Quantcast
Πτώση για την ελληνική κρουαζιέρα το 2015 - enikonomia.gr
share

Πτώση για την ελληνική κρουαζιέρα το 2015

δημοσιεύτηκε:

Πτώση 14% σημείωσε ο αριθμός των επιβατών της ελληνικής κρουαζιέρας σε σχέση με την ευρωπαϊκή αγορά κρουαζιέρας που κατέγραψε αύξηση 3% ο αριθμός των επιβατών της το 2015, σύμφωνα με την στοιχεία της CLIA Ευρώπης.

Η πτώση που εμφάνισε ο κλάδος  της κρουαζιέρας στην Ελλάδα οφείλεται στο γεγονός ότι  εξακολουθεί να λειτουργεί υπό την πίεση των δημόσιων οικονομικών και τα μέτρα λιτότητας που έχουν εισαχθεί στο πλαίσιο των πακέτων διάσωσης της ΕΕ.

Ειδικότερα, η σχετική ανακοίνωση της Διεθνής Ένωση Κρουαζιέρας (CLIA) ανέφερε ότι: «Επιπλέον  200.000 επιβάτες κατέγραψε η ευρωπαϊκή αγορά κρουαζιέρας το 2015 ωστόσο λιγότεροι από 16.000 επιβάτες ταξίδεψαν με κρουαζιέρα στην Ελλάδα  το 2015, ενώ 6,6 εκατομμύρια Ευρωπαίοι ταξίδεψαν με κρουαζιερόπλοια το 2015.»

Ο  διευθύνων σύμβουλος της Celestyal Cruises και εκπρόσωπος της Εκτελεστικής Επιτροπής CLIA Ευρώπης στην Ελλάδα, Κυριάκος Αναστασιάδης, ανέφερε στο Παγκόσμιο Συνέδριο Κρουαζιέρας Seatrade ότι «η  κρουαζιέρα συνεχίζει να αποτελεί μια ιδανική επιλογή διακοπών και κάθε χρόνο όλο και περισσότεροι άνθρωποι συνειδητοποιούν τη μεγάλη αξία και τις εκπληκτικές εμπειρίες που προσφέρονται από τις διακοπές με κρουαζιερόπλοιο».

Και συνέχισε λέγοντας ότι: «Ως νέος κλάδος που αντιπροσωπεύει ένα μικρό ποσοστό των συνολικών ταξιδιών διακοπών, οι ευκαιρίες για να αναπτυχθεί στην Ευρώπη, αλλά και παγκοσμίως, είναι σχεδόν απεριόριστες” και εξέφρασε την ελπίδα ότι σταδιακά και η ελληνική αγορά θα επανέλθει στους ρυθμούς ανάπτυξης αφού σταθεροποιηθεί η πολιτικοοικονομική κατάσταση της χώρας μας.

 Από την άλλη πλευρά o πρόεδρος της MSC Cruises και ης CLIA Ευρώπης, Πιερφρανσέσκο  Βάγκο  τόνισε: «Για να διασφαλιστεί η μελλοντική ανάπτυξη του κλάδου, καλούμε τους Ευρωπαϊκούς φορείς χάραξης πολιτικής να συνεχίσουν να εργάζονται προς την κατεύθυνση ενός πιο φιλικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Χρειαζόμαστε ιδιαίτερα την υποστήριξή τους για τη μεταρρύθμιση του ισχύοντος Ευρωπαϊκού κώδικα VISA, έτσι ώστε να ενθαρρύνουμε περισσότερους ξένους τουρίστες να επισκεφθούν την Ευρώπη».

“Ο τομέας της κρουαζιέρας χρειάζεται μια πιο συνεπή εφαρμογή της περιβαλλοντικής νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και μεταρρυθμιστικές ενέργειες για τα λιμάνια σε όλη την ήπειρο, προκειμένου να αποφευχθεί η δημιουργία λειτουργικών εμποδίων στα ευρωπαϊκά ύδατα», σημείωσε χαρακτηριστικά.

«Από το 2008, η ευρωπαϊκή αγορά της κρουαζιέρας έχει αυξηθεί εντυπωσιακά κατά 49%, αποδεικνύοντας τόσο την ανθεκτικότητα του κλάδου της κρουαζιέρας στην οικονομική ύφεση, όσο και την αξία που παρέχεται από τις διακοπές με κρουαζιέρα. Αυτό ισοδυναμεί με ένα μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 6%, για τα τελευταία επτά χρόνια.Σύμφωνα με έρευνα του κλάδου, από το 2004 έως το 2014, οι διακοπές με κρουαζιερόπλοιο σε παγκόσμιο επίπεδο έχουν γίνει πιο δημοφιλείς από ότι οι διακοπές στη στεριά με ένα περιθώριο μεγαλύτερο από 20%», σύμφωνα με ανακοίνωση της (CLIA).

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.