Quantcast
Συνήγορος του Καταναλωτή: Ξεπερνάει το 82% το ποσοστό επιτυχούς επίλυσης υποθέσεων - enikonomia.gr
share

Συνήγορος του Καταναλωτή: Ξεπερνάει το 82% το ποσοστό επιτυχούς επίλυσης υποθέσεων

δημοσιεύτηκε:

«Κάθε καταναλωτής μπορεί, με απλές και ταχείες διαδικασίες και, κυρίως, χωρίς κόστος, να επιλύσει τις διαφορές του εξωδικαστικά» ανέφερε ο Συνήγορος του Καταναλωτή, Λευτέρης Ζαγορίτης, καθώς παρέδωσε σήμερα στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Προκόπη Παυλόπουλο, την Ετήσια Έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής για τα πεπραγμένα του 2015.

Στη συνάντηση παρέστησαν, η αναπληρώτρια Συνήγορος του Καταναλωτή και διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας Αθηνά Κοντογιάννη, και η βοηθός Συνήγορος του Καταναλωτή, Βασιλική Μπώλου.

Μετά τη συνάντηση ο κ. Ζαγορίτης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Παραδώσαμε στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, κ. Προκόπη Παυλόπουλο, την Έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής για το 2015 και τον ενημερώσαμε για το έργο μας. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή ως πιστοποιημένος φορέας εναλλακτικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών για όλους τους εμπορικούς κλάδους στην Ελλάδα αλλά και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή για τις διασυνοριακές διαφορές στην Ε.Ε. αποτελούν σημαντικούς πυλώνες στη διαμεσολάβηση και τη στήριξη των καταναλωτών, ειδικά στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που διανύουμε.

Στις υπηρεσίες που παρέχουμε τα τελευταία έντεκα χρόνια, προστέθηκαν η διαμεσολάβηση στο πλαίσιο του Κώδικα Δεοντολογίας Τραπεζών για τα «κόκκινα» δάνεια των καταναλωτών, καθώς και η ηλεκτρονική επίλυση διαφορών από συμβάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Με ποσοστό επιτυχούς επίλυσης υποθέσεων που ξεπερνάει το 82%, κάθε καταναλωτής μπορεί, με απλές και ταχείες διαδικασίες και, κυρίως, χωρίς κόστος, να επιλύσει τις διαφορές του εξωδικαστικά, γεγονός που και τη Δικαιοσύνη αποφορτίζει και στην ομαλή λειτουργία της αγοράς συμβάλλει.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.