Quantcast
Στο 24% η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα - enikonomia.gr
share

Στο 24% η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα

δημοσιεύτηκε:

Ρυθμούς ανάπτυξης, οι οποίοι τη φέρνουν εγγύτερα στις επιδόσεις ομοειδών ευρωπαϊκών χωρών, καταγράφει, πλέον, η συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα. Η διείσδυση των συνδρομητικών τηλεοπτικών υπηρεσιών στη χώρα αγγίζει (στοιχεία 2015) το 24%, που μεταφράζεται σε περίπου 1 εκατ. συνδρομητές. Η δημοτικότητα της συνδρομητικής τηλεόρασης βαίνει αυξανόμενη, καθώς το 2011 αντιστοιχούσε ποσοστιαία στο 11%, μετρώντας 411.000 χρήστες.

Πάντως, όπως εκτίμησε χθες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, η περαιτέρω διεύρυνση της συνδρομητικής βάσης στην Ελλάδα δεν θα ακολουθήσει ρυθμούς ανάπτυξης αντίστοιχους του πρόσφατου παρελθόντος, καθώς η αγορά έχει αρχίσει να παρουσιάζει σημάδια ωρίμανσης. Αναφερόμενος στη μέχρι σήμερα πορεία του ΟΤΕ TV, ο επικεφαλής του ΟΤΕ επεσήμανε ότι η επιτυχής είσοδος του ΟΤΕ στις υπηρεσίες τηλεόρασης και ο ανταγωνισμός, που έφερε στην αγορά, είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση της διείσδυσης στα ελληνικά νοικοκυριά. Ο κ. Τσαμάζ εκτίμησε, μάλιστα, ότι ο ΟΤΕ, που έχει πλέον περί τους 446.000 συνδρομητές στην τηλεοπτική του πλατφόρμα, μπορεί από το 2017 να καταλάβει την πρωτιά στον κλάδο, ξεπερνώντας τις επιδόσεις της ανταγωνιστικής πλατφόρμας της Nova.

Κληθείς να σχολιάσει τα όσα καταλόγισε – εμμέσως πλην σαφώς – στον ΟΤΕ προ μηνός ο επικεφαλής της Vodafone, κ. Γλ. Περσιάνης, λέγοντας ότι “το τηλεοπτικό περιεχόμενο μπορεί να λειτουργήσει ως “δούρειος ίππος” για την επαναφορά του μονοπωλίου στην εγχώρια τηλεοπτική αγορά”, ο κ. Τσαμάζ προέτρεψε τον ανταγωνισμό να κάνει τις δικές του επενδύσεις σε υποδομές και περιεχόμενο. Τάχθηκε δε σαφέστατα εναντίον της όποιας ρύθμισης στην αγορά τηλεοπτικού περιεχομένου, αίτημα που διατυπώνει ο ανταγωνισμός. “Δεν μπορεί, όταν ο ανταγωνισμός αποτυγχάνει σε μια υπηρεσία να ζητά στη συνέχεια τη ρύθμισή της. Οι ανταγωνιστές μας, περιμένουν να επενδύσουμε για να κάτσουν πάνω μας. Αντί να ζητούν ρύθμιση της συνδρομητικής, ας αγόραζαν τη Nova”, τόνισε χαρακτηριστικά.

Αναφορικά με το ενδιαφέρον, που είχε εκδηλώσει ο ΟΤΕ για τη Nova, ο επικεφαλής του ΟΤΕ απάντησε ότι “έχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια, έχουν αλλάξει τα δεδομένα και δεν υπάρχει το ενδιαφέρον που υπήρχε εκείνο το καλοκαίρι”.

Υβριδική πλατφόρμα
Χθες η διοίκηση του ΟΤΕ, σε συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση του OTE HISTORY, του πρώτου καναλιού ντοκιμαντέρ για την Ελλάδα, που κάνει αύριο (22 Ιανουαρίου), αναφέρθηκε στα επόμενα βήματα του ΟΤΕ TV. Μεταξύ άλλων, ο ΟΤΕ θα γίνει ένας από τους πρώτους παρόχους παγκοσμίως, που θα αναβαθμίσει τους συνδρομητές του στο νέο προηγμένο τηλεοπτικό περιβάλλον, απομακρυσμένα.

Η αναβάθμιση θα γίνει με τη νέα υβριδική τηλεοπτική πλατφόρμα, η οποία συνδυάζει τα οφέλη από την δορυφορική και την IPTV υπηρεσία, όπως είναι η διαδραστικότητα, η προσωποποιημένη τηλεθέαση και το υψηλής ευκρίνειας περιεχόμενο.

ΟΤΕ History
Αναφορικά με το ΟΤΕ History, ο κ. Τσαμάζ σχολίασε ότι αποτελεί ένα σημαντικό έργο για τον ΟΤΕ, έναν οργανισμό στενά δεμένο με τη σύγχρονη ελληνική ιστορία, με ξεχωριστό πολιτιστικό ρόλο και ευθύνη. “Το OTE HISTORY δημιουργήθηκε με πολλή προσπάθεια, όραμα και σεβασμό απέναντι στο περιεχόμενο και το κοινό του. Είναι η παρακαταθήκη μας για τις επόμενες γενιές”, δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου. “Στόχος μας είναι, μέσα στο επόμενο διάστημα, το κανάλι να συνεχίσει να εμπλουτίζεται, και με περισσότερες δικές μας παραγωγές, ώστε να χωρέσει όλη τη σπουδαία ιστορία της χώρας μας”, προσέθεσε ο ίδιος. “Θέλουμε να δείξουμε στα παιδιά μας από που ερχόμαστε. Κουραστήκαμε να ανοίγουμε την τηλεόραση και να ακούμε αρνητικά πράγματα για την Ελλάδα”, είπε χαρακτηριστικά. 

 

Πηγή: ΣΕΠΕ


share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.