Quantcast
Tο νέο «brand name» των Ιωαννίνων - enikonomia.gr
share

Tο νέο «brand name» των Ιωαννίνων

δημοσιεύτηκε:

Πολλαπλά οφέλη αναμένεται να προσφέρει η νέα στρατηγική για την τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων με το νέο «brand name IOANNINA OLD. NEW. YOU», τόσο στον τουριστικό κλάδο όσο και στην ευρύτερη οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της πόλης.

H νέα στρατηγική  αυτή προέκυψε μέσα από τη συνεργασία του Δήμου Ιωαννιτών, της Ένωσης Ξενοδόχων Περιφερειακής Ενότητας Ιωαννίνων και του Επιμελητηρίου, που αποφάσισαν από κοινού να αναδείξουν την πόλη ως πόλο έλξης στην εγχώρια και  αλλά κυρίως στη διεθνή τουριστική αγορά, αξιοποιώντας όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματά της, μέσα από επαγγελματικό σχεδιασμό και προγραμματισμό.

Ειδικότερα, ο Δήμαρχος Ιωαννίνων Θωμάς Μπέγκας ανέφερε ότι «το «IOANNINA OLD. NEW. YOU» αναδεικνύει το ιστορικό παρελθόν της πρωτεύουσας της Ηπείρου, επενδύει στο δυναμικό της παρόν και συνδυάζει τη φιλικότητα και τον ανθρωποκεντρικό της χαρακτήρα.

«Με στρατηγική, σχέδιο και συνεργασίες, με μετρήσιμα αποτελέσματα και αξιολόγηση, τα Ιωάννινα επενδύουν δυναμικά στην τουριστική ανάπτυξη, ξεκινώντας να κατακτήσουν διεθνείς και εγχώριες αγορές», τόνισε με έμφαση ο δήμαρχος Ιωαννίνων.

Μεταξύ άλλων ο κ. Μπέγκας αναφερόμενος στο νέο «brand name» των Ιωαννίνων είπε ότι «Η νέα στρατηγική με ορίζοντα τετραετίας,που αποτελεί τον καταστατικό χάρτη για την τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων είναι προϊόν της συνεργασίας Δήμου Ιωαννιτών, Επιμελητηρίου Ιωαννίνων και Ένωσης Ξενοδόχων Περιφερειακής Ενότητας Ιωαννίνων.  Είναι η πρώτη φορά που τα Γιάννενα ξεκινάνε το ταξίδι, με πραγματικό σχέδιο πτήσης».

«Το επιχειρησιακό σχέδιο για την προβολή του τουριστικού προορισμού «Ιωάννινα» αποσκοπεί να προωθηθεί τόσο σε πανελλαδικό όσο και σε διεθνές επίπεδο ως το 2019», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μπέγκας.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.