράζει εισιτήρια υπολογίζοντας τις μετακινήσεις του και το μέτρο αυτό θεωρείται πολύ επιτυχημένο βλέποντας τις προπωλήσεις που επιτυγχάνονται.

Επίσης σημαντικό είναι και το ότι τα δρομολόγια είναι πολύ πυκνά, και όπως είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, o επικεφαλής της εταιρείας Θοδωρής Τσούμας «έχουμε τη δυνατότητα να προσαρμόζουμε την πυκνότητα των δρομολογίων αναλόγως με την κίνηση. Τα δρομολόγια στη γραμμή Σκιάθος-Κουκουναριές εκτελούνται ανά 10 λεπτά, το πρώτο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου ήταν ανά 8 λεπτά και μπορούσαμε να δρομολογήσουμε και άλλα αυτοκίνητα. Η ευελιξία είναι πολύ σημαντικός παράγοντας και παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες που ικανοποιεί απόλυτα τους τουρίστες στο νησί μας».

Ένα από τα σημαντικά που κατάφερε η νέα εταιρεία «Συγκοινωνίες Σκιάθου» είναι το γεγονός ότι απασχολεί περίπου 50 άτομα και οι ντόπιοι αποτελούν πάνω από το 50% του προσωπικού.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.