Quantcast
Κικίλιας: Κοντά στα 12 δισ. τα έσοδα του ελληνικού τουρισμού- Έρχεται καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό - enikonomia.gr
share

Κικίλιας: Κοντά στα 12 δισ. τα έσοδα του ελληνικού τουρισμού- Έρχεται καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό

δημοσιεύτηκε:

Κοντά στα 12 δισ. ευρώ ανέρχονται φέτος τα έσοδα του ελληνικού τουρισμού παρόλο που η χρονιά δεν έχει κλείσει ακόμη είπε αρμόδιος υπουργός, Βασίλης Κικίλιας στο πλαίσιο του Συμβουλίου των προέδρων των Ξενοδοχειακών Ενώσεων της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ).
Αυτό υπερέβη κατά πολύ τις εκτιμήσεις που διατυπώνονταν για 6 και 10 δισ. ευρώ το 2021 πρόσθεσε και γνωστοποίησε ότι μέσα στις επόμενες ημέρες θα «τρέξει» για πρώτη φορά φέτος, η καμπάνια που σχεδίασε το υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, για την προώθηση του χειμερινού και εναλλακτικού τουρισμού της Ελλάδας.

Ο κ. Κικίλιας υπογράμμισε ότι η αναθεώρηση από την ΕΕ του ρυθμού ανάπτυξης της οικονομίας της Ελλάδας στο 7,1% φέτος, οφείλεται κατά ένα πολύ σημαντικό κομμάτι στα αυξημένα έσοδα του τουρισμού, και στο πλαίσιο αυτό εξήρε την προσπάθεια και τον επαγγελματισμό των ανθρώπων του κλάδου και όλων των εμπλεκομένων, που όπως είπε ,εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό.

Προσθέτοντας ότι η αναπτυξιακή πορεία του τουρισμού στη χώρα μας εξακολούθησε με θετικό πρόσημο και το Φθινόπωρο, ο κ. Κικίλιας επισήμανε «ο Νοέμβριος είναι εδώ και συνεχίζει να προσφέρει στο ΑΕΠ της χώρας μας», ενώ σημείωσε ότι “οι συμφωνίες που υπογράφουμε για το 2022 είναι πολύ ενθαρρυντικές».

Η νέα καμπάνια για την προβολή του χειμερινού και εναλλακτικού τουρισμού

Σε ό,τι αφορά την επερχόμενη καμπάνια για την προβολή του χειμερινού και εναλλακτικού τουρισμού στην Ελλάδα, ο κ. Κικίλιας ανάφερε χαρακτηριστικά: «Θα κάνουμε καμπάνια για το city break στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη και τις υπόλοιπες πόλεις, αλλά κυρίως θα εστιάσουμε στην ελληνική ύπαιθρο και στις περιφέρειες της χώρας που παραπέμπουν σε απαράμιλλης ομορφιάς προορισμούς και πρέπει ο ταξιδιώτης που έρχεται από το εξωτερικό να τους γνωρίσει. Πρόκειται για μια καμπάνια υψηλής αισθητικής και μεγάλης διεισδυτικότητας που θα «τρέξει» στο εσωτερικό της χώρας, αλλά κυρίως στο εξωτερικό».

Εφιστώντας ωστόσο την προσοχή όλων, ο κ. Κικίλιας υπογράμμισε ότι όχι μόνο δεν πρέπει να υπάρξει εφησυχασμός, «αλλά θα πρέπει να συνεχίσουμε να λειτουργούμε επαγγελματικά, να συνεργαζόμαστε μεταξύ μας και με ωριμότητα να αντιμετωπίζουμε τις δυσκολίες που υπάρχουν και που σχετίζονται και με την covid-19 τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Ευρώπη».

Επίσης αναφέρθηκε και στο υψηλό κόστος ενέργειας. «Η ελληνική κυβέρνηση έδρασε έγκαιρα, φροντίζοντας νωρίς και για τους πολίτες και για τους επαγγελματίες. Ήδη προβλέπει, μετρά, συνυπολογίζει και διαπραγματεύεται και σε κάθε περίπτωση για αυτούς που έχουν πραγματική ανάγκη είμαστε πάντα εδώ πέρα να συζητήσουμε και να βρούμε λύσεις», τόνισε με έμφαση.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.