Quantcast
Διακοπές χωρίς άγχος και προβλήματα: Τι πρέπει να γνωρίζετε για τις κρατήσεις σε τουριστικά καταλύματα - Τι ισχύει με τις ακυρώσεις - enikonomia.gr
share

Διακοπές χωρίς άγχος και προβλήματα: Τι πρέπει να γνωρίζετε για τις κρατήσεις σε τουριστικά καταλύματα – Τι ισχύει με τις ακυρώσεις

δημοσιεύτηκε:

Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να επιδεικνύουν οι καταναλωτές προκειμένου να απολαύσουν τις διακοπές τους χωρίς άγχος και προβλήματα, όταν κάνουν κρατήσεις σε τουριστικά καταλύματα. Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας υπενθυμίζει τα δικαιώματά τους κατά τη δέσμευση ενός καταλύματος «ώστε να μπορούν να λάβουν ορθές αποφάσεις».

Σχετικά με τη διαμονή σε ξενοδοχεία, ο ξενοδόχος ή ιδιοκτήτης του εκάστοτε τουριστικού καταλύματος, υποχρεούται:

  • να διαθέτει τα κενά δωμάτια σε οποιονδήποτε πελάτη,
  • να παρέχει όλες τις ανέσεις και υπηρεσίες που διαφημίζει (π.χ. πισίνα, αθλητικές δραστηριότητες, internet, κλιματισμό, χώρο στάθμευσης κλπ),
  • να απαντά εντός 3 ημερών, για την αποδοχή ή όχι της κράτησης,
  • να αναρτά σε κάθε δωμάτιο, πινακίδα θεωρημένη από την Αστυνομία, όπου θα αναφέρονται αναλυτικά οι τιμές (τιμή δωματίου, προσαυξήσεις, τιμή πρωινού και γεύματος), ώστε να γνωρίζετε με ακρίβεια πόσο θα στοιχίσει η διαμονή σας.

Σχετικά με την προκαταβολή κράτησης για διαμονή σε ξενοδοχείο ή ενοικιαζόμενο δωμάτιο:

  • Εφόσον ζητηθεί από τον ξενοδόχο θα πρέπει να καταβληθεί προκαταβολή η οποία όμως δεν θα ξεπερνά το 25% του συνολικού κόστους διαμονής ή να είναι μικρότερη από το μίσθωμα μιας ημέρας.
  • Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης, τουλάχιστον 21 ημέρες πριν τη συμφωνημένη ημερομηνία άφιξης, ο πελάτης δικαιούται την επιστροφή του συνολικού ποσού της προκαταβολής.

Ακύρωση κράτησης

Κρίσιμο είναι το χρονικό σημείο κατά το οποίο θα γίνει ακύρωση της κράτησης. Συγκεκριμένα, εάν ακυρωθεί η κράτηση:

  • τουλάχιστον 21 ημέρες πριν τη συμφωνημένη ημερομηνία άφιξης, δεν υπάρχει οικονομική επιβάρυνση, ενώ, δικαιούται ο καταναλωτής την επιστροφή του συνολικού ποσού της προκαταβολής,
  • σε διάστημα συντομότερο από 21 ημέρες πριν τη συμφωνημένη ημερομηνία άφιξης, θα πρέπει να καταβληθεί το μισό του συνολικού ποσού που θα κατέβαλε, αν δεν είχε προβεί στην ακύρωση.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.