Quantcast
Η Περιφέρεια Αττικής «ρίχνει» 4 εκατ. στην τουριστική προβολή της - enikonomia.gr
share

Η Περιφέρεια Αττικής «ρίχνει» 4 εκατ. στην τουριστική προβολή της

δημοσιεύτηκε:

Με έμφαση στα νησιά της και στις ολιγοήμερες διακοπές η Περιφέρεια Αττικής επενδύει τέσσερα εκατομμύρια ευρώ στο πρώτο Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης Τουριστικής Προβολής (2016-2020) το οποίο εκπονήθηκε σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών με την συμμετοχή των φορέων του τουρισμού. Με δεδομένο ότι Αττική δεν είναι μόνο η Αθήνα και ο Πειραιάς, αλλά και τα νησιά του Σαρωνικού ,τα Κύθηρα, τα Αντικύθηρα και η Τροιζηνία με το Στρατηγικό Δράσης Σχέδιο Τουριστικής προβολής επιδιώκεται η ανάδειξη της Αττικής ως ιδανικού προορισμού για ολιγοήμερες διακοπές που θα συνδυάζουν επισκέψεις σε Αθήνα και νησιά.

“Για πρώτη φορά έχουμε τετραετές Στρατηγικό Σχέδιο για την τουριστική προβολή κοστολογημένο στα τέσσερα εκατομμύρια ευρώ” ανέφερε στη διάρκεια συνέντευξης τύπου στο πλαίσιο της 32ης Διεθνούς Τουριστικής Έκθεσης Philoxenia 2016 η εντεταλμένη περιφερειακή σύμβουλος τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής, Ελένη Δημοπούλου. Σημείωσε ακόμη ότι από τον προϋπολογισμό της Περιφέρειας διατίθεται κονδύλιο 500.000 ευρώ για την χρηματοδότηση clusters/δικτυώσεων επιχειρήσεων και φορέων με το ίδιο θεματικό αντικείμενο.

Η κ.Δημοπούλου ανέφερε ότι ο αριθμός των αφίξεων στο αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος” ανέρχεται στα τέσσερα εκατομμύρια ετησίως και πρόσθεσε ότι τόσο στα νησιά όσο και στην Αθήνα υπήρξε αύξηση των διανυκτερεύσεων της τάξης του 10%-14%. Πρόσθεσε όμως ότι οι τουρίστες, οι οποίοι προέρχονται κυρίως από την Αμερική, τη Γερμανία την Αγγλία και τη Γαλλία, έχουν μειώσει τη δαπάνη. Συγκεκριμένα ανέφερε ότι οι Αμερικανοί που δαπανούσαν κατά μέσο όρο 1300 ευρώ τώρα έχουν μειώσει τη δαπάνη στα 900 ευρώ. Αυτό το απέδωσε στο ότι επιλέγουν την τελευταία στιγμή φτηνό προορισμό αλλά και στην οικονομική κρίση. Πρόσθεσε ακόμη ότι έχουν αυξηθεί και οι διανυκτερεύσεις σε σπίτια που ενοικιάζονται μέσω Airbnb, ο αριθμός των οποίων ανέρχεται στα 6.000-10.000.

“Η παροχή υπηρεσιών είναι υψηλή αλλά δεν έρχεται ποιοτικότερος τουρισμός” επισήμανε η κ. Δημοπούλου. Πρόσθεσε ακόμη ότι δεν υπάρχει πρόβλημα ασφάλεια για τους τουρίστες ωστόσο το κέντρο της Αθήνας υστερεί σε καθαριότητα και για αυτό θα πρέπει να γίνει πιο καθαρό, να εξωραϊστεί και να βελτιωθεί η σήμανση.

Η Αττική δέχεται κυρίως τουρίστες από την Αγγλία, την Αμερική και την Κεντρική Ευρώπη ενώ την επισκέπτεται μόνο το 3% των Γερμανών που έρχονται στην Ελλάδα. Η Περιφέρεια Αττικής στοχεύει κυρίως στην προσέλκυση τουριστών από τη Γερμανία, την Αγγλία ,τη Γαλλία την Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη αλλά και από τη Ρωσία, την Κίνα την Τουρκία και το Ισραήλ.

Παρουσιάζοντας στοιχεία σχετικά με το προφίλ των τουρισμών που επισκέπτονται την Αττική η κ. Δημοπούλου ανέφερε ότι: το 45% έρχονται με τον/την σύντροφό τους, το 40% είναι ηλικίας 30-50 ετών , ο μέσος όρος διαμονής είναι 3,5-3,8 μέρες, το 47% προέρχεται από την Ευρώπη και το 25% από την Αμερική, το 74% έρχεται για να επισκεφτεί αρχαιολογικούς χώρους και για πολιτιστικό τουρισμό, το 78% μαθαίνουν για την Αττική από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το 70% κάνουν online κρατήσεις.


share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.