Quantcast
Μόνο η τιμή των πακέτων διακοπών μετράει για τους Γερμανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες - enikonomia.gr
share

Μόνο η τιμή των πακέτων διακοπών μετράει για τους Γερμανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες

δημοσιεύτηκε:

Η τιμή των πακέτων διακοπών είναι σημαντικός παράγοντας στην πώληση για τους Γερμανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες και όχι τόσο το brand name των τουριστικών πρακτορείων, σύμφωνα με  την έρευνα της fvw η οποία βασίστηκε σε στοιχεία των 162 πρακτορείων.

Ειδικότερα, τρεις στους τέσσερις ερωτηθέντες είπαν ότι οι πελάτες δεν ενδιαφέρονται για τα brands, αλλά μόνο για την τιμή του πακέτου που τους ενδιαφέρει.

Αξιοσημείωτο είναι δε ότι οι ίδιοι οι τουριστικοί πράκτορες ενδιαφέρονται πολύ περισσότερο για τις προμήθειες, την ποιότητα του προϊόντος και την ακρίβεια στην τιμή, παρά για την πιστότητα στο brand.

Οι λόγοι που οδηγούν σε αυτό το αποτέλεσμα, μπορεί να είναι ότι τα προϊόντα των τουριστικών πρακτόρων είναι σχετικά ανταλλάξιμα αλλά και ο παράγοντας, όπως η τιμή, είναι σημαντικότερη σε σύγκριση  για παράδειγμα με τις διακοπές κρουαζιέρας.

Σε γενικές γραμμές λοιπόν τα brand που είχαν ξεκάθαρη τοποθέτηση στην αγορά είχαν καλύτερες επιδόσεις στην έρευνα συγκριτικά με τα υπόλοιπα brand.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.