Quantcast
AH&LA: «Απάτη» αποδεικύονται 15 εκατ. online κρατήσεις το χρόνο - enikonomia.gr
share

AH&LA: «Απάτη» αποδεικύονται 15 εκατ. online κρατήσεις το χρόνο

δημοσιεύτηκε:

Ένας στους τρεις αμερικανούς ταξιδιώτες ανησυχεί μήπως πέσει θύμα απάτης στις κρατήσεις ξενοδοχείου σε online τουριστικά πρακτορεία (ΟΤΑ), αποκαλύπτει έρευνα της Αμερικανικής Ένωσης Ξενοδοχείων και Φιλοξενίας (AH&LA), καθώς σε εκατομμύρια υπολογίζεται ότι ανέρχονται οι καταναλωτές που έκαναν κράτηση βάσει παραπλανητικών περιγραφών σε site τρίτων και όχι απευθείας στα site των ξενοδοχείων.

Συγκεκριμένα, ο ετήσιος απολογισμός της απάτης είναι περί 1,5 εκατ. ξενοδοχειακές κρατήσεις, οι οποίες αλιεύονται με παραπλανητικές πρακτικές μέσω πρακτορείων-απάτη που παρουσιάζονται ως τα άμεσα site κρατήσεων των ξενοδοχείων.

Η έρευνα, την οποία διεξήγαγε για λογαριασμό της AH&LA η GFK Custom Research, αποκαλύπτει ότι το 6% των καταναλωτών που έκαναν κράτηση σε ξενοδοχείο στο διαδίκτυο, πίστευαν πως έκαναν κράτηση απευθείας στο ξενοδοχείο, όμως ανακάλυψαν ότι έκαναν κράτηση σε online site ξενοδοχειακών κρατήσεων που παρουσιαζόταν ως το απευθείας site κρατήσεων του ξενοδοχείου.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της AH&LA, αυτό μεταφράζεται σε συνολικά 15 εκατ. ξενοδοχειακές κρατήσεις, οι οποίες έπεσαν «θύμα» της απάτης, δηλαδή σε περισσότερα από 1,3 δισ. δολάρια εσόδων.

Επιπλέον, ένα 20% των ερωτηθέντων που έκαναν κράτηση ξενοδοχείου στο διαδίκτυο είπε ότι δεν είναι σίγουρο αν είχε πέσει θύμα απάτης.

Οι παραπλανητικές τακτικές του είδους βλάπτουν τους καταναλωτές, οι οποίοι δεν λαμβάνουν αυτό που χρειάζονται, χάνουν τις κρατήσεις τους ή αντιμετωπίζουν επιπλέον χρεώσεις. Επίσης ζημιώνουν τη φήμη των ξενοδοχείων και μειώνουν την καταναλωτική εμπιστοσύνη στη διαδικασία διαδικτυακής κράτησης.

Σχεδόν το ένα τρίτο των καταναλωτών που έχουν κάνει κράτηση στο διαδίκτυο μέσω online τουριστικού πρακτορείου, και δηλώνουν την ανησυχία τους για περιπτώσεις απάτης, έχουν υποστεί τις ακόλουθες ασυνέπειες κατά την κράτηση:

-το 32% πήρε δωμάτιο που ήταν διαφορετικό από τις προσδοκίες του

-το 17% χρεώθηκε μη προβλεπόμενες ή κρυφές χρεώσεις

-το 15% δεν πήρε τους πόντους ανταμοιβής

-το 14% χρεώθηκε επιπλέον χρέωση κράτησης

-το 14% δεν μπορούσε να έχει επιστροφή χρημάτων για την ακύρωση

-το 9% είχε χάσει την κράτηση ή η κράτησή του ακυρώθηκε

-το 3% έπεσε θύμα κλοπής προσωπικών δεδομένων.

Η έρευνα επιβεβαίωσε ότι προκειμένου οι ταξιδιώτες να είναι σίγουροι για το τι υπηρεσίες θα έχουν στο ξενοδοχείο, οι περισσότεροι πιστεύουν ότι είναι καλύτερο η κράτηση να γίνεται άμεσα στο ξενοδοχείο.

Όσοι έχουν κάνει ξενοδοχειακή κράτηση στο διαδίκτυο αναφέρουν στην πλειονότητά τους (56%) ότι προτιμούν να απευθυνθούν άμεσα στο ξενοδοχείο.

 

Πηγή: Tornonews.gr

 

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.