Quantcast
Κουντουρά: Με θετικό πρόσημο οι προκρατήσεις τουριστικών πακέτων για την Ελλάδα το 2016 - enikonomia.gr
share

Κουντουρά: Με θετικό πρόσημο οι προκρατήσεις τουριστικών πακέτων για την Ελλάδα το 2016

δημοσιεύτηκε:

Θετικό πρόσημο σημειώνουν οι προκρατήσεις τουριστικών πακέτων για την Ελλάδα το 2016, ανέφερε σήμερα η Αναπληρώτρια υπουργού Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά στο πλαίσιο της παρουσίασης του τριετούς Στρατηγικού Σχεδίου Ανάπτυξης Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, το οποίο εκπονήθηκε σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων.

Ειδικότερα η κ.Κουντουρά επισήμανε ότι: «Τα μηνύματα είναι θετικά και οι κρατήσεις κινούνται με θετικό πρόσημο. Στόχος είναι η έναρξη της τουριστικής περιόδου 20 Μαρτίου και λήξη αυτής στις 20 Νοεμβρίου».

Παράλληλα η κ. Αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού όσον αφορά στις Περιφέρειες τόνισε πως: «Το υπουργείο έχει ήδη στενή συνεργασία και με τις 13 περιφέρειες της  Ελλάδας, με στόχο το σχεδιασμό του αναπτυξιακού χάρτη της χώρας. Ο ΕΟΤ είναι παρών στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις προβάλλοντας τον ελληνικό τουρισμό, ενώ λαμβάνονται και πρωτοβουλίες για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου της χώρας. Φέτος ο στόχος είναι  να ξεκινήσει  η τουριστική  περίοδος στις  20 Μαρτίου και  να λήξει στις 20 Νοεμβρίου 2016. Με όχημα την καμπάνια  «Aegean Islands.Like No Other», η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου θέτει σε άμεση εφαρμογή το σχέδιο ενεργειών προβολής για το 2016. Ενώ ταυτόχρονα εξελίσσει την καμπάνια παρέχοντας στις τοπικές αρχές και φορείς ένα πολύτιμο interactive εργαλείο, μια δυναμική e-πλατφόρμα, μέσω της οποίας έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν, να διαμορφώνουν και να συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της καμπάνιας».

Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος ανέφερε ότι:«Η επιτυχία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στον Τουρισμό, είναι και επιτυχία της Ελλάδας. Η επιτυχία που έχει ανάγκη σήμερα η χώρα μας, θα έρθει μόνο μέσα από πάρα πολύ δουλειά, οργάνωση, μέθοδο, μελέτη και σχέδιο. Αφήνουμε πίσω μας την περίοδο του αυτοσχεδιασμού και των χαμένων ευκαιριών. Σχεδιάζουμε το αύριο και το διεκδικούμε με οργάνωση, επαγγελματισμό και με όρους που ταιριάζουν σε έναν πρωταθλητή».

Τέλος ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ κ. Ανδρέας Α. Ανδρεάδης επισήμανε ότι: «Μέσω των περιφερειακών γραφείων μας, και της Marketing Greece αναπτύχθηκαν τα στρατηγικά marketing plans τουριστικού προϊόντος για τις πέντε περιφέρειες της χώρας. Μια περιφέρεια της οποίας η ποικιλομορφία των προορισμών και η μοναδικότητα κάθε νησιού ξεχωριστά δημιουργούν ένα σύνθετο, αλλά ταυτόχρονα ανταγωνιστικό πάζλ για τον ελληνικό τουρισμό».

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.