Quantcast
Βρεφονηπιακοί σταθμοί: Πώς θα αυξηθούν οι θέσεις σε 75.000 - Ποιες αλλαγές έρχονται - enikonomia.gr
share

Βρεφονηπιακοί σταθμοί: Πώς θα αυξηθούν οι θέσεις σε 75.000 – Ποιες αλλαγές έρχονται

δημοσιεύτηκε:

Για το θέμα των θέσεων στους βρεφονηπιακούς σταθμούς μίλησε  η υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Δόμνα Μιχαηλίδου σε τηλεοπτική εκπομπή της ΕΡΤ. Όπως είπε  η κ. Μιχαηλίδου τριπλασιάζεται ο αριθμός των θέσεων των βρεφών στους παιδικούς σταθμούς, προκειμένου να φτάσει τις 75.000 για ηλικίες από 0 -2,5 ετών από τις 25.0000 που είναι σήμερα.

«Θα φτάσουμε τις 75 χιλιάδες. Βάζουμε ένα πρόγραμμα μπροστά που τριπλασιάζουμε τις θέσεις των βρεφών. Βρέφη είναι από 0 μέχρι 2,5 ετών. Σήμερα από 0 μέχρι 2,5 έχουμε γύρω στις 200 χιλιάδες βρέφη και έχουμε μόνο 25 χιλιάδες  θέσεις. Βάζουμε ένα πρόγραμμα μπροστά με 200 εκατομμύρια ευρώ και χρηματοδοτούμε πάνω από το 50% του κόστους ανέγερσης νέων βρεφικών σταθμών, έτσι ώστε από 25.000 μέσα σε τρία χρόνια να έχουμε 75.000 θέσεις σε βρεφικούς σταθμούς. Να διευκολύνουμε τους γονείς και ως επί το πλείστον τις μαμάδες, αλλά κυρίως να στηρίξουμε το παιδί», τόνισε με έμφαση η κ. Μιχαηλίδου.

«Γιατί η προσχολική αγωγή δεν είναι μόνο όχημα εναρμόνισης οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής, αλλά όργανο και μηχανισμός στήριξης του ίδιου του παιδιού», συμπλήρωσε. Ξεκαθάρισε πως «δεν θα γίνει υποχρεωτική η προσχολική αγωγή στο επίπεδο των βρεφονηπιακών σταθμών. Δεν θέλουμε υποχρεωτικότητα. Θέλουμε όμως εμπιστοσύνη των γονέων στους σταθμούς, έτσι ώστε να έχουμε μεγαλύτερη συμμετοχή. Στην Ελλάδα έχουμε τη χαμηλότερη συμμετοχή βρεφών, μόνο 25.000 θέσεις σε βρεφικούς σταθμούς,  όταν θα θέλαμε να έχουμε γύρω στις 100.000 θέσεις».

Ενιαίο ρυθμιστικό πλαίσιο για ιδιωτικούς και δημοτικούς σταθμούς 

«Θα φτιάξουμε  ένα ενιαίο ρυθμιστικό πλαίσιο. Δεν γίνεται οι ιδιωτικοί σταθμοί να στελεχώνονται με διαφορετικά κριτήρια από τους δημοτικούς», τόνισε.  Η προσχολική αγωγή δεν ξεκινά απλά από το προνήπιο. Θα ξεκινήσει από την ηλικία των βρεφών. Δηλαδή κάνουμε μια ενοποίηση, ώστε να υπάρχει μια συνέχιση της διαδικασίας, να υπάρχει ένα ενιαίο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, βάσει του οποίου να μπορούμε να ανιχνεύουμε τυχόν αναπηρίες, τυχόν παθήσεις των παιδιών στην ηλικία που πρέπει, για να μπορούμε να παρέμβουμε», ανέφερε η υφυπουργός, επισημαίνοντας ότι «δεν γίνεται το κτιριολογικό των δημοτικών βρεφονηπιακών σταθμών και οι διαδικασίες πυρόσβεσης να είναι διαφορετικές από αυτές των ιδιωτικών».

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.